Συντονισμός δράσης της Περιφέρειας Ν. Αιγαίου και του Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων Ρόδου

Συνάντηση με τον Πρόεδρο του Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων Ρόδου κ. Γιώργο Ματσίγκο είχε σήμερα, Πέμπτη, στο γραφείο του ο Περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου κ. Γιώργος Χατζημάρκος.

Αντικείμενο της συνάντησης ήταν η έγκαιρη προετοιμασία και ο συντονισμός των δράσεων,  για την τουριστική σεζόν του 2017, σε ό,τι αφορά τις επαφές με αεροπορικές εταιρείες και tour operators, το πλάνο προβολής της Ρόδου και την αξιοποίηση του τίτλου της Γαστρονομικής Περιφέρειας της Ευρώπης 2019, η ανακοίνωση του οποίου επίκειται το επόμενο διάστημα.

Στην διάρκεια της συνάντησης, έγινε συζήτηση για την εξέλιξη της σεζόν του 2016 και τις πολύ καλές επιδόσεις της Ρόδου και τονίστηκε ότι χάρη στην έγκαιρη και αποτελεσματική δράση, καθώς και στην οικονομική στήριξη από πλευράς της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, όχι  μόνο  αποσοβήθηκε ο κίνδυνος των απωλειών, λόγω των δυσμενών συγκυριών, τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό,  αλλά αντιθέτως, τα ποσοστά των τουριστικών αφίξεων ξεπέρασαν και  τις πιο αισιόδοξες προβλέψεις.

Όσον αφορά τη σεζόν του 2017, κοινή ήταν η διαπίστωση ότι τα μέχρι σήμερα δεδομένα και τα μηνύματα που έρχονται από τις διεθνείς αγορές είναι εξαιρετικά ενθαρρυντικά για την Ρόδο, με εξαίρεση τον τομέα της κρουαζιέρας, όπου, για ειδικούς και πολύ συγκεκριμένους λόγους, προβλέπεται να παρουσιάσει κάμψη σε ολόκληρη τη χώρα.

Στο επίπεδο του συντονισμού των δράσεων μεταξύ της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου και του Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων Ρόδου, αρχής γενομένης από την Έκθεση WTM που ξεκινά την Δευτέρα 7 Νοεμβρίου στο Λονδίνο, όπου όλα τα νησιά του Νοτίου Αιγαίου συμμετέχουν με δαπάνη της Περιφέρειας, αποφασίστηκε, εκτός από την παρουσία του κ. Ματσίγκου στο περίπτερο της ΠΝΑΙ, και η ενεργός συμμετοχή του στη συνάντηση που έχει προγραμματίσει και οργανώσει η Περιφέρεια στο Λονδίνο, με τους εκπροσώπους των βρετανικών και διεθνών ΜΜΕ, για την παρουσίαση των νησιών.

Επίσης, αποφασίστηκε να υπάρξει από κοινού συνεργασία σε σειρά επαφών με αεροπορικές εταιρείες, με στόχο την αύξηση του αριθμού των πτήσεων προς την Ρόδο και την διάχυσή τους σε μήνες εκτός τουριστικής αιχμής.