Η Google προωθεί τον ελληνικό τουρισμό

Η Google προωθεί τον ελληνικό τουρισμό

Η Google προωθεί τον ελληνικό τουρισμό

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 486 ΦΟΡΕΣ

Mέσω του προγράμματος Grow Greek Tourism Online.

H Google θέλει να επισκεφτείς την Ελλάδα στις επόμενες διακοπές σου. Ή τουλάχιστον θέλει να βοηθήσει τις ελληνικές εταιρείες στο να προσελκύσουν τουρίστες μέσω του προγράμματος Grow Greek Tourism Online.

Με αυτό το πρόγραμμα η Google θέλει να βοηθήσει 600 μικρές και μεσαίες ελληνικές εταιρείες προκειμένου να αναπτυχθούν στο Διαδίκτυο όπως έγραψε στο blog του ο Διονύσης Κολοκότσας υπεύθυνος δημοσίων σχέσεων της Google στην Αθήνα αλλά και ο άνθρωπος που είναι υπεύθυνος για τις σχέσεις της εταιρείας με την κυβέρνηση.

Σύμφωνα με το άρθρο που δημοσιεύεται στην ιστοσελίδα cnet.com πίσω από αυτή την κίνηση δεν κρύβονται μόνο φιλανθρωπικά κίνητρα αλλά και μια διάθεση της Google να εμφανιστεί προς τις ευρωπαϊκές κυβερνήσεις ως μια εταιρεία με δημιουργική επιρροή.

Η εταιρεία κολοσσός έχει έρθει σε μια σειρά από αντιπαραθέσεις με τις ευρωπαϊκές κυβερνήσεις για διάφορα θέματα όπως η κυριαρχία της στις μηχανές αναζήτησης, οι σχέσεις της με τα ΜΜΕ , η προώθηση των εφαρμογών Android , το δικαίωμα της εξαφάνισης από μηχανές αναζήτησης, αλλά και η συλλογή της εταιρείας από wi-fi δεδομένα αλλά το πρόγραμμα street view. Οτιδήποτε μπορεί να βοηθήσει στην δεινή οικονομική θέση της Ελλάδας είναι σαφώς καλοδεχούμενο, αναφέρει το άρθρο. Από την πλευρά της η εταιρεία δεν θέλησε να κάνει κάποιο σχόλιο.

Σαφώς πάντως η εταιρεία γνωρίζει τα οικονομικά πλεονεκτήματα του τουρισμού. Η Ελλάδα, ήδη από το φετινό καλοκαίρι, έδειξε πως θα είναι δυνατός παίκτης. Μια πρόσφατη μελέτη έδειξε πως ο τουρισμός μπορεί να βοηθήσει την οικονομία της Ελλάδας: να αυξήσει τις νέες θέσεις εργασίας κατά 100.000 και να αυξήσει το ΑΕΠ κατά 3%.

Και βέβαια η εταιρεία έχει άμεσο ενδιαφέρον για την τουριστική βιομηχανία. Όσο περισσότερο οι άνθρωποι χρησιμοποιούν το Ίντερνετ, όσο περισσότερο χρησιμοποιούν τη μηχανή αναζήτησης της Google τόσο περισσότερες ευκαιρίες έχει η εταιρεία να προβάλλει διαφημίσεις. Και άλλωστε ο τουρισμός είναι ένας προνομιακός τομέας για τη διαφήμιση, όπως μπορεί κανείς να διαπιστώσει εύκολα αν αναζητήσει στο google π.χ. τον όρο «Crete beach hotel».

Το πρόγραμμα για την Ελλάδα ξεκίνησε από την Κρήτη και περιλαμβάνεται σε ένα γενικότερο πλάνο δράσης της εταιρείας που ξεκίνησε τον περασμένο Δεκέμβριο και έχει στόχο τις εταιρείες στη Ν. Ευρώπη. Μέσω αυτών, οι εταιρείες θα μπορούν να προσφέρουν επικαιροποιημένες πληροφορίες σε πολλές γλώσσες, έτσι ώστε να προσελκύουν περισσότερους πελάτες και να έχουν μια online επικοινωνία μαζί τους.

Ήδη η Google προωθεί τη σελίδα του ΕΟΤ στο Google+, μια σελίδα που σήμερα έχει πάνω από 1,4 εκατομμύρια followers

Πηγή: capital.gr

Διαβάστε ακόμη

Με τον πατέρα του 10χρονου που κατήγγειλε τον αρχαιοφύλακα στη Νίσυρο συναντήθηκε ο Στέφανος Κασσελάκης

Δύο διαμερίσματα στην Αθήνα παραχωρεί η περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου στον Σύλλογο Καρκινοπαθών Δωδεκανήσου

Ο δικηγόρος Στέφανος Καψάλης εξελέγη περιφερειακός Συμπαραστάτης του Πολίτη και της Επιχείρησης

Συγκέντρωση στο Εργατικό Κέντρο Ρόδου την Τετάρτη 1η Μαΐου

Γιάννης Φλεβάρης: Η εμμονή είναι κακό πράγμα κύριε Πρόεδρε!

Παναγιώτης Εγγλέζος για την εκμετάλλευση ασφαλισμένων από ιδιωτικά διαγνωστικά κέντρα

Τμήμα Προετοιμασίας για νέους γονείς από τον ΕΦΚΑ στη Ρόδο

Δύο συνεδριάσεις σήμερα για το περιφερειακό συμβούλιο