Τhomas Cook: Νέο κεντρικό μοντέλο  παραγωγής πακέτων διακοπών στην Ευρώπη

Ένα νέο μοντέλο παραγωγής ολοκληρωμένων διακοπών για την Ευρώπη ετοιμάζεται να λανσάρει από το 2018 η Thomas Cook, με κεντρικό ρόλο στη Γερμανία.

Πρόσφατα ανέθεσε ρόλο διευθυντή για τις αγορές εξερχόμενου τουρισμού στον υπεύθυνο Δυτικής Ευρώπης (Βέλγιο, Ολλανδία, Γαλλία) και Ρωσίας, Thomas Hohn.

Έτσι, η διευθύνουσα σύμβουλος για την κεντρική και ανατολική Ευρώπη, Stefanie Berk, σε συνεργασία με τον Hohn, δημιούργησε μια νέα δομή μάνατζμεντ που θα δημιουργήσει 4 κεντρικές μονάδες παραγωγής που θα αναλάβουν δράση την 1η Οκτωβρίου. Τρεις εξ αυτών θα έχουν βάση στη Γερμανία.

Στο μέλλον, επικεφαλής του τμήματος Αποδόσεων και Προϊόντος στην Ευρώπη θα είναι ο Andreas Thams, με επίβλεψη στο σύνολο της δραστηριότητας τουρ οπερέτινγκ συμπεριλαμβανομένων των πτητικών προγραμμάτων και του ξενοδοχειακού χαρτοφυλακίου.

Σε αυτόν θα αναφέρονται οι επικεφαλής 4 μονάδων προϊόντος που θα είναι υπεύθυνοι για την παραγωγή διακοπών για τις αγορές εξερχόμενου τουρισμού της περιοχής.

Αρχικά η περιοχή αυτή θα είναι η Κεντρική/ Ανατολική αλλά και η Δυτική Ευρώπη, καλύπτοντας το Βέλγιο και την Ολλανδία όμως με τη Γαλλία να μένει εκτός, καθώς αναδιαρθρώνεται και θα ενσωματωθεί σε επόμενο στάδιο.

Ο Sascha Büsseler, ως διευθυντής Αποδόσεων σε Βαλεαρίδες, Κανάρια και Βουλγαρία, θα είναι υπεύθυνος προϊόντων για τους πιο σημα­ντικούς προορισμούς.
Ο Songül Göktas-Rosati, διευθυντής της Öger Tours, θα παράγει πακέτα διακοπών στην Τουρκία όχι απλώς για τη Γερμανική αγορά αλλά και για το Βέλγιο και την Ολλανδία.

Ο Βέλγος διευθυντής, Chris de Waele, θα είναι υπεύθυνος για τις διακοπές σε Ελλάδα, Πορτογαλία, Ισπανική ενδοχώρα και Β. Αφρική, ενώ η Sonja Karl θα αναλάβει τους μακρινούς προορισμούς και τις ειδικές μορφές διακοπών.

Οι κεντρικές αυτές μονάδες παραγωγής θα συνδυάζουν τη χωρητικότητα στα πακέτα διακοπών με πρώτη τιμολόγηση. Όμως οι ξεχωριστές αγορές εξερχόμενου τουρισμού θα μπορέσουν να προσαρμόσουν τα προϊόντα τους στις τοπικές ανάγκες, προσαρμόζοντας πτήσεις και τιμές. Οι τοπικές αγορές παραμένουν υπεύθυνες για τις πωλήσεις και το μάρκετινγκ.