Η σπουδαία Ελληνική φαρμακοβιομηχανία αντικείμενο πολιτικής αντιπαράθεσης

Η σπουδαία Ελληνική  φαρμακοβιομηχανία  αντικείμενο πολιτικής αντιπαράθεσης

Η σπουδαία Ελληνική φαρμακοβιομηχανία αντικείμενο πολιτικής αντιπαράθεσης

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 283 ΦΟΡΕΣ

Γράφει o Γεώργιος Β. Παπαγεωργίου

Μάλλον τίποτε δεν θέλουμε όρθιο στον τόπο μας, καμιά πρόοδο, καμιά ανάπτυξη,αφού όλα τα ισοπεδώνουμε, τα καταστρέφουμε, στο βωμό της πολύ σκληρής κομματικής πολιτικής αντιπαράθεσης, με θύματα στην προκειμένη περίπτωση την ακμάζουσα φαρμακοβιομηχανία, και τα Ελληνικά φαρμακοβιομηχανικά εργοστάσια της ιδιωτικής πρωτοβουλίας, που παράγουν μια σειρά από άριστα φάρμακα και σκευάσματα και καλύπτουν με απόλυτη επιτυχία την εσωτερική αγορά, κάνουν και εξαγωγές.

Τα πικρόχολα και λαλίστατα πλήρους αμαθειας Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης του κέντρου, πλήρη σκοταδισμού και κακίας αλλά και μίσους για ότι προοδευτικό, αναπτυξιακό, παραγωγικό της ιδιωτικής επιχειρηματικής πρωτοβουλίας, πικρόχολα, υστερόβουλα και ενίοτε υβριστικά, προσπαθούν να ταπεινώσουν και να καταστρέψουν εν προκειμένω, την ακμάζουσα Ελληνική φαρμακοβιομηχανία που χάρις στην επιτυχημένη ιδιωτική πρωτοβουλία στέκει ακόμη όρθια, ανθίσταται.

Η Ελληνική φαρμακοβιομηχανία όπως κάθε επιχείρηση, όπως κάθε εργοστάσιο, προσπαθεί να παράγει το καλύτερο φάρμακο, να το προωθήσει με επιτυχία στην ανταγωνιστική αγορά χρησιμοποιώντας τρόπους και μεθόδους -διαφήμιση- σύμφωνα με τους ισχύοντες νόμους του πάλαι ποτέ υπουργείου Εμπορίου και Βιομηχανίας, σήμερα Ανάπτυξης, συστήματα και τακτικές που διδάσκονται σε όλες τις ανώτατες οικονομικές σχολές, φτάνει η διαφήμιση να είναι αληθής και ειλικρινής και ο ανταγωνισμός θεμιτός και όχι αθέμιτος.

Το σύστημα των ιατρικών επισκεπτών που καθιέρωσαν οι βιομηχανίες φαρμάκων, φέρνουν σε άμεση επαφή τον ιατρό με το φάρμακο, και τον ενημερώνουν για τις δυνατότητές του στην ίαση ασθενειών οργανώνουν σεμινάρια και ιατρικά συνέδρια σαν τρόπος νόμιμης προβολής του προϊόντος φαρμάκου και άλλων σκευασμάτων, τις πιο πολλές φορές με έξοδα των φαρμακοβιομηχανιών, όπως κάνουν και οι άλλες εμπορικές και βιομηχανικές εργοστασιακές παραγωγές σε όλο τον κόσμο -νόμιμος τρόπος προβολής και προώθησης- σύστημα που εγώ σαν έμπορος έζησα στην πράξη την περίοδο 1965-2000, από γνωστές ελληνικές και ξένες βιομηχανίες ηλεκτρικών προϊόντων και κατασκευών.

Η Ελληνική φαρμακοβιομηχανία απασχολεί με επιτυχία έναν μεγάλο αριθμό Ελλήνων επιστημόνων, χιλιάδες χημικοί, ιατροί, φαρμακοποιοί και άλλες επιστημονικές ειδικότητες αλλά και χιλιάδες απλούς εργαζόμενους στους οποίους με ειδικά μορφωτικά σεμινάρια έδωσαν εφόδια, και σήμερα αποτελούν το μόνιμο εξειδικευμένο προσωπικό, οικονομολόγους, τεχνοκράτες, διαφημιστές, προωθητές πωλήσεων.

Πολλές βιομηχανίες σε όλο τον κόσμο εφαρμόζουν τις επισκέψεις κατ’ οίκον (door to door) τις τηλεπωλήσεις, τις εμπορικές εκθέσεις, και τις προσφορές ή εκπτώσεις, ή δωρεές ή συμμετοχές σε συνέδρια με διαφημιστική διάσταση.

Μην πετροβολάτε την ελληνική βιομηχανία, βιοτεχνία.

Διαβάστε ακόμη

Φίλιππος Ζάχαρης: Ο πολύπλευρος άνθρωπος σε μία πολύπλοκη ζωή

Ηλίας Καραβόλιας: «Η επικίνδυνη εμμονή»

Θανάσης Καραναστάσης: Με τους... κράχτες στην Ευρωβουλή

Σωτήρης Ντάλης: "Iσραήλ- Ιράν: Από τον σκιώδη πόλεμο στην απόλυτη σύγκρουση;"

Μαρία Καρίκη: Πώς χτίζεται η αυτοπεποίθηση;

Θάνος Ζέλκας: "Τηλεπερσόνες στα ψηφοδέλτια: Αυτή η μάστιγα"

Αγαπητός Ξάνθης: Η μετεγκατάσταση των ταχυδρομείων Ρόδου στην Εθνικής Αντιστάσεως είναι μια πολεοδομική «βόμβα» στα θεμέλια της πόλης μας

Κοσμάς Σφυρίου: Τα 50 χρόνια της Δημοκρατίας μας απάνηση στην 7χρονη δικτατορία 1967-74