Την “ξάφρισαν” μέσα σε πολυκατάστημα της Ρόδου!

Την έντονη διαμαρτυρία της εκφράζει με επιστολή της στη ΡΟΔΙΑΚΗ συμπολίτισσά μας για το γεγονός ότι της ξάφρισαν το πορτοφόλι που είχε στη τσάντα της, μέσα σε γνωστό μεγάλο κατάστημα της Ρόδου.

Στην επιστολή της, αναφέρει συγκεκριμένα:
“Κύριε Διευθυντά
Θεωρώ αναγκαίο να καταγγείλω δημόσια το παρακάτω περιστατικό γιατί πιστεύω ότι ο πολίτης, ο κάθε πολίτης, δικαιούται τον σεβασμό κάθε υπαλλήλου, είτε του δημόσιου είτε του ιδιωτικού τομέα.

Την Τρίτη (2 Αυγούστου) το πρωί επισκέφθηκα το κατάστημα (σ.σ. τα στοιχεία του καταστήματος στη διάθεση κάθε αρμόδιας αρχής)  στο κέντρο, ρίχνοντας μια ματιά στα είδη του και βγαίνοντας από το κατάστημα διαπίστωσα αμέσως ότι ανοίξανε την  τσάντα μου που είχα στον ώμο μου και μου κλέψανε το πορτοφόλι.
Ζήτησα αμέσως την βοήθεια και συνδρομή της προϊσταμένης του καταστήματος χωρίς να δώσει την ιδιαίτερη προσοχή και ενδιαφέρον που θα έπρεπε, απλά μου υπέδειξε να απευθυνθώ στην Ασφάλεια.

 Ζήτησα τότε να κάνω χρήση του τηλεφώνου του καταστήματος για να ενημερώσω το τμήμα Ασφαλείας και μου το αρνήθηκε. Και φυσικά όταν στη συνέχεια ζήτησα να δούμε τις κάμερες ασφαλείας αν κάτι έχει καταγραφεί το αρνήθηκε δυστυχώς και αυτό.
Και ενώ γίνονται αυτές οι συζητήσεις βλέπω κάτω από ένα ράφι του συγκεκριμένου καταστήματος το πορτοφόλι μου πεταμένο και αφού το ανέσυρα διαπίστωσα ότι κλέψανε τα 120€ που περιείχε.

 Κάλεσα αμέσως από το κινητό μου τηλέφωνο το τμήμα Ασφαλείας που σημειωτέον είναι πολύ κοντά με το ως άνω κατάστημα και τους ενημέρωσα. Με διαβεβαίωσαν ότι θα έρθουν. Μετά από λίγη ώρα μου τηλεφώνησαν ότι ελλείψει οχήματος αδυνατούν να έλθουν και μου υπέδειξαν να πάω στο χώρο τους και αυτό τελικά και έκανα.

Και το ερώτημα που μπαίνει με σοβαρό προβληματισμό για την κοινωνία μας είναι όταν σε κλέβουν μέσα σε ένα κατάστημα, όταν οι ίδιοι οι άνθρωποι του καταστήματος σε αντιμετωπίζουν χωρίς την επιβαλλόμενη επαγγελματική ευαισθησία νομίζω έχεις την υποχρέωση να το καταγγείλεις ώστε οι μεν συμπολίτες μας να γίνουνε περισσότερο υποψιασμένοι και προσεκτικοί οι δε καταστηματάρχες να σέβονται τους πελάτες και να παρέχουν την συνδρομή τους.
 Σας ευχαριστώ για την φιλοξενία.
  Όλγα Βογιατζή
  Ρόδος”