e-learning "Τρισδιάστατα Εκπαιδευτικά Παιχνίδια, Σοβαρά παιχνίδια" από το Πανεπιστήμιο Αιγαίου

e-learning "Τρισδιάστατα  Εκπαιδευτικά Παιχνίδια,  Σοβαρά παιχνίδια"  από το Πανεπιστήμιο Αιγαίου

e-learning "Τρισδιάστατα Εκπαιδευτικά Παιχνίδια, Σοβαρά παιχνίδια" από το Πανεπιστήμιο Αιγαίου

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 460 ΦΟΡΕΣ

Τα τελευταία χρόνια η μάθηση βασισμένη σε παιχνίδια σε ηλεκτρονικούς υπολογιστές (game based learning) έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον ερευνητών και εκπαιδευτικών και εμφανίζονται ολοένα νέα εργαλεία ανάπτυξης εφαρμογών, απλά στη χρήση τους, τα οποία επιτρέπουν την ανάπτυξη αξιόλογων εφαρμογών. Το αποτέλεσμα είναι η κατασκευή εκπαιδευτικών παιχνιδιών να είναι πιο προσιτή και η αποδοχή τους στην εκπαιδευτική διαδικασία να γίνεται ευρύτερη.

Κύρια επιδίωξη του Επιμορφωτικού Προγράμματος "Τρισδιάστατα Εκπαιδευτικά Παιχνίδια, Σοβαρά παιχνίδια" είναι να ακολουθήσει αυτές τις σύγχρονες τάσεις στην χρήση της Πληροφορικής στην εκπαίδευση, χρησιμοποιώντας όμως εργαλεία προσιτά στο μέσο χρήστη, χωρίς όμως να υπάρχει συμβιβασμός στην ποιότητα του παραγόμενου προϊόντος/παιχνιδιού.

Η κύρια πρόκληση είναι η δημιουργία εκπαιδευτικών παιχνιδιών που να καλύπτουν το σύνολο των διδακτικών αντικειμένων. Πέρα από αυτό, θα πρέπει να έχουν υψηλό βαθμό πρωτοτυπίας, να είναι ελκυστικά στο χρήστη/ μαθητή και να είναι εύκολα στη χρήση τους.

Οι θεματικές ενότητες-μαθήματα του προγράμματος απαντούν σε βασικά ερωτήματα όπως:
• Ποιες θεωρίες μάθησης στηρίζουν τo g-learning;
• Ποια είναι τα αναμενόμενα μαθησιακά αποτελέσματα;
• Ποιο είναι το συγκριτικό πλεονέκτημα σε σχέση με άλλες εκπαιδευτικές εφαρμογές της Πληροφορικής;

• Πώς κατασκευάζονται παιχνίδια για την εκπαίδευση, την υγεία, το περιβάλλον, τη διαχείριση πόρων και γενικά για μια ευρεία γκάμα θεμάτων;
• Με ποιους τρόπους το προϊόν/παιχνίδι θα είναι ελκυστικό στο χρήστη/ μαθητή, μάλιστα με τρόπο παρόμοιο όπως τα κανονικά παιχνίδια;

• Ποιες είναι οι πρακτικές κατασκευής ενός καλού παιχνιδιού;
• Πού βρίσκεται το σημείο ισορροπίας μεταξύ παιδαγωγικής χρήσης και διασκέδασης;
Τέλος, είναι αυτονόητο ότι μεγάλο μέρος του επιμορφωτικού προγράμματος αφιερώνεται στη χρήση ενός ενδεικτικού προγράμματος κατασκευής παιχνιδιών (και μάλιστα τρισδιάστατων), έτσι ώστε οι επιμορφούμενοι να έχουν την ευκαιρία να μεταφέρουν στην πράξη όσα θα αποκομίσουν σε θεωρητικό επίπεδο.

Επιστημονικά Υπεύθυνος: Φωκίδης Εμμανουήλ, Λέκτορας του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστήμιο Αιγαίου
Διάστημα Υλοποίησης:
10/10/2016 - 15/01/2017
Ώρες Επιμόρφωσης: 48
Πιστωτικές μονάδες (ECVET): 2,40

Για Πληροφορίες επικοινωνήστε με τη Γραμματεία των Προγραμμάτων Δια Βίου Μάθησης του Πανεπιστημίου Αιγαίο (22410 99424-6,
e-epimorfosi@aegean.gr)
ή επισκεφτείτε την ιστοσελίδα
e-epimorfosi.aegean.gr.

Διαβάστε ακόμη

Το 2ο Πειραματικό Γυμνάσιο Ρόδου… ταξιδεύει!

Το 1ο ΓΕΛ Ρόδου (Βενετόκλειο) στο Cern

Από το Νεστορίδειο της Ρόδου στα βήματα του Ελ Γκρέκο

Γιορτή ποίησης στο 1ο ΔΣ Κρεμαστής

Oλοκλήρωση επιμορφωτικής δράσης για τη διαχείριση παιδιών με Διαταραχή Ελλειματικής Προσοχής ή /και Υπερκινητικότητας - ΔΕΠΥ

Επίσκεψη του Πειραματικού Γυμνασίου στο Εργαστήριο Ψυχολογίας, Παιδαγωγικών Ερευνών και Μέσων

"Μαθαίνω να παίζω -Μαθαίνω να ζω στο Καστελλόριζο"

Διαδικτυακή επιμόρφωση σήμερα το απόγευμα από το 1ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο