Eκπαιδευτική-τουριστική καμπάνια στην Κίνα για τον αρχαιοελληνικό πολιτισμό

Eκπαιδευτική-τουριστική καμπάνια στην Κίνα για τον αρχαιοελληνικό πολιτισμό

Eκπαιδευτική-τουριστική καμπάνια στην Κίνα για τον αρχαιοελληνικό πολιτισμό

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 199 ΦΟΡΕΣ

Μεγάλη εκπαιδευτική-τουριστική καμπάνια με τίτλο «Learning on the go», που απευθύνεται σε 100.000 Κινέζους μαθητές ηλικίας 7-18 ετών και αφορά τον ελληνικό πολιτισμό, διοργανώνει από τον Απρίλιο έως τον Ιούνιο του 2017 το Γραφείο ΕΟΤ Κίνας, σε συνεργασία με κορυφαίο γραφείο Δημοσίων Σχέσεων της χώρας και τον επιφανή opinion leader Zhang Peng, ο οποίος ειδικεύεται στην επιμόρφωση μαθητών στους αρχαίους πολιτισμούς.

Στόχος της καμπάνιας είναι η συνένωση πολλαπλών τουριστικών δραστηριοτήτων (πολιτιστικού-εκπαιδευτικού και οικογενειακού τουρισμού, όπως και τουρισμού πόλεων), προκειμένου να δημιουργηθούν νέα ταξιδιωτικά προϊόντα σε συνεργασία με T.Os, σχολεία και άλλα εκπαιδευτικά ιδρύματα.

Στο πλαίσιο του προγράμματος αυτού, μεταξύ των μαθητών θα διεξαχθεί έως τα τέλη του Ιούνιου διαγωνισμός γνώσεων σχετικά με τον αρχαίο ελληνικό πολιτισμό, ενώ τον Ιούλιο οι νικητές μαζί με τους γονείς τους (συνολικά 100 άτομα) και τον κ. Peng θα επισκεφθούν την Ελλάδα, συνοδευόμενοι από δημοσιογράφους και τηλεοπτικό συνεργείο για την βιντεοσκόπηση του ταξιδιού.

Το υλικό αυτό θα χρησιμοποιηθεί για την παραγωγή δύο επεισοδίων που θα μεταδοθούν από μεγάλο τηλεοπτικό σταθμό και video sites (Youkou, Huajiao, Yizhibho) της χώρας και θα αναρτηθούν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Πηγή: tornosnews.gr

Διαβάστε ακόμη

Αυξημένες κρατήσεις από την Ολλανδία και το Βέλγιο

Α. Βασιλικός: Θετικό πρόσημο θα έχει η εφετινή τουριστική χρονιά για την Ελλάδα

Το top - 10 των ξένων αγορών για τον ελληνικό Τουρισμό

Όλγα Κεφαλογιάννη: Τουρισμός και Πολιτισμός καθορίζουν την Ελλάδα

Όλγα Κεφαλογιάννη: Το υπ. Τουρισμού έχει για πρώτη φορά κονδύλια για να αναπτύξει την τουριστική προσφορά

Οι αεροπορικές στη μάχη της Ελλάδας

Έως και 20.000 Τούρκοι τουρίστες στα ελληνικά νησιά αυτή την εβδομάδα

Jobmatch: Πώς θα λειτουργεί η νέα εφαρμογή για την κάλυψη των κενών θέσεων στον Τουρισμό