Τι περιείχε ο τουριστικός οδηγός  για τη Ρόδο το 1957

Από την δεκαετία του ’50 είχε ξεκινήσει –και μάλιστα για τα καλά- η διαφημιστική εκστρατεία για τις ομορφιές του νησιού μας, καθώς η Ρόδος είχε ήδη αρχίσει να καθιερώνεται ως τουριστικός προορισμός στην Ευρώπη και όχι μόνο.

 

 

Φυλλάδια, διαφημίσεις στο εξωτερικό, τουριστικά γραφεία ανά την Ευρώπη και τουριστικοί οδηγοί σε κάθε γλώσσα, είχαν αρχίσει να κυκλοφορούν παντού. Εκτός από τους ξένους τουρίστες, η Ρόδος είχε επίσης και πολλούς Έλληνες τουρίστες, που κατέκλυζαν το νησί μας κάθε καλοκαίρι για να περάσουν τις διακοπές τους.

 

 

Ο συγκεκριμένος τουριστικός οδηγός, είχε εκδοθεί από τον αείμνηστο δημοσιογράφο –Γιώργο Μαρτίνη και είχε τυπωθεί στο τυπογραφείο του Π. Μουκερέζη. Το περιεχόμενο του και οι διαφημίσεις που χρησιμοποιούνταν την συγκεκριμένη εποχή, αξίζει να σημειωθεί ότι θεωρούνταν ως πρωτοποριακό για την τεχνολογία της εποχής.

 

 

 

 

 

 

Η Ροδίτικη Υφαντουργία, αποτελούσε τότε αναπόσπαστο κομμάτι του τουριστικού προϊόντος για το νησί μας και συμπεριλαμβάνονταν πληροφορίες σε κάθε τουριστικό οδηγόΗ Ροδίτικη Υφαντουργία, αποτελούσε τότε αναπόσπαστο κομμάτι του τουριστικού προϊόντος για το νησί μας και συμπεριλαμβάνονταν πληροφορίες σε κάθε τουριστικό οδηγό

 

 Αναλυτικές οδηγίες για τις ώρες που ήταν ανοικτοί οι αρχαιολογικοί χώροι Αναλυτικές οδηγίες για τις ώρες που ήταν ανοικτοί οι αρχαιολογικοί χώροι

 

Αναφορά και στην Ροδίτικη Γεωργική ανάπτυξηΑναφορά και στην Ροδίτικη Γεωργική ανάπτυξη

 

 

Διαφημίσεις από διάφορα καταστήματα της ΡόδουΔιαφημίσεις από διάφορα καταστήματα της Ρόδου