Δ. Κρεμαστινός: «Το νομοσχέδιο με τα προαπαιτούμενα, χειρότερο και από αποικιοκρατικές συμβάσεις - Εκχωρείται ολόκληρη η Ελλάδα επ’ αόριστον»

Δ. Κρεμαστινός: «Το νομοσχέδιο με τα προαπαιτούμενα, χειρότερο και από αποικιοκρατικές συμβάσεις - Εκχωρείται ολόκληρη η Ελλάδα επ’ αόριστον»

Δ. Κρεμαστινός: «Το νομοσχέδιο με τα προαπαιτούμενα, χειρότερο και από αποικιοκρατικές συμβάσεις - Εκχωρείται ολόκληρη η Ελλάδα επ’ αόριστον»

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 91 ΦΟΡΕΣ

Ο Αντιπρόεδρος της Βουλής βουλευτής Δωδεκανήσου Δημήτρης Κρεμαστινός, μίλησε στην κοινή συνεδρίαση των αρμοδίων Επιτροπών για την επεξεργασία του Νομοσχεδίου «Επείγουσες Ρυθμίσεις» αρμοδιότητας 4 υπουργείων.

Το τρέχον πολύ σοβαρό νομοσχέδιο που είναι προέκταση προηγούμενου, ο Δημήτρης Κρεμαστινός παραλλήλισε με τις αποικιοκρατικές συμβάσεις λέγοντας ότι είναι, συγκριτικά, χειρότερο μιας και στην πράξη εκχωρείται ολόκληρη η Ελλάδα επ’ αόριστον.

Ο Αντιπρόεδρος της Βουλής στην ομιλία του κατηγόρησε την κυβέρνηση ότι με τις αποφάσεις της δεν έχει τη δυνατότητα να ελέγξει τη διασφάλιση των συμφερόντων της χώρας αλλά και ότι ουσιαστικά δε λαμβάνει καμία μέριμνα για αυτή τη διασφάλιση, φέρνοντας το παράδειγμα της εκχώρησης των αεροδρομίων στη Fraport όπου δεν διασφαλίζονται οι θέσεις των εργαζομένων παρά μόνο με μια δήλωση «καλής πρόθεσης».

Ολόκληρη η ομιλία του, είχε ως εξής:

«Ειλικρινά, μέσα σε πέντε λεπτά είναι πολύ δύσκολο να πει κανένας αυτά τα οποία θέλει. Είναι αδύνατον μάλλον. Όμως, πρέπει να πούμε ότι το νομοσχέδιο το σημερινό είναι συμπλήρωμα του αρχικού νομοσχεδίου του Μαΐου. Και είναι συμπλήρωμα του αρχικού νομοσχεδίου του Μαΐου, διότι στο υπερταμείο θα μπει σχεδόν όλη η δημόσια περιουσία.

Αν διαβάσετε τι έχει ψηφιστεί δεν τιμά φυσικά την χώρα. Διότι, μόνο η Αγγλία και η Γαλλία έκανε τέτοιες συμβάσεις με τις αποικίες της. Δηλαδή, δεν φτάνει που εκχωρείτε για 99 χρόνια, αν θέλετε, η δημόσια περιουσία, η εκμετάλλευση της, η αξιοποίηση της στο ταμείο αυτό, αλλά λέει ότι και μετά τα 99 χρόνια όχι η κυβέρνηση αλλά το διοικητικό τους συμβούλιο μπορεί να παρατείνει.

Τέτοιο πράγμα δεν νομίζω ότι υπήρχε ούτε στις αποικιακές συμβάσεις της Μεγάλης Βρετανίας με τα κράτη τα οποία τότε ήταν υπό την κατοχή της. Και μην πει κανένας τίποτα, διότι αν προχωρήσει και στα επόμενα άρθρο θα δει ότι το μετοχικό κεφάλαιο αυξάνεται κατά την κρίση του εποπτικού συμβουλίου.

Δηλαδή, τι σημαίνουν όλα αυτά με λίγα λόγια. Με λίγα λόγια σημαίνουν ότι έχει εκχωρηθεί πλήρως η Ελλάδα.

Και θα μου πείτε, καλά, εσείς δεν ψηφίσατε τα μνημόνια; Αυτό το γνωστό. Η αλήθεια είναι ότι όλοι οι βουλευτές που ψηφίσανε τα μνημόνια, στην ουσία ψήφιζαν το αν θα μείνει ή δεν θα μείνει η χώρα στην Ευρώπη και στην ευρωζώνη στο επόμενο Eurogroup. Αυτό ψήφιζαν. Κανένας δεν μπορούσε να διαβάσει εκατοντάδες χιλιάδες σελίδες μέσα σε ένα εικοσιτετράωρο.

Όμως, πρέπει να πω ότι και στο πρώτο μνημόνιο υπήρχε διάθεση του υπερταμείου, αλλά δεν ήρθε ποτέ στην Βουλή. Και στο πρώτο μνημόνιο υπήρχε ο Φ.Π.Α στα νησιά, αλλά δεν ήρθε ποτέ στην Βουλή. Και στο πρώτο μνημόνιο υπήρχαν τα αεροδρόμια, αλλά δεν ήρθαν ποτέ στην Βουλή.

Εγώ θυμάμαι όταν ταξίδευα μου έλεγαν οι υπάλληλοι στα αεροδρόμια ότι εάν δώσετε τα αεροδρόμια παραδίδετε τη χώρα. Σήμερα κανένας δεν διαμαρτύρεται. Είναι κανένας που ήξερε όταν ψήφιζε το καλοκαίρι του 2015 ότι ψηφίζει για το υπερταμείο των 99 χρόνων; Ξέρατε για τα 99 χρόνια; Εγώ δεν το ήξερα.

Λοιπόν, 99 χρόνια και με δικαίωμα να παρατείνεται μετά τα 99 χρόνια χωρίς ο τότε Υπουργός Οικονομικών ακόμα να έχει γεννηθεί. Ο Υπουργός Οικονομικών των 99 χρόνων μετά περιμένουμε να δούμε πότε θα γεννηθεί.

Είναι δυνατόν αυτά τα πράγματα να λέμε ότι είναι σωστά; Λοιπόν, δεν είναι δυνατόν. Τουλάχιστον, θα έπρεπε για μια γενιά, όχι για 99 χρόνια και να μπορούμε επ’ αόριστον αυτό το πράγμα να παρατείνεται. Αυτά, για να είμαστε εξηγημένοι.

Εγώ, όταν είδα τη σύμβαση των αεροδρομίων, ζήτησα να την δω, την είδα μετά φυσικά, ήταν 800 σελίδες. Είναι κανένας που διάβασε τη σύμβαση των αεροδρομίων που ήταν 800 σελίδες;

Έκανα μια ερώτηση στον Υπουργό εάν οι θέσεις των εργαζομένων θα διατηρηθούν. Και η απάντηση ήταν ναι. Και εγώ είμαι καλόπιστος, το πιστεύω. Αλλά εγώ σας ρωτώ, με τους ισχύοντες εργατικούς νόμος η Fraport μετά έξι μήνες, ένα χρόνο, θα το διατηρήσει εάν δει ότι τα συμφέροντα της δεν την εξυπηρετούν; Πώς θα το επιβάλουμε εμείς αυτό; Θα πάρουμε πίσω τα αεροδρόμια; Υπάρχει καμία τέτοια σύμβαση, ότι εάν δεν το διατηρήσει θα τα πάρουν πίσω τα αεροδρόμια; Δεν υπάρχει.

Λοιπόν, για να εξηγούμαστε. Ψηφίζουμε τα μνημόνια γιατί ψηφίζουμε «Ναι» στην Ευρώπη και στην ευρωζώνη, καλώς ή κακώς, δεν έχει σημασία, γιατί υπάρχουν και άλλα κόμματα που πιστεύουν ότι δεν πρέπει να υπάρχουμε στην Ευρώπη και στην ευρωζώνη.

Δεν ψηφίζουμε όμως εν λευκώ τα μνημόνια και δεν ψηφίζουμε σελίδες τις οποίες δεν έχουμε δει ούτε στο όνειρό μας. Οι σελίδες αυτές έρχονται τώρα. Διότι, αν ψηφίστηκε το υπερταμείο, γιατί έρχεται σήμερα ο νόμος; Δεν έπρεπε να έρθει ο νόμος. Να ερχόταν μια υπουργική απόφαση και να έλεγε ότι και η Δ.Ε.Η. και το α΄ και το β΄ εντάσσονται στο υπερταμείο. Δεν γίνεται όμως έτσι, έρχεται ξανά στην Βουλή.

Γι' αυτό λοιπόν, είναι θέμα ηθικής τάξης και ευθύνης αυτά τα πράγματα να τα δούμε όπως πραγματικά συμβαίνουν. Ευχαριστώ.»

Διαβάστε ακόμη

Την ίδρυση Ενιαίου Επαγγελματικού Γυμνασίου και Λυκείου στην Κω, ζητά ο Μάνος Κόνσολας

Παρέμβαση του Μάνου Κόνσολα για την ενίσχυση του ΠΠΙ Κάσου και τις διακομιδές

Γ. Παππάς Υφυπουργός Ναυτιλίας: «Εκπτώσεις σε ακτοπλοϊκά και αεροπορικά εισιτήρια για τη μετάβαση αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην περιοχή τοποθέτησής τους»

Γιάννης Παππάς: Λύση από τον υφυπουργό Ναυτιλίας για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στα πλοία

Ομιλία Μίκας Ιατρίδη στη Βουλή για την αναμόρφωση του Κώδικα Φορολογικής Διαδικασίας: «Στόχος μας, ένας κράτος λιγότερο γραφειοκρατικό, πάντα δίπλα στον πολίτη!»

Γ. Παππάς, υφ. Ναυτιλίας: «Νέα πραγματικότητα η visa express για επιχειρηματίες του τουρισμού Καλύμνου και Λέρου»

Συνάντηση του Μάνου Κόνσολα με πολίτες, τον Δήμαρχο και δημοτικούς Συμβούλους της Σύμης

Κοινοβουλευτική Αναφορά του Βασίλη Α. Υψηλάντη για να συμπεριληφθεί η Πάτμος στα νησιά της Express Visa