Απάντηση για την καταγγελία  σε βάρος οδηγού ταξί

Απάντηση στη δημοτική σύμβουλο κ. Ευαγγελία Παναή που είχε καταγγείλει τη συμπεριφορά ενός ταξιτζή, δίνουν οι Θεοδόσης Καστανίδης και Ιωάννης Ισκάς, αναφέροντας τα εξής:

 

«Μας ανάγκασε να απαντήσουμε στις κατηγορίες της η κυρία Παναή γιατί με μια απίστευτη μισοαλήθεια προσπάθησε να αμαυρώσει το όνομα ενός ολόκληρου κλάδου, αφήνοντας να εννοηθεί ότι ορισμένοι μέσα από το ταξί κάνουμε κακό στον τουρισμό.

Θα ‘θελα να της θυμίσω ότι πριν από ορισμένα χρόνια σε έρευνα τουριστικών πρακτορείων το αποτέλεσμα ήταν ότι το ταξί της Ρόδου, είναι το καλύτερο στην Ευρώπη και παγκοσμίως και ότι έχουμε τους πιο ευγενικούς επαγγελματίες με τα καθαρότερα αυτοκίνητα, τίτλος που μόνο το ταξί έχει πάρει σε όλο το νησί.

Γι’ αυτό η κατηγορία της (κυρίας) Παναή ότι κάνουμε κακό στον τουρισμό, πιστεύω ότι δεν είναι αλήθεια και δεν νομίζω ότι την πίστεψε κανείς.

Για την ίδια τώρα και το ξενοδοχείο της, εμείς ακούσαμε και δεν γνωρίζουμε αν είναι αλήθεια ότι ενώ οι πελάτες της έχουν ήδη πληρώσει το δωμάτιο τους χρεώνει επιπλέον τον κλιματισμό και την τηλεόραση και αν είναι αλήθεια τότε κάνει μεγάλο κακό στον τουρισμό, γιατί κοροϊδεύει και εκμεταλλεύεται τους τουρίστες.

Για τον καλό και ευγενικό συνάδελφό μας που δέχτηκε άδικα την ψεύτικη καταγγελία από την Παναή την πληροφορούμε ότι είναι χρόνια συνάδελφος, δεν έχει δημιουργήσει ποτέ κανένα πρόβλημα, ούτε σε συνάδελφο ούτε σε πελάτη αλλά ούτε έχει δώσει το δικαίωμα στο συμβούλιο να του κάνει κάποια παρατήρηση.

Αμέσως καταλάβαμε ότι λέει ψέματα στην καταγγελία της για τους λόγους που θα αναφερθούμε παρακάτω.

Πρώτον δαιμονοποίησε τη σοβαρότητα του συναδέλφου γιατί θα μας ήθελε να γελάμε σαν τους χαζοχαρούμενους.

Δεύτερον κατηγόρησε τον συνάδελφό μας επειδή ζήτησε ευγενικά να κλείσουν την μπροστινή πόρτα και ο λόγος που το έκανε ήταν επειδή η οικογένεια είχε μωρό μέσα στο ταξί έτσι ώστε να μην χαθεί η δροσιά του κλιματιστικού γιατί ήταν μεσημέρι και έκανε πάρα πολύ ζέστη έξω.

Τρίτον δεν είχε την τιμιότητα καν να γράψει στην καταγγελία της ότι οι πελάτες είχαν πάρα πολλές αποσκευές, τόσο πολλές που είχαν γεμίσει μέχρι και το μπροστινό κάθισμα κινδυνεύοντας να σκιστούν τα δερμάτινα καθίσματα, αυτό το έκανε ο συνάδελφός μας μόνο και μόνο επειδή δεν ήθελε να επιβαρύνει με δεύτερο ταξί τον πελάτη, και αντί να τον ευχαριστήσει η Παναή του έκανε καταγγελία.

Την προκαλούμε λοιπόν να πάρει τηλέφωνο τους πελάτες και να τους ρωτήσει πόσα χρήματα φιλοδώρημα έδωσαν στο συνάδελφό μας και πόσα έδωσαν στο ξενοδοχείο της;

Τέταρτον δεν τον ευχαρίστησε, και δεν ευχαριστεί ποτέ κανένα ιδιοκτήτη και οδηγό ταξί αλλά και όλα τα οχήματα που αφήνουν και παίρνουν πελάτες από το ξενοδοχείο της που μας ανάγκαζε να σταθμεύουμε στο πεζοδρόμιο και μόλις ανοίξουμε την πόρτα κινδυνεύουμε να παρασύρει εμάς τους πελάτες και το αμάξι μας κάποιο διερχόμενο αυτοκίνητο, γι’ αυτό τον λόγο εγώ και αρκετοί συνάδελφοί μου θα το σκεφτούμε αν ξαναπάμε να εξυπηρετήσουμε το ξενοδοχείο της.

Επιφυλασσόμαστε να γράψουμε περισσότερα αν όμως η ίδια μας προκαλέσει θα το κάνουμε.

Καστανίδης Θεοδόσης

Ισκάς Ιωάννης».