Αύριο στη Ρόδο η ενημερωτική εκδήλωση από την Google

Αύριο στη Ρόδο η ενημερωτική  εκδήλωση από την Google

Αύριο στη Ρόδο η ενημερωτική εκδήλωση από την Google

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 658 ΦΟΡΕΣ

Στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας Grow Greek Tourism online

H Google σε συνεργασία με το υπουργείο Τουρισμού, τον ΕΟΤ και τον ΣΕΤΕ και την υποστήριξη της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου διοργανώνει δωρεάν εκδήλωση για να εκπαιδεύσει και να υποστηρίξει τις μικρομεσαίες τουριστικές επιχειρήσεις σε εργαλεία που θα τις βοηθήσουν να αναπτυχθούν μέσω του διαδικτύου

Μετά την επιτυχία των εκδηλώσεων που πραγματοποιήθηκαν σε Κρήτη, Καλαμάτα, Μύκονο, Κέρκυρα, η Google, διοργανώνει παρόμοια εκπαιδευτική εκδήλωση και στο νησί μας, στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας “Grow Greek Tourism Online”.

Θα διεξαχθεί αύριο Παρασκευή, 24 Απριλίου 2015 στο ξενοδοχείο Rodos Palace Hotel από 17.00-21.00.

Έως τώρα μέσω της πρωτοβουλίας περισσότερες από 1,100 επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον τουρισμό έχουν εκπαιδευτεί δωρεάν σε διαδικτυακά εργαλεία που τις βοηθούν να εκμεταλλευτούν τις δυνατότητες του διαδικτύου για να αναπτύξουν την επιχείρησή τους.

Για την αυριανή εκδήλωση μιλά στη «Ρ» η κ. Δήμητρα Χριστοδούλου διευθύντρια μάρκετινγκ μικρομεσαίων επιχειρήσεων στην Google Ελλάδας

• Την Παρασκευή πραγματοποιείται και στη Ρόδο εκπαιδευτική εκδήλωση στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας “Grow Greek Tourism Online” που απευθύνεται σε τουριστικές επιχειρήσεις. Πως προέκυψε αυτή η πρωτοβουλία;
Ο τουρισμός αποτελεί έναν από τους πιο κομβικούς κλάδους για την ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας καθώς συνιστά περίπου το 20% του ΑΕΠ και της απασχόλησης. Σε έναν τέτοιο κλάδο με έντονη εξαγωγική δραστηριότητα, το διαδίκτυο μπορεί να παίξει καταλυτικό ρόλο στην ανάπτυξή του καθώς διευκολύνει την πρόσβαση σε αγορές ανά τον κόσμο. Τα αποτελέσματα όμως της έρευνας για τον Ευρωπαϊκό Νότο από το Oxford Tourism Economics, δείχνουν ότι οι ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις υποεκπροσωπούνται στο διαδίκτυο, με το ψηφιακό μερίδιο του εισερχόμενου τουρισμού να βρίσκεται στο 10%, ενώ ο αντίστοιχος μέσος όρος της Ευρώπης είναι στο 49%. Ταυτόχρονα, το 51% των Ευρωπαίων ταξιδιωτών χρησιμοποιούν το διαδίκτυο για τα ταξίδια τους. Εδώ βλέπουμε μια μεγάλη ευκαιρία και στοχεύουμε να βοηθήσουμε τις επιχειρήσεις να την εκμεταλλευτούν.


• Ποια είναι εκείνα τα εργαλεία που θα τις βοηθήσουν να αναπτυχθούν μέσω διαδικτύου και τα οποία εσείς θα παρουσιάσετε;
Μέσα από την παρουσίαση τάσεων και στοιχείων καθώς και εργαλείων όπως τo Google Maps, το You Tube και το Google AdWords, θέλουμε να βοηθήσουμε τις επιχειρήσεις να έρθουν σε επαφή με περισσότερους ταξιδιώτες από όλον τον κόσμο. Mέσω της ιστοσελίδας μας g.co/GrowGreekTourism, θα μπορούν όλοι να έχουν πρόσβαση σε εκπαιδευτικό υλικό και χρήσιμα εργαλεία σχετικά με το διαδίκτυο και τον τουρισμό. Ακόμη, επιχειρήσεις που χρειάζονται περαιτέρω καθοδήγηση, μπορούν να καλέσουν δωρεάν στο 00800 4414 2656 και να μιλήσουν με την εξειδικευμένη ομάδα της Google για τον τουρισμό και το διαδίκτυο.
Αυτά και άλλα πολλά θα αναλύσουμε την Παρασκευή 24 Απριλίου, στο ξενοδοχείο Rodos Palace Hotel στο σεμινάριο του Grow Greek Tourism Online. Λόγω μεγάλης ζήτησης και προκειμένου να εξασφαλίσουν οι ενδιαφερόμενοι την θέση τους, μπορούν να εγγραφούν στην ιστοσελίδα g.co/GrowGreekTourism.

• Μετά την εκδήλωση-ενημέρωση είναι άμεσα εφαρμόσιμα στην πράξη όσα θα δουν και θα ακούσουν οι επιχειρηματίες;
Το υλικό και οι παρουσιάσεις του σεμιναρίου έχουν φτιαχτεί ειδικά για τις τουριστικές επιχειρήσεις της Ελλάδας με ακριβώς αυτόν τον στόχο: να μπορέσουν οι επιχειρήσεις να δουν στην πράξη το όφελος από τη διαδικτυακή τους παρουσία. Θα παρουσιάσουμε και παραδείγματα από επιχειρήσεις που τα έχουν ήδη εφαρμόσει και έχουν ξεκινήσει μία επιτυχημένη διαδικτυακή πορεία.

• Έχετε επισημάνει ότι η αύξηση της διαδικτυακής δραστηριότητας του ελληνικού τουριστικού κλάδου μπορεί να δημιουργήσει μέχρι και 100.000 θέσεις εργασίας. Θα μας το εξηγήσετε;
Σύμφωνα με έρευνα του Oxford Tourism Economics, μία ποσοτική και ποιοτική αύξηση της παρουσίας των τουριστικών επιχειρήσεων στο διαδίκτυο μπορεί να καταλήξει σε τόσο μεγάλη αύξηση της τουριστικής κίνησης της χώρας ώστε να αυξήσει το ΑΕΠ έως και 3% και να δημιουργήσει έτσι μέχρι και 100.000 νέες ευκαιρίες απασχόλησης.

• Τι κοστίζει για μία επιχείρηση η χρήση αυτών των διαδικτυακών εργαλείων, δεδομένου ότι πολλές από αυτές μόλις και μετά βίας καταφέρνουν να επιβιώσουν;
Υπάρχει πληθώρα διαδικτυακών εργαλείων που είναι δωρεάν και παρόλα αυτά αξιοποιούνται σωστά από μικρό αριθμό τουριστικών επιχειρήσεων. Ένα τέτοιο παράδειγμα είναι το Google Maps, στο οποίο με 3 απλά βήματα μπορεί κάποιος να καταχωρίσει την επιχείρησή του η οποία μετά θα εμφανίζεται στους χρήστες που περιηγούνται στον χάρτη της εν λόγω περιοχής. Όσο για τα εργαλεία που δεν είναι δωρεάν, δηλαδή τη διαδικτυακή διαφήμιση, το κόστος τους διαμορφώνεται από τον ίδιο τον διαφημιζόμενο ανάλογα με τις ανάγκες και τις δυνατότητές του. Σε κάθε περίπτωση η δική μας προτροπή είναι να γίνει το ξεκίνημα ώστε να υπάρξει συνολικά μία βελτίωση της διαδικτυακής παρουσίας του ελληνικού τουρισμού: οι ταξιδιώτες είναι ήδη online κι εκεί πρέπει να είναι και οι ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις.

Διαβάστε ακόμη

Γιάννης Παππάς: «Οι Eυρωεκλογές δεν είναι επίδειξη επαναστατικής γυμναστικής»

Νίκος Παντελής: Ο κωμικός από τη Ρόδο, είναι το πιο «φρέσκο» πρόσωπο της ελληνικής stand-up σκηνής

Αυξημένοι οι ατμοσφαιρικοί ρύποι στο κέντρο της Ρόδου το καλοκαίρι

Άφησε την Αδελαΐδα για να μεγαλώσει την οικογένειά της στη Λαχανιά

Όλγα Κεφαλογιάννη: Το 2024 θα είναι ακόμα μία εξαιρετική χρονιά για τον ελληνικό Tουρισμό

Γ. Χατζής: Πρέπει να καθίσουμε όλοι σε ένα τραπέζι και να συνθέσουμε ένα εθνικό σχέδιο υποδομών

Αντώνης Ζερβός: Ξεκίνησε ως «παιχνίδι» και κατέληξε ως στοίχημα με τον εαυτό μου

Ο ελληνικός Τουρισμός χρειάζεται εθνικό σχέδιο για να διατηρηθεί στην κορυφή, δηλώνει ο Γιάννης Ρέτσος