Η Ρόδος, από Μαζεράτι του ελληνικού τουρισμού, έγινε ένα μικρό αυτοκίνητο της Οpel ή της Ford

Με τίτλο «Σκουριασμένη Ρόδος», η γερμανική εφημερίδα Frankfurter Allgemeine Zeitung σχολιάζει την πορεία του τουρισμού στο μεγαλύτερο νησί των Δωδεκανήσων. 

«Η Ρόδος είχε τη φήμη της Μαζεράτι του ελληνικού τουρισμού. Σήμερα το νησί μοιάζει περισσότερο με ένα κοινό μικρό αυτοκίνητο της Opel ή της Ford (...). Οι προσδοκίες για ρεκόρ τουριστών κατά τη διάρκεια της καλοκαιρινής περιόδου έδωσαν τη θέση τους στην απογοήτευση», αναφέρει αρχικά το δημοσίευμα.

Και συνεχίζει: «Οι λόγοι έχουν σχέση με την κατάσταση στην Ελλάδα. Την άνοιξη υπήρχε κλίμα ανασφάλειας στους επίδοξους επισκέπτες μιας και δεν ήταν σίγουρο αν η Αθήνα θα ρισκάρει και αυτό το καλοκαίρι μια ανοιχτή αντιπαράθεση με τους δανειστές. Κατά συνέπεια οι κρατήσεις έμειναν σε χαμηλά επίπεδα.

Την ίδια στιγμή όμως οι απαιτήσεις των δανειστών έφεραν φορολογικές αυξήσεις. Για τα ξενοδοχεία της Ρόδου αυτό σήμαινε αύξηση του ΦΠΑ από το 5% στο 13% και για στην εστίαση από το 13% στο 24%. Την ίδια στιγμή ένας επιχειρηματίας ή ελεύθερος επαγγελματίας δίνει στο κράτος περισσότερο από το 50% του εισοδήματός του όταν αυτό ξεπερνά τα 40.000 ευρώ. Οι υψηλοί φόροι προσκρούουν σε χαμηλά κέρδη», σημειώνει η εφημερίδα της Φρανκφούρτης.

Πηγή: iefimerida.gr