Περικοπές στα αεροπορικά δρομολόγια στα μικρά νησιά

Περικοπές στα αεροπορικά  δρομολόγια στα μικρά νησιά

Περικοπές στα αεροπορικά δρομολόγια στα μικρά νησιά

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 506 ΦΟΡΕΣ

Τι προβλέπει το προσχέδιο του υπουργείου Μεταφορών

Δραστικές περικοπές δρομολογίων και ριζική αναδιάρθρωση του ισχύοντος καθεστώτος για τις άγονες αεροπορικές γραμμές, προβλέπει το προσχέδιο σχετικής απόφασης που έθεσε σε δημόσια διαβούλευση η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ).

Το υπουργείο Μεταφορών, αποφάσισε την τροποποίηση από 1ης Οκτωβρίου 2016 των υποχρεώσεων παροχής δημόσιας υπηρεσίας, που έχουν επιβληθεί σε 28 άγονες τακτικές αεροπορικές γραμμές στο εσωτερικό της Ελλάδας. Το νέο σχέδιο προβλέπει τη μείωση της επιδότησης των άγονων γραμμών περίπου κατά 50% σε γενικές γραμμές που σημαίνει ότι θα μειωθεί και ο αριθμός των δρομολογίων προς τα νησιά μας.

Η πρόταση του υπουργείου είναι να ισχύσει το νέο πρόγραμμα από την 1η Οκτωβρίου. Σε ότι αφορά την περιοχή μας οι γραμμές που εντάσσονται σε αυτό είναι οι εξής:
- Αθήνα-Αστυπάλαια
- Αθήνα-Λέρος
- Αθήνα-Κάρπαθος
- Αθήνα-Κάλυμνος
- Ρόδος-Κάρπαθος-Κάσος
- Ρόδος-Κως-Κάλυμνος-Λέρος-Αστυπάλαια
- Ρόδος-Καστελόριζο
- Λήμνος-Μυτιλήνη-Χίος-Σάμος-Ρόδος

Το σχέδιο του υπουργείου θα συζητηθεί στη συνεδρίαση του περιφερειακού συμβουλίου την ερχόμενη Παρασκευή για να αποτυπωθεί και η θέση των τοπικών κοινωνιών.
Αναλυτικά για την περιοχή μας προτείνονται τα εξής:

Α) Όσον αφορά στην ελάχιστη συχνότητα πτήσεων και στις ελάχιστες προσφερόμενες θέσεις εβδομαδιαίως ανά γραμμή προβλέπονται:
Αθήνα-Αστυπάλαια:

Δύο (2) πτήσεις με επιστροφή εβδομαδιαίως, με ένα σύνολο 60 προσφερομένων θέσεων εβδομαδιαίως ανά κατεύθυνση, κατά τη χαμηλή περίοδο.

Τρεις (3) πτήσεις με επιστροφή εβδομαδιαίως, με ένα σύνολο 90 προσφερομένων θέσεων εβδομαδιαίως ανά κατεύθυνση, κατά τη μέση περίοδο.

Έξι (6) πτήσεις με επιστροφή εβδομαδιαίως, με ένα σύνολο 180 προσφερομένων θέσεων εβδομαδιαίως ανά κατεύθυνση, κατά την υψηλή θερινή περίοδο.
Αθήνα-Λέρος:

Τέσσερις (4) πτήσεις με επιστροφή εβδομαδιαίως, με ένα σύνολο 120 προσφερομένων θέσεων εβδομαδιαίως ανά κατεύθυνση, κατά τη χαμηλή περίοδο.

Πέντε (5) πτήσεις με επιστροφή εβδομαδιαίως, με ένα σύνολο 150 προσφερομένων θέσεων εβδομαδιαίως ανά κατεύθυνση, κατά τη μέση περίοδο.

Επτά (7) πτήσεις με επιστροφή εβδομαδιαίως με ένα σύνολο 210 προσφερομένων θέσεων εβδομαδιαίως ανά κατεύθυνση, κατά την υψηλή θερινή περίοδο.
Αθήνα-Κάρπαθος:

Τέσσερις (4) πτήσεις με επιστροφή εβδομαδιαίως, με ένα σύνολο 120 προσφερομένων θέσεων εβδομαδιαίως ανά κατεύθυνση, κατά τη χαμηλή περίοδο.

Πέντε (5) πτήσεις με επιστροφή εβδομαδιαίως, με ένα σύνολο 150 προσφερομένων θέσεων εβδομαδιαίως ανά κατεύθυνση, κατά τη μέση περίοδο.

Επτά (7) πτήσεις με επιστροφή εβδομαδιαίως με ένα σύνολο 210 προσφερομένων θέσεων εβδομαδιαίως ανά κατεύθυνση, κατά την υψηλή θερινή περίοδο.
Αθήνα-Κάλυμνος:

Τρεις (3) πτήσεις με επιστροφή εβδομαδιαίως, με ένα σύνολο 75 προσφερομένων θέσεων εβδομαδιαίως ανά κατεύθυνση, κατά τη χαμηλή περίοδο.

Πέντε (5) πτήσεις με επιστροφή εβδομαδιαίως, με ένα σύνολο 125 προσφερομένων θέσεων εβδομαδιαίως ανά κατεύθυνση, κατά τη μέση περίοδο.

Επτά (7) πτήσεις με επιστροφή εβδομαδιαίως, με ένα σύνολο 175 προσφερομένων θέσεων εβδομαδιαίως ανά κατεύθυνση, κατά την υψηλή θερινή περίοδο.
εβδομαδιαίως ανά κατεύθυνση κατά την υψηλή θερινή περίοδο.
Λήμνος-Μυτιλήνη-Χίος-Σάμος-Ρόδος:

Δύο (2) πτήσεις με επιστροφή εβδομαδιαίως, με ένα σύνολο 60 προσφερομένων θέσεων εβδομαδιαίως ανά κατεύθυνση καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.
Ρόδος-Κάρπαθος-Κάσος:

Τέσσερις (4) πτήσεις με επιστροφή εβδομαδιαίως, με ένα σύνολο 120 προσφερομένων θέσεων εβδομαδιαίως ανά κατεύθυνση, κατά τη χαμηλή περίοδο.

Πέντε (5) πτήσεις με επιστροφή εβδομαδιαίως, με ένα σύνολο 150 προσφερομένων θέσεων εβδομαδιαίως ανά κατεύθυνση, κατά τη μέση περίοδο.

Επτά (7) πτήσεις με επιστροφή εβδομαδιαίως, με ένα σύνολο 210 προσφερομένων θέσεων εβδομαδιαίως ανά κατεύθυνση, κατά την υψηλή θερινή περίοδο.
Ρόδος-Κως-Κάλυμνος-Λέρος-Αστυπάλαια:
Ρόδος-Κως-Κάλυμνος-Λέρος-Αστυπάλαια-Ρόδος

Μία (1) πτήση με επιστροφή εβδομαδιαίως, με ένα σύνολο 25 προσφερομένων θέσεων εβδομαδιαίως ανά κατεύθυνση καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.
Ρόδος-Αστυπάλαια-Λέρος-Κάλυμνος-Κως-Ρόδος

Μία (1) πτήση με επιστροφή εβδομαδιαίως, με ένα σύνολο 25 προσφερομένων θέσεων εβδομαδιαίως ανά κατεύθυνση καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.
Ρόδος-Καστελόριζο:

Τρεις (3) πτήσεις με επιστροφή εβδομαδιαίως, με ένα σύνολο 60 προσφερομένων θέσεων εβδομαδιαίως ανά κατεύθυνση, κατά τη χαμηλή περίοδο.

Τέσσερις (4) πτήσεις με επιστροφή εβδομαδιαίως, με ένα σύνολο 80 προσφερομένων θέσεων εβδομαδιαίως ανά κατεύθυνση, κατά τη μέση περίοδο.

Έξι (6) πτήσεις με επιστροφή εβδομαδιαίως, με ένα σύνολο 120 προσφερομένων θέσεων εβδομαδιαίως ανά κατεύθυνση, κατά την υψηλή θερινή περίοδο.

Ως χαμηλή περίοδος λογίζονται οι μήνες Νοέμβριος, Δεκέμβριος, Ιανουάριος, Φεβρουάριος και Μάρτιος.
Ως μέση περίοδος λογίζονται οι μήνες Απρίλιος, Μάιος και Οκτώβριος και

Ως υψηλή θερινή περίοδος λογίζονται οι μήνες Ιούνιος, Ιούλιος, Αύγουστος και Σεπτέμβριος.
Σε περίπτωση που τα διατιθέμενα αεροσκάφη δεν διαθέτουν την απαιτούμενη χωρητικότητα για την κάλυψη του ελάχιστου αριθμού προσφερόμενων θέσεων εβδομαδιαίως (που προβλέπονται στην παράγραφο 2A) οι συχνότητες πτήσεων μπορούν να αυξηθούν αναλόγως.

Σε περίπτωση που οι πτήσεις δεν εκτελεσθούν λόγω μετεωρολογικών συνθηκών, θα πρέπει να εκτελούνται κατά τις αμέσως επόμενες ημέρες, κατά τρόπο ώστε να ικανοποιείται η εβδομαδιαία ζήτηση, λαμβάνοντας υπόψη τις ελάχιστες εβδομαδιαίως προσφερόμενες θέσεις που προβλέπονται στην παράγραφο 2Α.
Κατά την εκτέλεση των δρομολογίων παροχής δημόσιας υπηρεσίας δεν επιτρέπεται η προσθήκη άλλων ενδιάμεσων σταθμών.

Β) Όσον αφορά στα ωράρια και στις ημέρες εκτέλεσης των δρομολογίων:
Όσον αφορά στα ωράρια εκτέλεσης των δρομολογίων οι αφίξεις/αναχωρήσεις των δρομολογίων προς/από τα αεροδρόμια μη εικοσιτετραώρου λειτουργίας θα πρέπει να πραγματοποιούνται πριν από τις 18:30 κατά την χειμερινή περίοδο ΙΑΤΑ και πριν από τις 21:00 κατά τη θερινή περίοδο.

Οι ανωτέρω ώρες άφιξης/αναχώρησης αναφέρονται πάντοτε σε τοπική ώρα.
Τα δρομολόγια της Παρασκευής και Κυριακής θα πρέπει να πραγματοποιούνται απογευματινές ώρες.

Στις περιπτώσεις εκτέλεσης 2 ή 3 εβδομαδιαίων δρομολογίων, αυτά δεν πρέπει να εκτελούνται σε συνεχόμενες ημέρες της εβδομάδας.
Οι γραμμές με ενδιάμεσα σκέλη θα εκτελούνται αδιάλειπτα, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση στους ενδιάμεσους σταθμούς, πέραν του προβλεπόμενου χρόνου παραμονής του αεροσκάφους στο έδαφος.

Γ) Όσον αφορά στους ναύλους:
Η τιμή αναφοράς απλής διαδρομής οικονομικής θέσης δεν μπορεί να υπερβαίνει τα ποσά που αναγράφονται κατωτέρω:

Οι ανωτέρω τιμές μπορούν να αυξηθούν σε περίπτωση απρόβλεπτης αύξησης του κόστους λειτουργίας της γραμμής, για την οποία δεν ευθύνεται ο αερομεταφορέας. Η αύξηση αυτή κοινοποιείται στον αερομεταφορέα που εκμεταλλεύεται τη γραμμή και τίθεται  σε ισχύ μετά τη δημοσίευσή της από την  Ευρωπαϊκή Επιτροπή  στην  Επίσημη Εφημερίδα της Ευρωπαϊκής Ένωσης.Οι ανωτέρω τιμές μπορούν να αυξηθούν σε περίπτωση απρόβλεπτης αύξησης του κόστους λειτουργίας της γραμμής, για την οποία δεν ευθύνεται ο αερομεταφορέας. Η αύξηση αυτή κοινοποιείται στον αερομεταφορέα που εκμεταλλεύεται τη γραμμή και τίθεται σε ισχύ μετά τη δημοσίευσή της από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή στην Επίσημη Εφημερίδα της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Διαβάστε ακόμη

Ημερίδα για τον θαλάσσιο τουρισμό θα γίνει στην Κω

Πουλούσε υαλοκαθαριστήρες και συνελήφθη

Την ίδρυση Ενιαίου Επαγγελματικού Γυμνασίου και Λυκείου στην Κω, ζητά ο Μάνος Κόνσολας

Προθεσμία μέχρι την Τετάρτη για να απολογηθούν οι γονείς του βρέφους που πέθανε στην Κω

Συγκλονίζει ο θάνατος βρέφους στην Κω

Ο Δήμος Κω συνεχίζει με έργα σε όλο το νησί - 363.151 € για οδοποιϊα 2.600 μέτρων, στην περιοχή «Βολκάνια» Κεφάλου

Δέκα χρόνια κάθειρξη σε Σκοπιανό που συνελήφθη με 1.273 γραμμάρια χασίς

Αύξηση χρηματοδότησης της μελέτης για την κατασκευή διαχωριστικής νησίδας στην επαρχιακή οδό Κως-Αεροδρόμιο