TUI AG: Η συγχώνευση φέρνει αναδιαρθρώσεις- Πωλούνται 100 θυγατρικές

TUI AG: Η συγχώνευση φέρνει αναδιαρθρώσεις- Πωλούνται 100 θυγατρικές

TUI AG: Η συγχώνευση φέρνει αναδιαρθρώσεις- Πωλούνται 100 θυγατρικές

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 518 ΦΟΡΕΣ

Tui Stores γίνονται τα 450 ταξιδιωτικά της γραφεία

Σε επανασχεδιασμό και αναδιάρθρωση των υπηρεσιών της θα προχωρήσει από τον Οκτώβριο η γερμανική TUI AG, εφόσον ολοκληρωθεί η προτεινόμενη συγχώνευση με τη βρετανική TUI Travel.

Οπως δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Fritz Joussen σε συνέντευξή του στην γερμανική οικονομική εφημερίδα Handelsblatt, η TUI AG θα κλείσει ή θα πουλήσει πάνω από 100 από τις περίπου 650 θυγατρικές της. Οι προς πώληση 100 επιχειρήσεις αντιπροσωπεύουν κύκλο εργασιών περίπου 4,8 δισ.ευρώ.

«Επικεντρωνόμαστε στον πυρήνα», τόνισε ο Joussen. Οι δραστηριότητες υπό εξέταση αποτελούν το 15% των πωλήσεων και των κερδών της TUI AG, πρόσθεσε ο ίδιος.

Υπενθυμίζεται ότι στις 27 Ιουνίου η TUI Travel συμφώνησε να συγχωνευθεί με τον μεγαλύτερο μέτοχό της, την TUI AG, εξέλιξη που θα δημιουργήσει έναν όμιλο αξίας περίπου 9,7 δισ. δολαρίων.

Σύμφωνα με την παράταση που δόθηκε από την Επιτροπή Εξαγορών (U.K. Takeover Panel), η TUI AG πρέπει έως τις 19 Σεπτεμβρίου είτε να ανακοινώσει οριστική πρόθεση συγχώνευσης, είτε να οριστικοποιήσει ότι δεν προτίθεται να προχωρήσει σε κάτι τέτοιο.

Τα σχέδια

Μια ακόμη σημαντική αλλαγή θα είναι η ονομασία των 450 δικών της ταξιδιωτικών πρακτορείων στη Γερμανία σε «TUI Stores», με στόχο να αυξήσει τις πωλήσεις των προϊόντων της στο σπίτι. Το πρώτο «TUI Store» θα ανοίξει στην Στουτγάρδη στα μέσα Οκτωβρίου, όπως αναφέρει το fvw, με πρωτοποριακό layout και ισχυρή χρήση της ψηφιακής τεχνολογίας, και τα άλλα θα ακολουθήσουν σταδιακά.

Η κίνηση αυτή θα σημάνει το τέλος στο διαχωρισμό μεταξύ των εμπορικών σημάτων Hapag-Lloyd Reisebüro και First Reisebüro και θα συμπληρώσει τις υπηρεσίες δικαιόχρησης TUI Reisecenter.

Με τα νέα καταστήματά της, η TUI προσδοκά να αυξήσει τις πωλήσεις των ξενοδοχείων της από 70% του συνόλου που έχει τώρα σε 80% στο μέλλον.

Σημειώνεται ότι στο τρίτο τρίμηνο του οικονομικού έτους 2013/14 η TUI AG αύξησε τον κύκλο εργασιών της κατά 3% σε 4,8 δισ.ευρώ και το EBITA σχεδόν διπλασιάστηκε σε 163 εκατ.ευρώ.

Στα αποτελέσματα αυτά συνέβαλλαν η ισχυρή ανάπτυξη από τα ξενοδοχεία, η αυξημένη χωρητικότητα και η βελτιωμένη διάρθρωση του κόστους στα Riu και Robinson, ενώ υψηλότερη συνεισφορά κερδών απέδωσε και η TUI Cruises, η οποία, λόγω της ισχυρής ζήτησης στη γερμανική αγορά, αναμένεται να εισφέρει 8 εκατ. ευρώ στην κερδοφορία του ομίλου.

Ο διευθύνων σύμβουλος της TUI Travel, Peter Long, δήλωσε ότι είναι ικανοποιημένος φέτος με τις πωλήσεις στο Ηνωμένο Βασίλειο και τη Γερμανία, αντίθετα, οι αγορές της Γαλλίας και της Ρωσίας είναι δύσκολες φέτος, ενώ η Σκανδιναβία είναι, επίσης, ασθενέστερη από ό, τι τα τελευταία χρόνια.

Η TUI Hotels & Resorts έδωσε φέτος ιδιαίτερη έμφαση στις δικές της φίρμες ξενοδοχείων, όπως η Riu και τα Robinson. Το αποτέλεσμα είναι θετικό, με τις δυο μάρκες να έχουν πολύ καλή απόδοση, βελτίωση των ποσοστών πληρότητάς τους (Riu + 3%, Robinson + 2%) με υψηλότερες μέσες τιμές (Riu + 1%, Robinson + 2%).

Και οι δύο μάρκες επωφελήθηκαν επίσης από την αύξηση των διανυκτερεύσεων και την επιπλέον εξοικονόμηση κόστους. Ο κ.Joussen εξέφρασε την αισιοδοξία του ότι η απόδοση του επενδεδυμένου κεφαλαίου στα κορυφαία brands του ομίλου θα αυξηθεί πάνω από το 9% για το σύνολο του έτους.

Πηγή: tornosnews.gr

Διαβάστε ακόμη

Το top - 10 των ξένων αγορών για τον ελληνικό Τουρισμό

Όλγα Κεφαλογιάννη: Τουρισμός και Πολιτισμός καθορίζουν την Ελλάδα

Όλγα Κεφαλογιάννη: Το υπ. Τουρισμού έχει για πρώτη φορά κονδύλια για να αναπτύξει την τουριστική προσφορά

Οι αεροπορικές στη μάχη της Ελλάδας

Έως και 20.000 Τούρκοι τουρίστες στα ελληνικά νησιά αυτή την εβδομάδα

Jobmatch: Πώς θα λειτουργεί η νέα εφαρμογή για την κάλυψη των κενών θέσεων στον Τουρισμό

Επανασυστήνεται η Επιτροπή Αεροπορικού Τουρισμού

Στις τρεις πρώτες χώρες στην Ευρώπη σε ξενοδοχειακές επενδύσεις η Ελλάδα το 2023