Έρχεται στη Ρόδο το κρουαζιερόπλοιο νεανικής καινοτομίας

Το CruiseInn, ο μόνος «μαραθώνιος» δημιουργίας startup εν πλω για φοιτητές και νέους επαγγελματίες στην Ελλάδα που διοργανώνεται από το ThinkBiz και την Celestyal Cruises, καθιερώνεται πλέον ως θεσμός και επιστρέφει αυτό το καλοκαίρι διπλός!

To CruiseInn θα σαλπάρει δύο φορές, προκειμένου να καλύψει τη μεγάλη ανταπόκριση του 2015 και να δώσει την ευκαιρία σε διπλάσιο αριθμό συμμετεχόντων να δουλέψουν πάνω στις επιχειρηματικές τους ιδέες κατά τη διάρκεια ενός μοναδικού ταξιδιού στο Αιγαίο πέλαγος.

Φέτος, το Celestyal Olympia μετατρέπεται σε κρουαζιερόπλοιο νεανικής καινοτομίας στις 16-20 Μαΐου και στις 17-21 Οκτωβρίου. Ξεκινώντας από το λιμάνι του Πειραιά, θα ταξιδέψει σε Μύκονο, Κουσάντασι, Πάτμο, Ρόδο, Ηράκλειο και Σαντορίνη. Κάθε μία από τις δύο κρουαζιέρες θα φιλοξενήσει 30 συμμετέχοντες και θα έχει ξεχωριστή θεματική. Κατά τη διάρκεια της πρώτης κρουαζιέρας οι συμμετέχοντες θα εργαστούν για την ανάπτυξη ιδεών που αφορούν τους τομείς του Τουρισμού/Πολιτισμού, ενώ κατά τη δεύτερη θα εστιάσουν στους τομείς Τροφίμων/Ποτών/Γαστρονομίας.

Πρόκειται για δύο θεματικές οι οποίες συνδέονται με τομείς της ελληνικής οικονομίας που παρουσιάζουν σημαντικές προοπτικές ανάπτυξης και που και η συνδιοργανώτρια Celestyal Cruises έχει αναγνωρίσει ως «πυλώνες» της επιχειρηματικής στρατηγικής και δράσης της.

Στη Ρόδο θα βρίσκεται στις 19 Οκτωβρίου 2016 στο ξενοδοχείο Aldemar Resorts όπου ομιλητές θα είναι ο γνωστός μάγειρας Βασίλης Καλλίδης, ιδιοκτήτης του εστιατορίου Uberness, η Ιωάννα Αγγελιδάκη, marketing manager της πρωτοποριακής εφαρμογής InstaShop, αλλά και ο Θάνος Ζέλκας, ιδιοκτήτης της ροδίτικης εταιρείας ΤΗΑΖΑ, όπου θα παρουσιάσει το προϊόν καινοτομίας ΤΙΡ ως ένα αντιπροσωπευτικό παράδειγμα καινοτόμου επιχειρηματικής δραστηριότητας στους κλάδους του Τουρισμού και της Γαστρονομίας.

Το ΤΙΡ είναι μια ολοκληρωμένη αυτόνομη διαδραστική εφαρμογή infokiosk ειδικά σχεδιασμένη για να καλύψει τις ανάγκες των επιχειρήσεων του τουρισμού. Είναι πολυγλωσσικό, εύκολο στη χρήση αλλά και στη μεταφορά, οικονομικό και αξιοποιεί πλήρως τις νέες τεχνολογίες (touch και cloud computing).

Σχεδιάζεται και υλοποιείται εξ ολοκλήρου στη Ρόδο από τη ΤΗΑΖΑ, ως προς το software και την καλλιτεχνική επιμέλεια του περιεχομένου, ενώ την επιμέλεια της κατασκευής και των εκτυπώσεων έχει η εταιρεία FOTIS GRAPHICS.

Το CruiseInn 2016 διοργανώνεται από το ThinkBiz, τον Φοιτητικό Οργανισμό Επιχειρηματικότητας με έδρα το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, και την Celestyal Cruises, τη μοναδική εταιρεία κρουαζιέρας με έδρα την Ελλάδα. Χορηγοί της δράσης είναι η tripsta (travelplanet24/airtickets) και το e-food.gr. Την αιγίδα τους στο CruiseInn 2016 προσφέρουν το Υπουργείο Οικονομίας, Ανάπτυξης & Τουρισμού, το Ελληνικό Δίκτυο Επαγγελματιών Πληροφορικής και το Blue Growth.Community Partners του CruiseInn 2016 είναι το Κέντρο Επιχειρηματικότητας και Καινοτομίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, το Orange Grove της Πρεσβείας της Ολλανδίας στην Αθήνα, το The Cube Athens, το Impact Hub Athens, και το TEDxUniversityofPiraeus, το Young Executives Shipping Forum και το CollegeLink.

Χορηγοί επικοινωνίας της δράσης είναι η Καθημερινή, η Huffington Post Greece, το Oneman, το Fortune Greece, η Athens Voice, το Αθηνόραμα και ο 95.2 Athens DeeJay. Συνεργάτες επικοινωνίας η Metropolis Press, το SBC TV, η Lifo, το epixeiro.gr, το GetBusy.gr, το Startup.gr και το Portnet.gr.
Χορηγοί της διαδικτυακής επικοινωνίας το Frapress.gr, τοMystudentpass.gr, το Neolaia.gr, το Neopolis.gr και το StepUp.

Η διοργάνωση αξίζει να σημειωθεί τέλος ότι  πραγματοποιείται  υπό την αιγίδα του Δήμου Ρόδου  ο οποίος και υποστηρίζει έμπρακτα την πρωτοβουλία καλύπτοντας το κόστος μετακίνησης των συμμετεχόντων από το λιμάνι στον χώρο της εκδήλωσης.