Η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου στην WTM: Με υψηλή, νησιώτικη αισθητική, έφερε το ελληνικό καλοκαίρι στο επίκεντρο της έκθεσης του Λονδίνου

Με μια εντυπωσιακή και αισθητικά άψογη εμφάνιση ,που δεν έμοιαζε με καμία προηγούμενη και που κατέπληξε τους επισκέπτες, η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου κάνει φέτος τη διαφορά και αναδεικνύεται ως η αδιαφιλονίκητη πρωταγωνίστρια της World Travel Market, κατά γενική ομολογία όσων επισκέφθηκαν τον εκθεσιακό χώρο Excel,  στην έναρξη της διεθνούς τουριστικής έκθεσης του Λονδίνου, χθες, Δευτέρα.

Η παραδοσιακή νησιώτικη αισθητική, η πέτρα, το ξύλο, τα χρώματα των Κυκλάδων και της Δωδεκανήσου, μαζί με μια πανδαισία τοπικών προϊόντων, μεταφέρθηκαν στο κέντρο της WTM και μεταμόρφωσαν το περίπτερο της Περιφέρειας σε νησιώτικο σπίτι, μια καλαίσθητη όαση καλοκαιριού στο βρετανικό φθινόπωρο.

Η φετινή, πρωτότυπη και αναβαθμισμένη αισθητικά συμμετοχή της Περιφέρειας στην WTM, απηχεί την αλλαγή φιλοσοφίας σε ό,τι αφορά την συνολική εμφάνιση του Νοτίου Αιγαίου, ως τουριστικού προορισμού, αλλά και την παρουσίαση κάθε νησιού, με τρόπο που για πρώτη φορά αναδεικνύει την ιδιαίτερη και συνάμα μοναδική τουριστική ταυτότητα, κάθε ενός ξεχωριστά.

Μεταξύ των 182 χωρών που συμμετέχουν στην Έκθεση του Λονδίνου, η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου είναι εκείνη που για δεύτερη συνεχή χρονιά εξασφάλισε την μέγιστη προβολή των νησιών, πριν καν οι επισκέπτες εισέλθουν στον εκθεσιακό χώρο. Μια γιγαντοοθόνη, τοποθετημένη στην πυραμίδα της κεντρικής εισόδου, όπου προβάλλεται βίντεο με εντυπωσιακές εικόνες των Κυκλάδων και των Δωδεκανήσων, υποδέχεται τους επισκέπτες και τους προϊδεάζει γι΄αυτό που θα δουν, στο εσωτερικό της έκθεσης.

 

Εκεί, η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου κυριαρχεί, ως η μοναδική Περιφέρεια της χώρας που συμμετέχει με δικό της περίπτερο, το οποίο στήθηκε από την αρχή, σχεδιασμένο ειδικά για την ανάδειξη της ταυτότητας των νησιών. Το περίπτερο σχεδιάστηκε στην λογική της νησιώτικου σπιτιού και της υπαίθριας αγοράς, με στόχο, εκτός όλων των άλλων, να δώσει έμφαση στα παραδοσιακά προϊόντα και τη γαστρονομία των νησιών, αξιοποιώντας με αυτό το «τέχνασμα», το καινούργιο, ισχυρό ατού του Νοτίου Αιγαίου, την διεκδίκηση της Γαστρονομικής Περιφέρειας της Ευρώπης 2019.

Η πρωτότυπη εμφάνιση της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου στην WTM, απέσπασε τα εξαιρετικά θετικά σχόλια των παραγόντων της ελληνικής τουριστικής αγοράς και όλων όσοι επισκέφθηκαν το περίπτερο. Συγχαρητήρια για την πρωτοτυπία της ιδέας που κυριαρχεί στον εκθεσιακό χώρο με τα χρώματα και την ζωντάνια της, έδωσαν η Υπουργός Τουρισμού κα Έλενα Κουντουρά, ο  Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ κ. Δημήτρης Τρυφωνόπουλος, ο Πρόεδρος του ΣΕΤΕ κ. Ανδρέας Ανδρεάδης και ο Πρόεδρος της ΕΝΠΕ κ. Κώστας Αγοραστός, τους οποίους υποδέχτηκε στο περίπτερο ο Περιφερειάρχης κ. Γιώργος Χατζημάρκος, πλαισιωμένος από την Αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού κα Μαριέτα Παπαβασιλείου, τον Αντιπεριφερειάρχη κ. Γιάννη Μαργαρίτη, τον δήμαρχο Μυκόνου κ. Κωνσταντίνο Κουκά, τον Πρόεδρο της Ένωσης Ξενοδόχων Ρόδου κ. Αντώνη Καμπουράκη, την Πρόεδρο της ΕΞ Κω κ. Κωνσταντίνα Σβύνου, τον  Πρόεδρο της ΕΞ Σαντορίνης κ. Μανώλη Καραμολέγκο  και τον Πρόεδρο του Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων Ρόδου κ. Γιώργο Ματσίγκο.

Ανάλογες ήταν οι εντυπώσεις και τα εγκωμιαστικά  σχόλια από τον μεγάλο αριθμό των τουριστικών παραγόντων, εκπροσώπων φορέων, επιχειρηματιών και αυτοδιοικητικών, που επισκέφθηκαν το περίπτερο της ΠΝΑΙ.

Η πρώτη μέρα λειτουργίας της WTM έκλεισε με χαμόγελα αισιοδοξίας για τη σεζόν του 2017, αφού όλες οι ενδείξεις αλλά και τα ποσοστά των προκρατήσεων, συνηγορούν υπέρ μιας αύξησης άνω του 20% από την βρετανική τουριστική αγορά.

Σήμερα, Τρίτη, η WTM ανοίγει τις πύλες της για το κοινό, καθώς η χθεσινή μέρα ήταν αφιερωμένη στους επαγγελματίες του τουρισμού.

Σημειώνεται ότι στο περίπτερο της Περιφέρειας συμμετέχουν και προβάλλονται τα νησιά: Ρόδος, Κως,  Μύκονος, Σαντορίνη, Κάλυμνος, Λέρος, Πάτμος, Αστυπάλαια, Ίος, Πάρος, Αντίπαρος, Φολέγανδρος, Μήλος, Τήνος, Σέριφος, Άνδρος και  Αμοργός.