Καμπάνια ΕΟΤ-Ryanair για τη χειμερινή περίοδο

Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται σημαντική διαφημιστική ενέργεια του ΕΟΤ σε συνεργασία με την εταιρεία Ryanair, στο πλαίσιο του στρατηγικού επικοινωνιακoύ σχεδιασμού του υπουργείου Τουρισμού για  την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου και την ενίσχυση της τουριστικής κίνησης στη χώρα μας κατά τη διάρκεια της χειμερινής περιόδου.

Η δράση αφορά σε CRM καμπάνια, που υλοποιείται μέσω αποστολής ενημερωτικών emails  με προτάσεις για χαμηλούς ναύλους σε  πτήσεις της εταιρείας από Ηνωμένο Βασίλειο, Γερμανία και Πολωνία προς Ελλάδα.
Η  απήχηση της υπολογίζεται να ανέλθει σε 21 εκατομμύρια μοναδικούς  χρήστες.

Όπως δήλωσε ο γ.γ. του ΕΟΤ κ. Τρυφωνόπουλος: « Η  επιλογή των αγορών έγινε στοχευμένα, δεδομένου ότι οι δύο πρώτες χώρες είναι παραδοσιακά οι μεγαλύτερες τουριστικές  αγορές της Ελλάδας, ενώ η Πολωνία θεωρείται ανερχόμενη  αγορά με ιδιαίτερη δυναμική ανάπτυξης».
Η προωθητική ενέργεια ξεκίνησε από 28 Σεπτεμβρίου, ενώ οι ταξιδιώτες μπορούν να κάνουν κράτηση και να πραγματοποιήσουν το ταξίδι τους στην Ελλάδα μέχρι τέλος Μαρτίου 2017.

Η καμπάνια περιλαμβάνει :
• Την αποστολή ενημερωτικών emails σε όλους τους πελάτες Ryanair που περιλαμβάνονται στη  βάση πελατών της εταιρείας στις τρεις παραπάνω χώρες. Πρόκειται για  μία από τις μεγαλύτερες βάσεις δεδομένων  στον ταξιδιωτικό κλάδο με περισσότερες από 35 εκατ. ηλεκτρονικές διευθύνσεις σε 31 χώρες.
• Την παράλληλη προώθηση του νέου e-magazine του EOT “Greece On Air”  http://magazine.greeceonair.com/ ,το οποίο προβάλλει σε 40 σελίδες τις ομορφιές της Ελλάδας με πλούσιο φωτογραφικό υλικό.
• Την προβολή διαφημιστικών banners για Ελληνικούς προορισμούς στις ιστοσελίδες  Ryanair των τριών χωρών.

INFO:  Tην χειμερινή περίοδο η  Ryanair προσεγγίζει τέσσερα αεροδρόμια της Ελλάδας (Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Χανιά, Ρόδος)και τη θερινή περίοδο εννέα αεροδρόμια (Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Χανιά, Ρόδος, Κέρκυρα, Μύκονος, Σαντορίνη, Κεφαλονιά και Κως), εξυπηρετώντας 6,5 εκατ. επιβάτες ετησίως.