Αντιαισθητικό το διαφημιστικό περιτύλιγμα των αστικών λεωφορείων της ΡΟΔΑ

Αντιαισθητικό το διαφημιστικό περιτύλιγμα  των αστικών λεωφορείων της ΡΟΔΑ

Αντιαισθητικό το διαφημιστικό περιτύλιγμα των αστικών λεωφορείων της ΡΟΔΑ

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1351 ΦΟΡΕΣ

Γράφει o Γεώργιος Β. Παπαγεωργίου

Βρέθηκα στον σταθμό αστικών λεωφορείων της ΡΟΔΑ στο Μαντράκι και προσπαθούσα να καταλάβω περί τίνος μεταφορικών μέσων των λεωφορείων που έβλεπα επρόκειτο, αφού αυτά τα δύο λεωφορεία, ήτο περιτυλιγμένα σαν δέμα μέσα σε ένα διαφημιστικό πλαίσιο, σούρο προς το μαύρο και δεν μπορούσε να ξεχωρίσεις που ακριβώς ήτο η είσοδος και έξοδος και αν αυτά τα αστικά διέθεταν παράθυρα.


Ολο το λεωφορείο απετέλεσε για τους διαφημιστές εκμεταλλευτές ένα ενιαίο χώρο όπου από την αρχή μέχρι το τέλος των λεωφορείων και από την βάση μέχρι την κορυφή εκαλύπτοντο από μια ή διάφορες διαφημιστικές εικόνες κατστημάτων και επιχειρήσεων. Χωρίς κανένα σωστό αισθητικό αποτέλεσμα, τα λεωφορεία έμοιαζαν με αυτά των μεταγωγών κρατουμένων και μάλιστα αμερικανικού τύπου για την μαζική μεταφορά καταδικασθέντων στις φυλακές.

Είναι δυνατόν και διερωτώμαι τίνος η έμπνευση ήτο αυτή να μετατρέψει ένα αστικό λεωφορείο σε περιτύλιγμα κακόγουστης αισθητικά διαφήμισης και να μετατρέψει ένα λεωφορείο μεταφοράς πολιτών και τουριστών σαν φυλακή, αφού και τα παράθυρα και τα τζάμια των λεωφορείων είναι σκεπασμένα με διαφημιστικό υλικό, από ποιά ευρωπαϊκή ή τουριστική χώρα αντέγραψαν αυτή την κακόγουστη διαφημιστική επένδυση και πόσα χρήματα τους αποδίδει;

Προσωπικά πιστεύω τα αστικά λεωφορεία πρέπει να είναι καθαρά και περιποιημένα μέσα και έξω, πρέπει να είναι καλαίσθητα και ομοιόμορφα βαμμένα με ανάλογα για την χρήση τους και την περιοχή όλη ή χώρα χρώματα και δεν θα πρέπει να μετατρέπονται σε κινητές περιτυλιγμένες λεωφορειακές διαφημίσις, δεν συνάδει, με το σκοπό που υπηρετούν, δεν συνάδει με την πόλη της Ρόδου και την γενικότερη τουριστική της εικόνα.

Ο Δήμος Ροδίων και η ΡΟΔΑ που υπερηφανεύεται και δικαίως ότι το έτος 2013-2014 είχε κέρδη εκατομμυρίων τα οποία όφειλε ήδη να είχε επενδύσει σε αγορά νεών σύγχρονων αστικών λεωφορείων μικρού, μεσαίου και μεγάλου μήκους για να ικανοποιήσει την ζήτηση ανάλογα με τις περιοχές μεγάλου μήκους για να ικανοποιήσει την ζήτηση ανάλογα με τις περιοχές και να έχει καλύτερα οικονομικά αποτελέσματα, να αγοράσει ανταλλακτικά έγκαιρα για να μην ακινητοποιούνται τα λεωφορεία, να μεριμνήσει για την συντήρηση εξωραϊσμό και αντικατάσταση παλαιών και φθαρθέντων στάσεων αναμονής του επιβατικού κοινού, να τοποθετήσει νέες σύγχρονες πινακίδες οριοθέτησης των στάσεων και βέβαια να αποφεύγει τέτοιες διαφημιστικές ενέργειες, που κατά την γνώμη μου υποβαθμίζουν τον ρόλο τους.

Κάθε καλοκαίρι καταγράφονται παράπονα για έλλειψη λεωφορείων, κατάργηση δρομολογίων αντί αύξησης αφού αυξάνεται και ο αριθμός των τουριστών τακτικά δρομολόγια από και προς το λιμάνι, το αεροδρόμιο και όπου αλλού χρειάζεται η ΡΟΔΑ οφείλει να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις και τις προσδοκίες των πελατών της και να λειτουργεί στις απαιτήσεις και τις προσδοκίες των πελατών της και να λειτουργεί με σύγχρονα κριτήρια και κανόνες που διέπουν τις αστικές συγκοινωνίες και ανάγκες.

Η ΡΟΔΑ σε συνεργασία με τα ΚΤΕΛ οφείλουν, υποχρεούνται γιατί έχουν την προνομιακή εκμετάλλευση όλου του νησιού να λειτουργούν άψογα, να έχουν συνεχή κανονικά δρομολόγια, που θα εξυπηρετούν τις ανάγκες της πόλης και της περιφέρειας και να μπορούν να ανταποκρίνονται επαξίως στην αυξημένη τουριστική κίνηση και να αποφεύγουν να δυσαρεστούν κυρίως τους ξένους τουρίστες, οι οποίοι και δικαίως είναι περισσότερο απαιτητικοί από τους πολίτες δημότες κατοίκους της νήσου Ρόδου.

Διαβάστε ακόμη

Δρ. Μελίνα Φιλήμονος - Τσοποτού: Τα νησιά, τα μουσεία και οι φύλακες

Σπύρος Συρόπουλος: "Δωριέας: Ο αρχιτέκτονας του πολιτικού μεγαλείου μιας διαχρονικής πόλης"

Φίλιππος Ζάχαρης "«Δικαίωμα στη Λήθη»: H ασφαλιστική κάλυψη των ασθενών που επιβίωσαν από καρκίνο"

Γιάννης Παρασκευάς: Οι ενστάσεις και η ουσία του πολιτικού προβλήματος

Φίλιππος Ζάχαρης: Ο πολύπλευρος άνθρωπος σε μία πολύπλοκη ζωή

Ηλίας Καραβόλιας: «Η επικίνδυνη εμμονή»

Θανάσης Καραναστάσης: Με τους... κράχτες στην Ευρωβουλή

Σωτήρης Ντάλης: "Iσραήλ- Ιράν: Από τον σκιώδη πόλεμο στην απόλυτη σύγκρουση;"