Οι θέσεις της Λαϊκής Συσπείρωσης για αεροδρόμιο και για τον Άγιο Νικόλαο

Οι θέσεις της Λαϊκής Συσπείρωσης  για αεροδρόμιο και για τον Άγιο Νικόλαο

Οι θέσεις της Λαϊκής Συσπείρωσης για αεροδρόμιο και για τον Άγιο Νικόλαο

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 320 ΦΟΡΕΣ

Παρουσιάστηκαν χθες σε συνέντευξη Τύπου

Για τα σημαντικά ζητήματα που αφορούν το νησί της Ρόδου και την περιοχή μας γενικότερα, τα οποία δεν συζητήθηκαν στην πρόσφατη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου, μίλησε, χθες, σε συνέντευξη τύπου που παραχώρησε, ο επικεφαλής «Λαϊκής Συσπείρωσης», κ. Τάκης Πότσος, με στόχο, όπως είπε, να αποκαλύψουν τι προσπαθεί να μείνει κρυφό από τον κόσμο.

Αναλυτικά:
Αεροδρόμιο: Οι άλλοι διαφωνούν… στην τιμή!
Καταρχήν, ο κ. Πότσος, αναφέρθηκε στο ζήτημα της ιδιωτικοποίησης του αεροδρομίου, για το οποίο, βέβαια, έχουν τοποθετηθεί όλο αυτό το διάστημα και έχουν προχωρήσει σε μία σειρά δράσεων. Τόνισε, συγκεκριμένα: «Αυτό το οποίο δεν αναφέρουν οι υπόλοιπες παρατάξεις είναι ότι αποτελεί κατεύθυνση της Ευρωπαϊκής Ένωσης,  είναι μία πολιτική προαποφασισμένη. Αλλά, πως να το αναφέρουν όταν οι ίδιοι, τα κόμματα τα οποία τους στήριξαν στις δημοτικές και περιφερειακές εκλογές, πίνουν νερό στο όνομα της πολιτικής αυτής και στο όνομα της ίδιας της Ε.Ε.;».
Είπε, ακόμη, ότι είναι αποκαλυπτικό και το γεγονός της στάσης των περισσοτέρων, άσχετα…αν έχουν αλλάξει παρατάξεις τώρα και είναι στα απέναντι έδρανα, σχετικά με την ιδιωτικοποίηση του αεροδρομίου των Μαριτσών. Έτσι, θύμισε ότι πρόκειται για ένα θέμα που είχε συζητηθεί στο προηγούμενο δ.σ. και ότι παρουσίασαν σαν ανάπτυξη «τάχα μου» την ιδιωτικοποίηση στη συγκεκριμένη περιοχή, ότι θα εκπαιδεύονταν νέοι πιλότοι κτλ. κάτι το οποίο, όπως είπε, όχι μόνο δεν έγινε αλλά, κατά την άποψή τους, ιδιωτικοποιήθηκε η περιουσία του ροδιακού λαού.
Στη συνέχεια, επανέλαβε αυτό που είχε πει και στο δ.σ., ότι, δηλαδή, διαχωρίζουν το ξεπούλημα από την ιδιωτικοποίηση. Όπως εξήγησε: «Ξεπούλημα σημαίνει ότι πουλάω κάτι πολύ φθηνά, πολύ πιο χαμηλά από την τιμή του. Αυτό, λοιπόν, στο οποίο συμφώνησαν οι υπόλοιπες παρατάξεις στο δ.σ. είναι ότι υπάρχει ξεπούλημα. Δηλαδή, που συμφωνούν; Συμφωνούν, ουσιαστικά, στην ιδιωτικοποίηση του αεροδρομίου αλλά στην τιμή την οποία ενδεχομένως να τους κάνει».
»Εμείς μιλάμε ξεκάθαρα ότι είναι ιδιωτικοποίηση του αεροδρομίου και δεν πρέπει να πάμε. Άλλωστε, ακούστηκαν και μία σειρά τοποθετήσεων στο δ.σ. και επικεφαλής παρατάξεων και δ.σ. που λένε ότι είναι υπέρ της ιδιωτικοποίησης αλλά με όρους. Αλήθεια, ποιος θα βάλει όρους στους αγοραστές; Μέσα στα πλαίσια της ελεύθερης αγοράς και της πολιτικής της Ε.Ε. θα βάλουμε όρους; Και τι είναι διατεθειμένοι να κάνουν σε περίπτωση που δεν υλοποιηθούν οι όροι αυτοί;».

Υποσταθμός της ΔΕΗ στον Άη Νικόλα
Ένα δεύτερο ζήτημα που πιστεύουν  ότι πρέπει να συζητηθεί στο δ.σ. είναι αυτό του υποσταθμού της ΔΕΗ στον Άη-Νικόλα. Θέλουν να ξεκαθαρίσουν στον κόσμο ότι γίνεται στη συγκεκριμένη περιοχή από τη ΔΕΔΔΗΕ, μόνο και μόνο γιατί είναι ζήτημα κόστους για την Εταιρία επειδή βρίσκεται κοντά στην περιοχή όπου υπάρχει αυξημένη ζήτηση ηλεκτρικού ρεύματος, ενέργειας, λόγω της επένδυσης μεγάλων κεφαλαίων, όπως είπε, αναφερόμενος στη μαρίνα.
«Είναι πολύ μεγάλη η ζήτηση της ενέργειας η οποία θα υπάρξει, γι’ αυτό ακριβώς το λόγο βάζουν σε δεύτερη μοίρα τις όποιες παρενέργειες ή την υγεία των κατοίκων στην περιοχή», είπε στη συνέχεια και επανέλαβε αυτό που είπε στο δ.σ., ότι, δηλαδή, υπάρχουν αποφάσεις του Πρωτοδικείου Πειραιά στις οποίες αναφέρει ο ίδιος ο Δικαστής ποιες είναι βλάβες που μπορεί να επιφέρει αυτό που πάει να γίνει και γι’ αυτό το λόγο, επειδή έχει να κάνει μόνο καθαρά με το οικονομικό ζήτημα, όπως είπε ο κ. Πότσος, δεν έχει εξεταστεί από τη ΔΕΔΔΗΕ καμία άλλη περιοχή έξω από τις κατοικημένες σε δημόσια κτήματα που είχαν προταθεί και από συλλόγους και φορείς της συγκεκριμένης περιοχής.
«Αυτό-συνέχισε-αυτομάτως, αναδεικνύει και τη στάση των παρατάξεων που θέλουν να εξυπηρετήσουν όχι τα συμφέροντα του λαού και του κόσμου αλλά τα συμφέροντα συγκεκριμένων κεφαλαίων».
Ο κ. Πότσος δεν παρέλειψε να καυτηριάσει τη στάση των υπολοίπων παρατάξεων του δ.σ. λέγοντας ότι δεν μπορεί να υποστηρίζουν ότι είναι με τα συμφέροντα του κόσμου χωρίς να έχουν έρθει σε σύγκρουση με μία πολιτική που έχουν υπηρετήσει, λέγοντας, μάλιστα, ότι
«στέκονται υποκριτικά απέναντι στον κόσμο του νησιού».

Για την Υγεία
Τέλος, ανέφερε ότι η Κ.Ο. του ΚΚΕ προχώρησε σε ερώτηση για το Κ.Υ. στον Έμπωνα και περιμένουν την απάντηση για το τι είναι διατεθειμένη να κάνει η κυβέρνηση όσο αφορά στο σταθερό και μόνιμο προσωπικό που έχουν ζητήσει για τη συγκεκριμένη περιοχή αλλά και για το ασθενοφόρο, «έχοντας πλήρη εικόνα των αναγκών».
Το ίδιο πιστεύουν ότι πρέπει να γίνει-και θα συνεχίσουν να το παλεύουν με όλες τους τις δυνάμεις-και για τη Νότια Ρόδο. «Δεν μπορούμε να ξεχάσουμε ότι εδώ μέσα στο Δημαρχείο κάποιοι θεώρησαν ότι το ζήτημα της Υγείας στις απομακρυσμένες περιοχές του νησιού έχει να κάνει με την εποχικότητα. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι υπήρχε γιατρός στη Νότια Ρόδο στις αρχές της σεζόν και φεύγει στο τέλος αυτής!», τόνισε ακόμη.

 

Διαβάστε ακόμη

Μ. Κόνσολας: «Ενεργειακή μετάβαση των νησιών με έργα και νέα χρηματοδοτικά εργαλεία»

Ενισχύεται το Κτηματολόγιο Ρόδου με τρεις μηχανικούς - Συνάντηση Μίκας Ιατρίδη με τον Υφυπουργό Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Κωνσταντίνο Κυρανάκη

Την ίδρυση Ενιαίου Επαγγελματικού Γυμνασίου και Λυκείου στην Κω, ζητά ο Μάνος Κόνσολας

Παρέμβαση του Μάνου Κόνσολα για την ενίσχυση του ΠΠΙ Κάσου και τις διακομιδές

Γ. Παππάς Υφυπουργός Ναυτιλίας: «Εκπτώσεις σε ακτοπλοϊκά και αεροπορικά εισιτήρια για τη μετάβαση αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην περιοχή τοποθέτησής τους»

Γιάννης Παππάς: Λύση από τον υφυπουργό Ναυτιλίας για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στα πλοία

Ομιλία Μίκας Ιατρίδη στη Βουλή για την αναμόρφωση του Κώδικα Φορολογικής Διαδικασίας: «Στόχος μας, ένας κράτος λιγότερο γραφειοκρατικό, πάντα δίπλα στον πολίτη!»

Γ. Παππάς, υφ. Ναυτιλίας: «Νέα πραγματικότητα η visa express για επιχειρηματίες του τουρισμού Καλύμνου και Λέρου»