Η Αρχιερατική Θεία Λειτουργία στο Βάτι και η θαυματουργή εικόνα της Παναγίας Σκιαδενής

Η Αρχιερατική Θεία Λειτουργία στο Βάτι και η θαυματουργή εικόνα της Παναγίας Σκιαδενής

Η Αρχιερατική Θεία Λειτουργία στο Βάτι και η θαυματουργή εικόνα της Παναγίας Σκιαδενής

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1478 ΦΟΡΕΣ

Τον Θείο Λόγο κήρυξε ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Ρόδου κ.κ. Κύριλλος

Με ιδιαίτερη μεγαλοπρέπεια τελέσθηκε, την Κυριακή 24 Αυγούστου 2014, Αρχιερατική Θεία Λειτουργία ιερουργούντος του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτη Ρόδου κ. Κυρίλλου στο μικρό χωριό Βάτι της Νότιας Ρόδου.

Να αναφερθεί ότι στο Βάτι βρισκόταν η θαυματουργή Ιερά Εικόνα της Παναγίας Σκιαδενής, όπου ειναι και προστάτης της Νότιας Ρόδου.

Τον Θείο Λόγο κήρυξε ο Σεβασμιώτατος, ο οποίος αναφέρθηκε στην αγάπη, την μακροθυμία και την συγχωρητικότιτα, τρεις αρετές οι οποίες μας φέρνουν πιο κοντά στην χάρη του Θεού και θα πρέπει να έχουν αναμεταξύ τους οι χριστιανοί.

Μετά το πέρας της Θείας Λειτουργίας οι κάτοικοι του χωριού πήραν την ευχή του Σεβασμιωτάτου και η εκκλησιαστική επιτροπή σε συνεργασία με την πρόεδρο του χριστιανικού - φιλανθρωπικού συλλόγου του χωριού κ. Χριστίνα Καραγιάννη, παρέθεσαν πρωινό στον Σεβασμιώτατο και στην συνοδεία του.

Πηγή: romfea.gr

Διαβάστε ακόμη

Φιλαρμονική Κώων: Παρέλαση στην Κω για την Ευρωπαϊκή Ημέρα Μουσικής

Ένταλμα σύλληψης για τον Αβραμόπουλο από τη βελγική Δικαιοσύνη για το Qatargate

Ανατριχιαστική ομολογία 43χρονου για τη δολοφονία της 45χρονης – «Περιγράφει καρέ καρέ το έγκλημα»

Ο Δήμος Ρόδου θέτει σε τροχιά επίλυσης το χρόνιο κυκλοφοριακό πρόβλημα της πόλης

"Τελικά ο τσάμπας πέθανε" - Έντονη διαμαρτυρία της Ένωσης Αστυνομικών Δωδεκανήσου με αιχμές προς το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη

Πρωτοψάλτης: Επεξεργαζόμαστε επιδότηση για την αλίευση λαγοκέφαλων, στόχος τιμή υψηλότερη από τα 4,73 ευρώ το κιλό που ισχύει στην Κύπρο

Σύλλογος Προστασίας Περιβάλλοντος Ρόδου: Ζητήματα προσβασιμότητας στον δημόσιο χώρο και ερωτήματα για τις παρεμβάσεις στην πόλη

Αρνητική απάντηση του Αν. Περιφερειάρχη Απ. Ασπράκη στο αίτημα του Αντιδημάρχου Κ. Χαλκιά για εκ νέου παραχώρηση στον Δήμο του Κολυμβητηρίου στην Ιαλυσό.