Η ανυπαρξία χώρων στάθμευσης στη Ρόδο

Η ανυπαρξία χώρων στάθμευσης στη Ρόδο

Η ανυπαρξία χώρων στάθμευσης στη Ρόδο

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 185 ΦΟΡΕΣ

- Καλές οι κίτρινες φρεσκοβαμμένες γραμμές που έχουν διαγραμμίσει τους δρόμους κυρίως του Κέντρου στο Μανδράκι, που απαγορεύουν ορθώς την στάθμευση Ι.Χ. αυτοκινήτων που παρακωλύουν την ομαλή κυκλοφορία των αυτοκινήτων και δημιουργούν φαινόμενα κυκλοφοριακής ασφυξίας και αναρχίας με δυσάρεστα ορατά φαινόμενα παντού.


- Ο στενός δρόμος που ξεκινά από το Νεώριον και οδηγεί τους τουρίστες στους μύλους και στο φρούριο, και όπου επιτρέπεται η στάθμευση, χωρίς όμως οριοθετημένες και με επιδαπέδιες διαγραμμίσεις θέσεις για τα αυτοκίνητα γίνεται η αιτία για συνωστισμό αυτοκινήτων Ι.Χ. τα οποία σταθμεύουν δυστυχώς ΠΑΡΑΝΟΜΩΣ και στις ΔΥΟ ΠΛΕΥΡΕΣ και δημιουργούν στην πραγματικότητα το ΑΔΙΑΧΩΡΗΤΟ.

- Η στάθμευση και στις δύο πλευρές του στενού συγκεκριμένου δρόμου δημιουργεί τεράστια προβλήματα ομαλής κυκλοφορίας και στάθμευσης, αφού αν συναντηθούν και συναντώνται τακτικά δύο αντιστρόφως διερχόμενα αυτοκίνητα, τότε είναι ανάγκη αναλόγως της θέσης ένα από τα δύο να κάνει ΟΠΙΣΘΕΝ και αν βρεθεί ξανά ή στην αρχή ή στο τέλος του δρόμου, αλλιώς ΚΛΕΙΝΕΙ η κυκλοφορία.

- Δεν φτάνει που ο δρόμος είναι στενός και κινδυνεύουν όσοι σταθμεύουν προς την πλευρά της θάλασσας να πέσουν στα βράχια αφού ο δρόμος είναι υπερηψωμένος, το οδόστρωμα ή άσφαλτος είναι πολύ παλαιά και κατεστραμμένα με τεράστιες τρύπες με αποτέλεσμα να κινδυνεύουν οδηγοί και οχήματα με ζημιές, αλλά παράλληλα να γινόμαστε στην κυριολεξία ρεζίλι στους ξένους τουρίστες που επισκέπτονται καθημερινά πάρα πολλοί το φρούριο-φυλακή και τους παραδοσιακούς μήλους για την αναβάθμιση των οποίων έδειξε ιδιαίτερο ενδιαφέρον η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου και προσωπικά ο Περιφερειάρχης.

- Πάντως η απαγόρευση έστω της προσωρινής στάσης στην περιοχή του λιμένος στην ΚΟΛΩΝΑ και συγκεκριμένα παράλληλα του ξύλινου πεζοδρομίου όπου ελλιμενίζονται τα μικρά και αλιευτικά σκάφη που σταθμεύουν όσοι χρειάζεται να πάνε στα γραφεία της ΔΕΗ για την εξόφληση των λογαριασμών, πρέπει να εξαιρεθεί της απαγόρευσης διότι έτσι θα εξυπηρετούνται όσοι είναι υποχρεωμένοι να σταθμεύσουν για λίγο περίπου 5-10 λεπτά για να πάνε στην ΔΕΗ, είναι ανάγκη.,

- Όποια υπηρεσία του Δήμου και όποιος αρμόδιος αντιδήμαρχος είναι χρεωμένος με την ρύθμιση της κυκλοφορίας και κυρίως της προβληματικής στο κέντρο του Μανδρακίου, οφείλει να λαμβάνει αποφάσεις ύστερα από ειδική μελέτη και προβληματισμό, αφού στην συγκεκριμένη περίπτωση αγνοεί τελείως τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι δημότες αλλά και οι τουρίστες, δεν ρυθμίζει την κυκλοφορία, δεν περιορίζει την παράνομη στάθμευση, δεν δημιουργεί οργανωμένες και λειτουργικές θέσεις στάθμευσης, εφαρμόζει ότι ίσχυε προ εικοσαετίας, και αγνοεί τα σημερινά δεδομένα και τις καθημερινές ανάγκες της πόλης.

- Μια μικρή αποσυμφόρηση του Κέντρου θα ήταν η μεταφορά των γραφείων της ΔΕΗ, στις ιδιόκτητες σύγχρονες εγκαταστάσεις της στην περιοχή ΖΕΦΥΡΟΣ, ακριβώς απέναντι από τη ΝΕΑ ΜΑΡΙΝΑ, με μεγάλο χώρο στάθμευσης των αυτοκινήτων, για την άρτια εξυπηρέτηση των δημοτών πελατών της ΔΕΗ.

Γράφει ο Γεώργιος Β. Παπαγεωργίου

Διαβάστε ακόμη

Δρ. Μελίνα Φιλήμονος - Τσοποτού: Τα νησιά, τα μουσεία και οι φύλακες

Σπύρος Συρόπουλος: "Δωριέας: Ο αρχιτέκτονας του πολιτικού μεγαλείου μιας διαχρονικής πόλης"

Φίλιππος Ζάχαρης "«Δικαίωμα στη Λήθη»: H ασφαλιστική κάλυψη των ασθενών που επιβίωσαν από καρκίνο"

Γιάννης Παρασκευάς: Οι ενστάσεις και η ουσία του πολιτικού προβλήματος

Φίλιππος Ζάχαρης: Ο πολύπλευρος άνθρωπος σε μία πολύπλοκη ζωή

Ηλίας Καραβόλιας: «Η επικίνδυνη εμμονή»

Θανάσης Καραναστάσης: Με τους... κράχτες στην Ευρωβουλή

Σωτήρης Ντάλης: "Iσραήλ- Ιράν: Από τον σκιώδη πόλεμο στην απόλυτη σύγκρουση;"