EOT: Δράσεις για την ενίσχυση  των κρατήσεων τελευταίας στιγμής

Ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού έλαβε αποφάσεις για την υλοποίηση προγράμματος προβολής προκειμένου να ενισχυθούν οι κρατήσεις τελευταίας στιγμής.

Αναλυτικά, μεταξύ άλλων, αποφάσισε:

-τη  διάθεση ποσού 59.350 ευρώ για την υλοποίηση διαφημιστικής καμπάνιας «last minute travelers», τρίμηνης διάρκειας στην Τουριστική Αγορά της Ρωσίας

.-τη δέσμευση πίστωσης 10.500 ευρώ που αφορά στην υλοποίηση διαφημιστικής καμπάνιας «last minute” του Γραφείου ΕΟΤ Αυστρίας με τον Tour Operator Thomas Cook Αυστρίας

.-τη δέσμευση πίστωσης ποσού  70.500  που αφορά στην υλοποίηση διαφημιστικής συνεργασίας με τη Ryanair για την προσέλκυση “last minute travelers” στις αγορές της Μεγάλης Βρετανίας, της Γερμανίας και της Πολωνίας .

-τη δέσμευση πίστωσης ποσού 9.900 ευρώ που αφορά στην υλοποίηση διαφημιστικής καμπάνιας «Now is the Time» με την εταιρεία Think Digital, για την προσέλκυση late bookers, η οποία περιλαμβάνει τη δημιουργία banners, την ανάπτυξη site/hub καθώς και τη διενέργεια διαγωνισμού.