Παραλάβαμε 150 οχήματα τα οποία δεν λειτουργούσαν

Την υπεράνθρωπη προσπάθεια που καταβάλλει το προσωπικό στη διεύθυνση τροχαίου υλικού και μηχανημάτων για να ανταποκριθεί στις αυξημένες ανάγκες του νησιού, ανέδειξε χτες ο εντεταλμένος δημοτικός σύμβουλος Μιχάλης Σταυρής.

Στο πλαίσιο συνέντευξης τύπου και ως πολιτικός προϊστάμενος της διεύθυνσης απάντησε με αυτό τον τρόπο σε χτεσινό δημοσίευμα της εφημερίδας «Η Δημοκρατική της Ρόδου» το οποίο με φωτορεπορτάζ παρουσίαζε το εσωτερικό των εγκαταστάσεών της διεύθυνσης στα Ασγούρου αφήνοντας υπονοούμενα για τον τρόπο λειτουργίας της.

Μάλιστα ο κ. Σταυρής φανερά εξοργισμένος από το δημοσίευμα, το χαρακτήρισε ανήθικο σπεύδοντας να απαντήσει στο όσα περί νοικοκυρέματος εκείνο ανέφερε , φυσικά με ειρωνικό τρόπο.
«Είμαι σήμερα εδώ , όχι για μένα, γιατί ξέρετε εγώ αισθάνομαι καλά με τον εαυτό μου και όλα αυτά που έχω κάνει,  αλλά  είμαι εδώ για να υπερασπίσω ουσιαστικά τους υπαλλήλους του τροχαίου υλικού. Γιατί οι υπάλληλοι  του τροχαίου υλικού είναι αυτοί που έχουν πετύχει όλα αυτά που έχουμε πετύχει. Και φυσικά έχουμε ατέλειες και φυσικά υπάρχουν πράγματα τα οποία πρέπει ακόμα να κάνουμε  και θα προσπαθήσουμε να τα κάνουμε και αυτά αλλά έχουμε κάνει και πολλά.

 Και όταν μία ομάδα ανθρώπων δουλεύει ώρες ατελείωτες για να πετύχει κάποια πράγματα, τουλάχιστον  είναι ανήθικο για μένα να βγαίνεις με ένα τέτοιο δημοσίευμα. Φανταστείτε πως θα αισθάνονται αυτή την στιγμή όλα αυτά τα παιδιά» δήλωσε ο κ. Σταυρής, ενώ αναφερόμενος στις ενέργειες που έχουν γίνει τόνισε πως σε ότι αφορά τη λειτουργία της διεύθυνσης έχει γίνει νοικοκύρεμα φέρνοντας ως χαρακτηριστικό παράδειγμα τον τομέα των καυσίμων για τον οποίο είπε «ελέγχουμε πλέον τα καύσιμα και έχουμε πετύχει με επίσημα δεδομένα και όχι με στοιχεία που απλά δίνουμε εμείς ,με στοιχεία της διεύθυνσης οικονομικών. Οικονομία στο καύσιμο γιατί το ελέγχουμε και το ελέγχουμε με σύστημα εισροών-εκροών που έχουμε τοποθετήσει στο τροχαίο υλικό.

Δηλαδή με την πλήρη μηχανογράφηση. Εννιακόσιες εξήντα χιλιάδες ευρώ από ενάμιση εκατομμύριο που βρήκαμε κατανάλωση στο καύσιμο το χρόνο. Εάν αυτό δεν είναι νοικοκύρεμα, πείτε μου λοιπόν ποιο είναι το νοικοκύρεμα για το Ροδιακό ή φορολογούμενο λαό του τόπου μας;» αναρωτήθηκε.

Επισκευή και συντήρηση
Ακολούθως αναφέρθηκε στον τομέα της επισκευής και συντήρησης καθώς στο άρθρο γινόταν λόγος για νεκροταφείο οχημάτων. «Η αλήθεια είναι ότι παραλάβαμε ένα νεκροταφείο οχημάτων και ίσως να παραμένει έτσι ένα κομμάτι αυτής της έκτασης.

Παραλάβαμε λοιπόν 140 απενεργοποιημένα οχήματα και έχουμε καταφέρει να βγάλουμε σε λειτουργία τα 70 από αυτά. Παραμένουν ακινητοποιημένα γιατί αυτά τα οχήματα δεν συμφέρει οικονομικά να επισκευαστούν. Έχουμε μπει στην διαδικασία της απόσυρσης, μία διαδικασία δύσκολη, χρονοβόρα που απαιτεί πάρα πολλά πράγματα.

Δεν είναι ένα απλό αυτοκίνητο ενός ιδιώτη που απλά πάει και το αποσύρει. Υπάρχουν επιτροπές , οι οποίες θα πρέπει να ελέγξουν τα οχήματα και για αυτό το λόγο τα οχήματα βρίσκονται εκεί που βρισκόντουσαν και δεν τα μετακινούμε και για αυτό δεν παραποιούμε τίποτα. Αυτά ούτως ή άλλως θα συνεχίσουν να υπάρχουν εκεί μέχρι να ολοκληρώσουμε την διαδικασία της απόσυρσης. Αυτό λοιπόν, για εμάς είναι νοικοκύρεμα» δήλωσε ο κ. Σταυρής.

Μηχανογράφηση στην αποθήκη
Επίσης σύμφωνα με τον ίδιο, έγινε νοικοκύρεμα και με τη μηχανογράφηση της αποθήκης, καθώς έτσι υπάρχει έλεγχος για τα πάντα. Όπως δήλωσε «Ελέγχουμε πλέον τι ανταλλακτικό υπάρχει στην αποθήκη και με τα δεδομένα που έχουμε και με τα στοιχεία που μαζεύουμε από την μηχανογράφηση , προχωράμε σε μία στοχευόμενη μελέτη που για πρώτη φορά θα γίνει στο τροχαίο υλικό, με το τι ακριβώς χρειαζόμαστε για την νέα περίοδο.

Αν αυτό δεν είναι νοικοκύρεμα , τότε ποιο είναι νοικοκύρεμα» δήλωσε και πρόσθεσε τα εξής: «Σας λέω για άλλη μία φορά ότι βρίσκομαι εδώ όχι για μένα. Εγώ έχω να απολογηθώ στον Ροδιακό λαό που με τίμησε με την ψήφο του.
Ήρθα εδώ να δουλέψω τεχνοκρατικά και όχι πολιτικά. Προβάλλω την επιστήμη μου, την πληροφορική και την μηχανογράφηση και την έχω τοποθετήσει σε πολλά κομμάτια του τροχαίου υλικού. Ήρθα να δώσω πράγματα και όχι να πάρω.

Με αυτά τα δημοσιεύματα ξέρετε όμως, άνθρωποι που έρχονται να δώσουν και όχι να πάρουν, δυστυχώς απογοητεύονται. Και είμαι ένας από αυτούς.  Από αυτούς που τελικά είχα απογοητευτεί γιατί μετά από τόση δουλειά , μετά από τόση προσπάθεια, βλέπω ένα δημοσίευμα σήμερα, το οποίο κατ’εμέ είναι ανήθικο και άτοπο.  Γιατί υπήρχε συνομιλία, είπα στο γράφων του άρθρου « έλα μαζί μου να σου εξηγήσω την κάθε γωνιά του τροχαίου υλικού , να σου αναλύσω τι δουλειά κάνει καθημερινά το τροχαίο υλικό και να σου εξηγήσω επίσης αυτό που βλέπεις».

Για τα σκουπίδια
Στα Ασγούρου, υπήρχαν όντως σκουπίδια σύμφωνα με τον κ Σταυρή όπως αποτύπωσαν οι φωτογραφίες, όπως όμως εξήγησε όταν χαλάσει ένα απορριμματοφόρο, δεν υπάρχει πρόβλημα στην λειτουργία του ως αυτοκίνητο, αλλά πρέπει να γίνει επισκευή στο μηχανισμό του. αυτό όμως δεν μπορεί να γίνει με κάδο γεμάτο σκουπίδια.

Γι’ αυτό και στη συγκεκριμένη περίπτωση ο κάδος με τα σκουπίδια άδειασε στα Ασγούρου για να φορτωθούν στη συνέχεια και να μεταφερθούν αλλού.

«Αυτό όμως δεν είναι δημοσιογραφία. Γιατί ξέρετε το κακό μπορείς να το βγάλεις εύκολα. Επιτέλους όμως πρέπει να βγάλουμε έξω και το καλό. Γιατί ξέρετε για εμάς και για τα παιδιά που δουλεύουν η επιβράβευση είναι αυτό. Δημοσιογραφία δεν είναι μόνο το κακό. Δημοσιογραφία είναι να επιβραβεύσουμε και το καλό.

Και το τροχαίο υλικό δεν μπορεί να πει κανείς ότι δεν έχει κάνει δουλειά. Ήταν άστοχη η τοποθέτηση του. Τηλεφωνικά του είπα αν σε μια διεύθυνση ψάχνεις να βρεις ένα κακό, τότε δεν θα το βρεις στο τροχαίο υλικό, ψάξε άλλου. Επέμενε να γίνει το άρθρο.

Στο τροχαίο υλικό λοιπόν στο τμήμα επισκευής και συντήρησης, έχουμε καταφέρει αυτή τη στιγμή  να λειτουργούν 366 οχήματα, ο όποιος είναι ο μεγαλύτερος στόλος εν λειτουργία επί Καλλικρατικού  Δήμου.

Εάν αυτό δεν είναι νοικοκύρεμα , τότε ποιο είναι; Δήλωσε καταλήγοντας ως εξής: «Ήρθα εδώ για να προσφέρω. Η αγανάκτηση μου έχει να κάνει με αυτά τα παιδιά. Που 15 Αυγούστου το συνεργείο ήταν εκεί και δούλευε για να βγάλουμε αυτοκίνητα. Αυτό είναι νοικοκύρεμα και είναι ανήθικο με ένα άρθρο να βγαίνει και να κατηγορεί ουσιαστικά  αυτά τα παιδία. Που στις 13,14, και 15 Αυγούστου ήταν στο συνεργείο για να βγάλουν οχήματα, για να μπορέσουμε να βγάλουμε αποκομιδή. Αυτό είναι νοικοκύρεμα. Είναι αμαρτία για αυτά τα παιδιά.

Γιατί όταν όλοι οι άλλοι έκαναν  15αυγουστο στις οικογένειες τους, αυτοί οι άνθρωποι ήταν στο τροχαίο υλικό.
Είναι αμαρτία για αυτούς τους υπαλλήλους. Για αυτούς είμαι εδώ , όχι για εμένα. Εγώ δεν έχω να απολογηθώ σε κανέναν».