Στην Κω οι πολίτες εξυπηρετούνται από το διαδίκτυο

Η έξυπνη και άμεση εξυπηρέτηση του δημότη της Κω, μέσα από το σύστημα διαχείρισης αιτημάτων του Δήμου Κω, είναι πλέον πραγματικότητα.

Ο Δήμος Κω περνάει στην ψηφιακή εποχή, οι πολίτες μπορούν να καταθέσουν αιτήσεις, παράπονα και παρατηρήσεις μέσα από το διαδίκτυο ή και το τηλέφωνο.

Τα στοιχεία του Οκτωβρίου, του δεύτερου μήνα που λειτουργεί στο Σύστημα, ξεπέρασαν κάθε προσδοκία.

Υποβλήθηκαν 143 αιτήματα, ολοκληρώθηκαν ή διεκπεραιώθηκαν τα 115 (ποσοστό 80%) ενώ είναι σε εξέλιξη τα 28 ( ποσοστό 20%).

Τα περισσότερα αιτήματα αφορούν στην Υπηρεσία Καθαριότητας (75) και ακολουθούν η Διεύθυνση Τεχνικών Έργων (34) ενώ υπάρχουν και 33 αιτήματα σε άλλες υπηρεσίες του Δήμου.

Ο Δήμος Κω καλεί τους δημότες να χρησιμοποιούν το Σύστημα Διαχείρισης Αιτημάτων στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.kos.gov.gr και στο τηλέφωνο 22420-21111 και για την εξυπηρέτησή τους από τις διοικητικές υπηρεσίες του Δήμου για την έκδοση πιστοποιητικών και βεβαιώσεων κ.α.

Ο στόχος μας είναι να μάθουν όλοι οι δημότες να εξυπηρετούνται μέσα από το διαδίκτυο ή το τηλέφωνο στις συναλλαγές τους με το Δήμο.

Το σύστημα λειτουργεί με 5 απλά βήματα:
1ο βήμα: ο δημότης καταθέτει την αίτηση ή το αίτημα του μέσω διαδικτύου στο www.kos.gov.gr ή μέσω τηλεφώνου καλώντας το 22420- 21111.

2ο βήμα: Το σύστημα, αυτοματοποιημένα, στέλνει την αίτηση ή το αίτημα του δημότη στην αρμόδια διεύθυνση ή υπηρεσία του Δήμου, σε πραγματικό χρόνο, εντός το πολύ μιας ώρας.

3ο βήμα: Η αίτηση ή το αίτημα του δημότη χρεώνεται, αυτοματοποιημένα, σε συγκεκριμένο υπάλληλο του Δήμου, που είναι υποχρεωμένος να το διεκπεραιώσει. Ο υπάλληλος του Δήμου λαμβάνει μήνυμα στον υπολογιστή του και χρεώνεται το αίτημα εξυπηρέτησης.

4ο βήμα: Εκδίδεται το πιστοποιητικό ή η βεβαίωση που ζητά ο πολίτης ή και το απαντητικό έγγραφο για το αίτημα ή το παράπονο που κατέθεσε.

5ο βήμα: Ο δημότης λαμβάνει στο e-mail απάντηση και πηγαίνει στο κοντινότερο δημοτικό κατάστημα, στην πόλη της Κω ή στα χωριά, για να πάρει το πιστοποιητικό που ζήτησε. Ενημερώνεται επίσης τηλεφωνικά, από τις υπηρεσίες του Δήμου, για την εξέλιξη του αιτήματος που κατέθεσε.

Οι δημότες της Κω μπορούν ηλεκτρονικά ή από το τηλέφωνο να καταθέτουν πλέον αιτήσεις για:
-Βεβαιώσεις Μονίμου Κατοικίας
-Πιστοποιητικό Γέννησης
-Πιστοποιητικό Οικογενειακής Κατάστασης
-Πιστοποιητικό Εγγραφής στα Μητρώα Αρρένων

-Πιστοποιητικό εντοπιότητας
-Αντίγραφα Ληξιαρχικών Πράξεων.

Ταυτόχρονα ο δημότης, μπορεί να κάνει παράπονα, υποδείξεις, να δηλώσει βλάβες ή να ζητήσει την παρέμβαση των υπηρεσιών του Δήμο σε μια σειρά από ζητήματα όπως:
Αποκομιδή απορριμμάτων και αποκομιδή ογκωδών αντικειμένων.

-Ανακύκλωση συσκευασιών
-Ανάπλαση και περιποίηση χώρων πρασίνου
-Πλατείες-Παιδικές Χαρές-Αθλητικούς Χώρους
- Εγκαταλελειμμένα οχήματα - Κυκλοφοριακά Θέματα

- Λακκούβες- Οδοποιία – Πεζοδρόμια
-Ύδρευση – Αποχέτευση
-Ηλεκτρολογικά θέματα/Δημοτικός φωτισμός
-Δημοτική Συγκοινωνία

-Θέματα αστυνόμευσης ,στάθμευσης και κοινόχρηστων χώρων.
Σε όλα τα αιτήματα οι υπηρεσίες του Δήμου είναι υποχρεωμένες να επικοινωνούν με τον δημότη, να απαντούν και να τον εξυπηρετούν.

Πηγή: kosvoice.gr