Thomas Cook: 4% κάτω πωλήσεις και τιμές

Thomas Cook: 4% κάτω πωλήσεις και τιμές

Thomas Cook: 4% κάτω πωλήσεις και τιμές

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 385 ΦΟΡΕΣ

Επιστράτευση αποκλειστικών ξενοδοχειακών προϊόντων

Μειωμένες κατά 4% εμφανίζονται οι πωλήσεις και οι μέσες τιμές στα καλοκαιρινά πακέτα της Thomas Cook για το 2014. Ωστόσο, σύμφωνα με τον μεγάλο τουρ οπερέιτορ, τα μεγέθη κρατήσεων τελευταίας στιγμής εμφανίζονται «σημαντικά βελτιωμένα» σε σχέση με πέρυσι, αναδεικνύοντας τη φετινή τάση στις καλοκαιρινές κρατήσεις οι οποίες φέτος έγιναν καθυστερημένα.

«Τις τελευταίες εβδομάδες παρατηρούμε τάση βελτίωσης στις κρατήσεις τελευταίας στιγμής», δήλωσε στο travelmole.com ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου, Peter Fankhauser. Όπως είπε, «πιστεύουμε ότι η ισχυρή ζήτηση που παρατηρείται για κρατήσεις τελευταίας στιγμής θα συνεχιστεί, καθώς και η αντίστοιχη για διακοπές city break, χειμερινών ηλιόλουστων προορισμών και το προϊόν των concept ξενοδοχείων». Μεγάλη ζήτηση, σύμφωνα με τον Peter Fankhauser, παρουσιάζουν και οι κρατήσεις μεμονωμένων θέσεων.

Ο ίδιος θεωρεί ότι ο χαμηλότερος μέσος όρος τιμών για αυτό το καλοκαίρι και τα υψηλότερα ποσοστά διακοπών μικρότερης διάρκειας ήταν οι παράγοντες που διαμόρφωσαν τα φετινά επίπεδα ζήτησης. Ωστόσο, ο όμιλος παρατήρησε αυξημένη εμπιστοσύνη στους καταναλωτές στο Ην. Βασίλειο, «κι αυτό μας κάνει να πιστεύουμε ότι κινούμαστε στη σωστή κατεύθυνση».

Η Thomas Cook αναμένει επίσης βελτίωση στις τιμές πώλησης πακέτων μεσοπρόθεσμα καθώς προωθεί μεγαλύτερο όγκο αποκλειστικών ξενοδοχειακών προϊόντων σε πελάτες της στο Ην. Βασίλειο. «Οι κρατήσεις για αυτά τα προϊόντα έχουν δώσει σημάδια ισχυρής ανάπτυξης για το φετινό καλοκαίρι. Αναμένουμε πως αυτή η τάση θα έχει σημαντικό αντίκτυπο στη μέση τιμή των πακέτων του 2015, καθώς διευρύνουμε την προσφορά σε concept ξενοδοχεία στην αγορά του Ην. Βασιλείου», αναφέρει η εταιρία σε ανακοίνωσή της.

3% επάνω οι πρώιμες κρατήσεις για το χειμώνα

Παράλληλα, ο τουρ οπερέιτορ δηλώνει «πολύ ενθαρρυμένος» από τις πρώιμες κρατήσεις για τον χειμώνα 2014-2015, οι οποίες είναι 7% περισσότερες σε σχέση με πέρυσι στο Ην. Βασίλειο, καταγράφοντας αύξηση 3% στις τιμές σε σχέση με πέρυσι. «Αυτά αποτελούν τα πρώιμα οφέλη του ενισχυμένου προϊόντος μας και της στρατηγικής μας στους χειμερινούς ηλιόλουστους προορισμούς», αναφέρει η εταιρία.

Στην ενημέρωση που πραγματοποίησε η εταιρία για τις θερινές και χειμερινές πωλήσεις της, ανακοίνωσε αύξηση 32 εκατ. λιρών στα κέρδη προ φόρων κατά το τρίτο τρίμηνο του οικονομικού έτους.

«Όλες οι επιχειρήσεις σημείωσαν θετικά αποτελέσματα και το Ηνωμένο Βασίλειο αποτέλεσε τον πιο σημαντικό συντελεστή αφού αντιπροσώπευσε περίπου τα τρία τέταρτα της συνολικής αύξησης», δήλωσε ο γενικός διευθυντής, Harriet Green.

Πηγή: tornosnews.gr

Διαβάστε ακόμη

Αυξημένες κρατήσεις από την Ολλανδία και το Βέλγιο

Α. Βασιλικός: Θετικό πρόσημο θα έχει η εφετινή τουριστική χρονιά για την Ελλάδα

Το top - 10 των ξένων αγορών για τον ελληνικό Τουρισμό

Όλγα Κεφαλογιάννη: Τουρισμός και Πολιτισμός καθορίζουν την Ελλάδα

Όλγα Κεφαλογιάννη: Το υπ. Τουρισμού έχει για πρώτη φορά κονδύλια για να αναπτύξει την τουριστική προσφορά

Οι αεροπορικές στη μάχη της Ελλάδας

Έως και 20.000 Τούρκοι τουρίστες στα ελληνικά νησιά αυτή την εβδομάδα

Jobmatch: Πώς θα λειτουργεί η νέα εφαρμογή για την κάλυψη των κενών θέσεων στον Τουρισμό