Μεγάλο ενδιαφέρον για το σεμινάριο ψηφιακού μάρκετινγκ, «Data Mediterranean» με το Trip Advisor

Μεγάλο ενδιαφέρον για το σεμινάριο ψηφιακού μάρκετινγκ, «Data Mediterranean» με το Trip Advisor

Μεγάλο ενδιαφέρον για το σεμινάριο ψηφιακού μάρκετινγκ, «Data Mediterranean» με το Trip Advisor

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 334 ΦΟΡΕΣ

Πραγματοποιείται στις 5 Μαΐου 2016, στο ξενοδοχείο Amathus στη Ρόδο

Μεγάλο ενδιαφέρον υπάρχει για το σεμινάριο ψηφιακού μάρκετινγκ «DATA MEDITERRANEAN» with Trip Advisor. Θα πραγματοποιηθεί στις 5 Μαίου 2016, στο ξεν/χείο Amathus με τη συνδιοργάνωση της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου και του E-Tourism Frontiers.

Οι θέσεις έχουν ήδη κλείσει μετά από ζήτηση στελεχών ξεν/χείων, τουριστικών επιχειρήσεων, ξενοδόχων και ιδιοκτητών μικρών καταλυμάτων, εμπόρων, από το χώρο των ψηφιακών υπηρεσιών, την τοπική αυτοδιοίκηση κλπ.

Ενδεικτική θεματολογία που θα αναπτυχθεί είναι: ο ψηφιακός τουρισμός - θεωρία και πράξη, η στρατηγική του ψηφιακού μάρκετινγκ, online κρατήσεις και πωλήσεις, webdesign – περιεχόμενο- διαχείρηση – optimization, μηχανές αναζήτησης, σχεσιακό μάρκετινγκ, Trip Advisor, facebook, twitter, youtube, instagram, διαχείρηση multimedia, mobile.

Εισηγητές είναι ο Damian Cook από το E-Tourism Frontiers και ο Chad Chiver από το Trip Advisor.

O Damian Cook, έχει μεγάλη εμπειρία ως σύμβουλος στον δημόσιο και ιδιωτικό τομέα στην ανάπτυξη websites προορισμών και online campaigns. Στη συνέχεια ίδρυσε την εταιρεία E-Tourism Frontiers, για να προσφέρει πρακτικά τις γνώσεις και τα εργαλεία του ψηφιακού μάρκετινγκ σε διάφορες αγορές σε όλο τον κόσμο. Έχει συμμετάσχει ως ομιλητής σε διεθνή φόρα, στην ΙΤΒ και σε αγορές όπως η Κίνα, η Ιαπωνία, η Ταϋλάνδη. 7000 επαγγελματίες του τουρισμού έχουν εκπαιδευτεί στην ανάπτυξη των επιχειρήσεων από την πρώτη στιγμή.

Ο Chad Shiver, είναι ειδικός στο μάρκετινγκ προορισμού στο TripAdvisor. Με συνεργασίες σε όλο τον κόσμο και τη Μεσόγειο, υλοποιεί καμπάνες που απευθύνονται στους χρήστες του TripAdvisor. Αναπτύσσει εμπνευσμένο story telling για προορισμούς και τελευταία συμβάλλει με τεχνικές, στις ταξιδιωτικές αποφάσεις 350 εκατ. ταξιδιωτών μηνιαία. Με εμπειρία στον τουρισμό έχει συνεργαστεί στο παρελθόν με τον Εθνικό Οργανισμό Τουρισμού της Ιαπωνίας για 7 χρόνια.

Με το ξεκίνημα της τουριστικής περιόδου, η σημαντική σε περιεχόμενο επιμορφωτική δράση που επέλεξε να υλοποιήσει το Τμήμα Τουρισμού της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, θα συμβάλλει πρακτικά στην ανάπτυξη και την δημιουργική προώθηση με ψηφιακά μέσα τόσο των επιχειρήσεων όσο και του προορισμού.

Η συμμετοχή στο σεμινάριο είναι δωρεάν, η γλώσσα είναι η αγγλική, τηρείται αυστηρή σειρά προτεραιότητας. Οι συμμετέχοντες ενημερώνονται με e-mail για το πρόγραμμα.

Διαβάστε ακόμη

Αναφορά στον υπουργό Υγείας από τη Νέα Αριστερά για την καταγγελία του Συλλόγου Εργαζομένων του Γενικού Νοσοκομείου Ρόδου

Δύο μέλη από τη Ρόδο στο Διοικητικό Συμβούλιο του Πανελλήνιου Συνδέσμου Εκμισθωτών Θαλασσίων Μέσων Αναψυχής

Εγκρίθηκε η σήμανση για την επέκταση του πεζοδρόμου

Εξήντα αιτήσεις κατατέθηκαν για το σύστημα τηλεφροντίδας μοναχικών ηλικιωμένων

Στη Σαουδική Αραβία ταξιδεύουν τρία προϊόντα του Νοτίου Αιγαίου για να εκπροσωπήσουν την Περιφέρεια

Αύριο η συνεδρίαση της Διακομματικής Επιτροπής των Ευρωεκλογών στη Ρόδο

Με τον πατέρα του 10χρονου που κατήγγειλε τον αρχαιοφύλακα στη Νίσυρο συναντήθηκε ο Στέφανος Κασσελάκης

Δύο διαμερίσματα στην Αθήνα παραχωρεί η περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου στον Σύλλογο Καρκινοπαθών Δωδεκανήσου