«ΡΟΔΑ» είναι και γυρίζει...

Πηγή Ροδιακή, Αναγνώστηκε 1012 φορές, Ημερομηνία 22-9-2012 20:10

Ρεπορτάζ Λίζα Τσοπανάκη
lizatsopanaki@rodiaki.gr


Ακούγεται λίγο ουτοπικό το να θέλουμε να λυθεί το πρόβλημα του κυκλοφοριακού που χρόνια τώρα βασανίζει όχι μόνο τους πολίτες της Ρόδου αλλά και τους τουρίστες που επισκέπτονται το νησί μας, όταν δεν υπάρχουν οι κατάλληλες υποδομές ενώ τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς… υπολειτουργούν!

Και όμως, θα μπορούσαμε εν έτει 2012 να ζούμε ποιοτικά αν δεν υπήρχε ρύπανση, θόρυβος, κίνηση, και δεν θα χάναμε πολύ χρόνο προκειμένου να πάμε στη δουλειά μας ή να κινηθούμε στο κέντρο! Όλα αυτά θα μπορούσαν να γίνουν αν αντικαθιστούσαμε σε μεγάλο βαθμό το αυτοκίνητο με τα μέσα μαζικής μεταφοράς, το ποδήλατο και το περπάτημα σε έναν συντονισμένο κυκλοφοριακό σχεδιασμό που θα είχαν ως αποτέλεσμα να βελτιωθεί κατά πολύ η ποιότητα ζωής στην πόλη μας.

Για τα μέσα μαζικής μεταφοράς που υπάρχουν στο νησί μας και ανήκουν στην δημοτική εταιρεία Ρ.Ο.Δ.Α και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει προκειμένου η εταιρεία να ανταπεξέρχεται στις καθημερινές ανάγκες του νησιού, ιδίως τους θερινούς μήνες, μίλησε στη «Ρ», ο διευθυντής της εταιρείας κ. Φώτης Καραμανώλης.

«Τα χέρια μας είναι δεμένα όταν έχουμε 30 άτομα προσωπικό και προσπαθούμε να καλύψουμε με καθημερινά δρομολόγια όλο το νησί. Με τόσα άτομα δεν μπορείς να κάνεις πολλά, δεν μπορεί να γίνει σχεδιασμός. Θα θέλαμε να αλλάξουμε τα δρομολόγια προσθέτοντας για παράδειγμα και διαδρομές εξπρές έτσι ώστε για να πάει κάποιος στο κέντρο να μην χρειάζεται να κάνει τον γύρο, δυστυχώς όμως δεν φτάνουν τα άτομα», αναφέρει ο κ. Καραμανώλης.

Ο ίδιος μάλιστα τονίζει ότι χρειάζονται ανανέωση τα 37 λεωφορεία της ΡΟΔΑ, από τα οποία όπως σημειώνει, αυτή τη στιγμή τα 6 με 7 είναι χαλασμένα. Τα δρομολόγια που εκτελούνται στην πόλη είναι πέντε και περνάνε από κομβικά σημεία όπως είναι το Ροδίνι, η Εφορία, το Νοσοκομείο, ο ʼΑγιος Νικόλαος, το ΙΚΑ, τα Κοσκινού και το κέντρο.

Όμως απαραίτητη προϋπόθεση για νέα δρομολόγια και σωστό σχεδιασμό είναι να υπάρχει προσωπικό και οχήματα.

Μάλιστα, ο κ. Καραμανώλης επισημαίνει πως τα πράγματα έχουν δυσκολέψει τον τελευταίο ενάμιση χρόνο σε ό,τι αφορά τα ανταλλακτικά και τις εγκρίσεις σε αυτά ή σε προσλήψεις με αποτέλεσμα να μην μπορούν να προχωρήσουν σε αλλαγές με την ίδια ευκολία που θα μπορούσαν παλιότερα. Λόγω μάλιστα και της μειωμένης σε σχέση με πέρυσι τουριστικής κίνησης, η εταιρεία βλέπει μια πτώση στα οικονομικά της, της τάξεως του 10%.

Ωστόσο ο κ. Καραμανώλης φαίνεται πεπεισμένος να ζητήσει άτομα, ιδίως τώρα που συζητούνται πολύ οι ανακατατάξεις του δημοσίου.

Σε περίπτωση που πραγματοποιηθούν αυτές οι ανακατατάξεις, υπάρχουν αρκετά μεγάλες πιθανότητες να προστεθούν νέα δρομολόγια ούτως ώστε να διευκολυνθεί η μετακίνηση των πολιτών αλλά και των τουριστών που τους θερινούς μήνες τους βλέπουμε μέχρι και να… σαρδελοποιούνται προκειμένου να καταφέρουν να φθάσουν στον προορισμό τους.


Ακολουθήστε την ΡΟΔΙΑΚΗ |

Παρακαλούνται οι διαχειριστές των ενημερωτικών site σε τοπικό κυρίως επίπεδο που αναπαράγουν τις ειδήσεις της ΡΟΔΙΑΚΗΣ, να αναρτούν στο εξής μέρος της είδησης και να παραπέμπουν με ενεργό link στην συγκεκριμένη είδηση της ιστοσελίδας μας.

Για δική τους διευκόλυνση, τους παρέχουμε τον ενεργό σύνδεσμο.


http://www.rodiaki.gr/article.php?id=207787&catid=41&maincatid=0

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του site διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη.

Η Ροδιακή επιφυλάσσεται σε αντίθετη περίπτωση στην άσκηση κάθε ένδικου μέσου σε βάρος αυτών που θα παραβιάσουν τους κανόνες περί πνευματικής ιδιοκτησίας.

Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Η εφημερίδα Ροδιακή δεν υιοθετεί καθ’ οποιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή. Δεν δημοσιεύονται συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια. Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται όποτε εντοπίζονται.

comments powered by Disqus

Ρόδος - 22-9-2012 20:10