Ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού έλαβε αποφάσεις για την υλοποίηση προγράμματος προβολής προκειμένου να ενισχυθούν οι κρατήσεις τελευταίας στιγμής.
Αναλυτικά, μεταξύ άλλων, αποφάσισε:
-τη διάθεση ποσού 59.350 ευρώ για την υλοποίηση διαφημιστικής καμπάνιας «last minute travelers», τρίμηνης διάρκειας στην Τουριστική Αγορά της Ρωσίας
.-τη δέσμευση πίστωσης 10.500 ευρώ που αφορά στην υλοποίηση διαφημιστικής καμπάνιας «last minute” του Γραφείου ΕΟΤ Αυστρίας με τον Tour Operator Thomas Cook Αυστρίας
.-τη δέσμευση πίστωσης ποσού 70.500 που αφορά στην υλοποίηση διαφημιστικής συνεργασίας με τη Ryanair για την προσέλκυση “last minute travelers” στις αγορές της Μεγάλης Βρετανίας, της Γερμανίας και της Πολωνίας .
-τη δέσμευση πίστωσης ποσού 9.900 ευρώ που αφορά στην υλοποίηση διαφημιστικής καμπάνιας «Now is the Time» με την εταιρεία Think Digital, για την προσέλκυση late bookers, η οποία περιλαμβάνει τη δημιουργία banners, την ανάπτυξη site/hub καθώς και τη διενέργεια διαγωνισμού.
Tο rodiaki.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο κάθε αναγνώστης έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή.
Παρακαλούμε πολύ, τηρείτε τους κανόνες καλής συμπεριφοράς έναντι των υπολοίπων σχολιαστών και προσπαθήστε οι συζητήσεις να γίνονται σε ευπρεπή πλαίσια. Τα σχόλια με ύβρεις αποδημοσιεύονται αυτόματα. Επίσης, όποια σχόλια είναι συκοφαντικά ή υβριστικά θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Σχολιαστές που επαναλαμβανόμενα προκαλούν ή υβρίζουν άλλους σχολιαστές θα αποκλείονται χωρίς προειδοποίηση