Ανάγκη η εφαρμογή του μέτρου ΜΟΝΑ-ΖΥΓΑ το καλοκαίρι για το κυκλοφοριακό

Ανάγκη η εφαρμογή του μέτρου ΜΟΝΑ-ΖΥΓΑ το καλοκαίρι για το κυκλοφοριακό

Ανάγκη η εφαρμογή του μέτρου ΜΟΝΑ-ΖΥΓΑ το καλοκαίρι για το κυκλοφοριακό

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 447 ΦΟΡΕΣ

Γράφει ο Γεώργιος Β. Παπαγεωργίου

Όποιο σύγχρονο, κυκλοφοριακό σχέδιο πρόκειται να εφαρμοσθεί στην πόλη της Ρόδου, σε λίγο αμέσως θα καταστεί αναποτελεσματικό, λόγω κυρίως του πολύ μεγάλου αριθμού κυκλοφορίας αυτοκινήτων Ι.Χ. και τουριστικών αλλά και στην παντελή έλλειψη συγκεκριμένων χώρων στάθμευσης που να μπορεί να ανταποκριθεί στην ολοένα αυξανόμενη ζήτηση «πάρκινγκ».


Όλοι οι δρόμοι της πόλης στο κέντρο αλλά και στις κεντρικές συνοικίες τις πυκνοκατοικημένες είναι κατειλημμένοι από αυτοκίνητα που συνήθως και μονίμως σταθμευμένα και στις δύο πλευρές του δρόμου παρεμποδίζουν την κυκλοφορία των μεγάλων αυτοκινήτων, τουριστικών λεωφορείων και αστικών λεωφορείων της ΡΟΔΑ, τα καθημερινά φαινόμενα και οι διαπληκτισμοί δεν λείπουν.

Είναι πάντα σεβαστές οι θέσεις των ειδικών για το κυκλοφοριακό, η πρακτική όμως των καθημερινών προβλημάτων είναι δεδομένη, με αποτέλεσμα οι λύσεις να είναι λίγες αλλά και αμφίβολες ως προς την επιτυχία τους, γι’ αυτό είμαστε μερικές φορές υποχρεωμένοι να υιοθετούμε συστήματα που έτυχαν εφαρμογής όπως η κυκλοφορία στα κεντρικά επίλεκτα σημεία της πόλης αυτοκινήτων Ι.Χ. κυρίως εναλλάξ ΜΟΝΑ-ΖΥΓΑ, μέτρο που αρχικά θα αφορά τους κατοίκους.

Εξάλλου σαν δημότες αυτής της πόλης είμαστε υποχρεωμένοι να συμβάλλουμε ενεργά αν όχι στη λύση, τουλάχιστον στη μείωση του φαινομένου της δύσκολης και προβληματικής κυκλοφορίας των αυτοκινήτων στην πόλη, ή με το σύστημα ΜΟΝΑ-ΖΥΓΑ, ή με τον περιορισμό της χρήσης του Ι.Χ. μας για το παραμικρό, και την αξιοποίηση των δρομολογίων των αστικών λεωφορείων της ΡΟΔΑ.

Στη φάση αυτή οι αστικές συγκοινωνίες μέσω των λεωφορείων της ΡΟΔΑ πρέπει να εκσυγχρονισθούν με νέα λεωφορεία και κυρίως με μικρά λεωφορεία MINI-BUS συνεχούς κυκλοφορίας τα οποία θα πρέπει να διακρίνονται όμως και για τη συνέπεια των δρομολογίων τους, αλλά και για τη συνέχεια σε όλη την περίοδο, έτσι που να καλύπτουν απολύτως ικανοποιητικά τις ανάγκες των δημοτών κατοίκων, και βέβαια να αποθαρύνονται στη σκέψη χρήσης του Ι.Χ. τους.

Σε λογαριασμό πρέπει να μπει και η κυκλοφορία των μοτοποδηλάτων και κυρίως η στάθμευση η οποία γίνεται παντού και άναρχα, σε δρόμους, πεζοδρόμια, πλατείες, ο σεβασμός των οδηγών και η αποφυγή επικίνδυνων ελιγμών και προσπεράσματος από παντού αιφνιδίως και χωρίς προειδοποίηση, η κυκλοφορία μέσα στην Παλιά Πόλη, αλλά και η σήμανση ειδικών χώρων στάθμευσης, και προσωρινής στάσης.

Ο πολύς τουρισμός, ο μεγάλος αριθμός επισκεπτών και η αύξηση που παρατηρείται κάθε χρόνο, έχουν τα θετικά για την οικονομία, απαιτείται όμως προς τούτο σωστός προγραμματισμός και οργάνωση, και η μείωση στο ελάχιστο των προβλημάτων που πιθανόν ταλαιπωρεί τους φίλους επισκέπτες του νησιού μας.

Διαβάστε ακόμη

Ηλίας Καραβόλιας: Οι νέοι μεγάλοι πόλεμοι

Κυριάκος Μιχ. Χονδρός: 109 χρόνια από ένα μεγάλο έγκλημα κατά της ανθρωπότητας και του πολιτισμού

Χρήστος Γιαννούτσος: Ψηφίζουμε στις Ευρωεκλογές επειδή δεν υπάρχει Planet B

Πάνος Δρακόπουλος: «Καρέ της ζωής - Καρέ της μη ζωής και το ανάμεσό τους»

Ιωάννης Βολανάκης: Χαμαικέρασος η λεπτή (Fragaria vesca),κοινώς φράουλα

Φίλιππος Ζάχαρης: Εισβολή στην Ουκρανία: Η δοκιμασμένη σοβιετική προπαγάνδα ως «καταστροφική επιρροή στα μυαλά των ανθρώπων»

Γεώργιος Παπαγεωργίου: Ο αριθμός των ελαφιών μπορεί να υπολογισθεί μόνο με αυτοψίες στα καταφύγιά τους

Mαρία Kαρίκη: Όταν νιώθεις ότι δεν σε καταλαβαίνουν...