Στην δραματική υποστελέχωση των ΕΛΤΑ Δωδεκανήσου επανήλθε μέσω αναφοράς στον υπουργό ο Δ. Κρεμαστινός

Ο Αντιπρόεδρος της Βουλής βουλευτής Δωδεκανήσου Δημήτρης Κρεμαστινός επανήλθε στο θέμα της κακής λειτουργίας λόγω υποστελέχωσης των ΕΛΤΑ σε όλη τη Δωδεκάνησο καταθέτοντας αναφορά προς τον Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων.

Ο λόγος της επαναφοράς του θέματος είναι ότι η απάντηση του Υπουργού σε πρόσφατη Ερώτηση του Αντιπροέδρου φάνηκε να είναι ασαφής και μακριά από την πραγματικότητα.

Ο Δημήτρης Κρεμαστινός επισυνάπτει στην Αναφορά του 5 επιστολές φορέων από τη Ρόδο, την Κάλυμνο και τη Νίσυρο, οι οποίες περιγράφουν -ορισμένες σε δραματικούς τόνους - την κατάσταση που βίωσαν το καλοκαίρι στα ΕΛΤΑ οι κάτοικοι, οι επαγγελματίες και οι τουρίστες της Δωδεκανήσου.
Ολόκληρο το κείμενο της Αναφοράς έχει ως εξής:

ΑΝΑΦΟΡΑ

Προς: τον Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Χρήστο Σπίρτζη

Θέμα: «Υποστελέχωση των ΕΛΤΑ και ταλαιπωρία κατοίκων, επαγγελματιών και τουριστών στα Δωδεκάνησα»

Κύριε Υπουργέ,

Επανέρχομαι στο θέμα της υποστελέχωσης των ΕΛΤΑ Δωδεκανήσου έπειτα από την κοινοποίησή σας προς εμένα (Β-2659/24-08-16) απάντησης του Δ/ντος Συμβούλου του Οργανισμού η οποία, από ότι φαίνεται, ουδεμία σχέση έχει με την πραγματικότητα που βίωσαν φέτος οι κάτοικοι, οι επαγγελματίες και οι τουρίστες της Δωδεκανήσου.

Μεταξύ άλλων, μας ενημερώσατε ότι: «τα ΕΛΤΑ έχουν πρωταρχικό στόχο την εξυπηρέτηση νησιωτικών περιοχών» και ότι «δίνουν προτεραιότητα στη στελέχωση των ταχυδρομικών καταστημάτων αυτών, με μόνιμο προσωπικό», χωρίς βέβαια να διαφαίνεται βελτίωση για την επόμενη θερινή περίοδο, αφού οι συμβάσεις των έκτακτων υπαλλήλων θα λήξουν πολύ νωρίτερα.

Σας επισυνάπτω 5 επιστολές διαμαρτυρίας για την ταλαιπωρία και την οικονομική ζημία από την υποστελέχωση των ΕΛΤΑ κατά τη φετινή θερινή περίοδο:

1.   Τη 2η επιστολή του Δημάρχου Καλυμνίων που αναφέρεται σε  «έντονη δυσφορία» και «δραματική αποδυνάμωση» των ΕΛΤΑ του νησιού.

2.   Του Αντιδημάρχου Ανάπτυξης Ρόδου, που διατυπώνει τα προβλήματα από την παύση λειτουργίας του κεντρικού καταστήματος της πόλης της Ρόδου και αναφέρεται σε «ατελείωτες ουρές» «εν μέσω καλοκαιρινής περιόδου».

3.   Του Προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου Νισύρου που κάνει λόγο για «κατάντια» ενός (πρώην) «κερδοφόρου γραφείου».

4.   Του Προέδρου της Δ.Κ. Καλυθιών Ρόδου (10.000 κατοίκων) για μη διανομή αλληλογραφίας και λογαριασμών.

5.   Την ενυπόγραφη διαμαρτυρία 12 επιχειρηματιών και εξαγωγέων της Καλύμνου, μελών του οικείου Εμπορικού Συλλόγου, που αναφέρουν «κακής ποιότητας υπηρεσίες» και ότι υπέστησαν «σημαντική οικονομική ζημία».

Παρακαλώ πολύ για δεσμευτική και ακριβή τοποθέτησή σας σχετικά με τη στελέχωση καθενός από τα καταστήματα ή/και πρακτορεία των ΕΛΤΑ Δωδεκανήσου, με μόνιμο και έκτακτο προσωπικό και, κυρίως, με προοπτική λειτουργίας που να καλύπτει και τη θερινή περίοδο 2017, ώστε να μην επαναληφθεί η φετινή ζημιογόνα για τους πολίτες και για τα ΕΛΤΑ κατάσταση.

Ο αναφέρων βουλευτής

Δημήτριος Θ. Κρεμαστινός