Oι πιο εκνευριστικοί  επισκέπτες των ξενοδοχείων- πώς θα τους αναγνωρίσετε

Κανείς δεν θέλει να είναι ο ενοχλητικός τύπος στο ξενοδοχείο που με τη συμπεριφορά του θα εκνευρίζει αφάνταστα το προσωπικό και τους γύρω του.

Η Expedia, με τη νέα έρευνα Hotel Etiquette, φιλοδοξεί να προσφέρει την απαιτούμενη αυτογνωσία, προκειμένου να αναγνωρίζουν πλέον όλοι με σιγουριά τους ταξιδιώτες που αξίζουν τον τίτλο του «χειρότερου επισκέπτη».
Βάσει των όσων δήλωσαν οι ερωτηθέντες, οι πιο εκνευριστικοί τύποι ταξιδιωτών είναι οι εξής:
1. Γονείς που δεν προσέχουν τα παιδιά τους (72%)
2. Όσοι κάνουν φασαρία στο διάδρομο (69%)
3. Όσοι διασκεδάζουν έντονα στο δωμάτιο (59%)
4. Παραπονιάρηδες (53%)
5. Όσοι λογομαχούν (35%)

6. Όσοι δείχνουν την αγάπη τους σε μεγάλες εντάσεις (29%)
7. Όσοι κάνουν πάρτι στην πισίνα (28%)
8. Οι εκδηλωτικοί στο υδρομασάζ (22%)
9. Οι επαγγελματίες που πίνουν στο μπαρ (17%)
10. H κουβέντα στο ασανσέρ (9%)

Όσον αφορά τις προτεραιότητες των ταξιδιωτών όταν επιλέγουν ξενοδοχείο, η τιμή είναι η σημαντικότερη…
1. Τιμή (73%)
2. Δωρεάν WiFi (63%)
3. Περιοχή (61%)
4. Κριτικές (43%)
5. Επιλογές πάρκινγκ (38%)
6. Πόντοι ανταμοιβής ξενοδοχείου (20%)
7. Ξενοδοχειακό brand (18%)

Σύμφωνα με τα ευρήματα που αφορούν το φιλοδώρημα, προκύπτει ότι οι επισκέπτες των ξενοδοχείων στην πλειονότητά τους αφήνουν.
Συγκεκριμένα,
-το 30% δεν αφήνει καθόλου φιλοδώρημα
-από όσους αφήνουν, το 46% το δίνουν στην καθαρίστρια
-το 40% αφήνει φιλοδώρημα στο room service
-το 30% στον valet
-το 20% στον porter.

Πηγή: tornosnews.gr