Ρόδος: Πλήρωσε 118.000 ευρώ αλλά ...ακόμα περιμένει τους σολωμούς!

Ροδίτικη εταιρεία κατέβαλλε το ποσό των 118.000, για την αγορά φιλέτων σολομού τα οποία δεν παρέλαβε ποτέ από Βρετανική εταιρεία και προσέφυγε στη δικαιοσύνη!

Συγκεκριμένα, δια του δικηγόρου της κ. Γιώργου Κυπραίου, η Ροδίτικη εταιρεία υπέβαλλε μηνυτήρια αναφορά τόσο στην Εισαγγελία Πλημμελειοδικών Ρόδου, όσο και στην Σκότλαντ Γιαρντ ζητώντας να κινηθούν οι νόμιμες διαδικασίες σε βάρος των υπευθύνων για την υπόθεση αυτή.

Η ιστορία ξεκίνησε στις αρχές του τρέχοντος έτους,  όταν οι υπεύθυνοι της Ροδίτικης εταιρείας ενημερώθηκαν από τον διαχειριστή και νόμιμο εκπρόσωπο εταιρείας περιορισμένης ευθύνης των Αθηνών, με τον οποίο συνεργάζονταν για μία Βρετανική εταιρεία με έδρα την Αγγλία, από την οποία θα μπορούσαν να προμηθευτούν κατεψυγμένα και αεροστεγώς συσκευασμένα φιλέτα σολωμού. Οι συνεννοήσεις γίνονταν μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (όπως και το προηγούμενο διάστημα που συνεργάστηκαν με τον συγκεκριμένο διαχειριστή της εταιρείας των Αθηνών).

Πράγματι οι υπεύθυνοι της Ροδίτικης εταιρείας, αποφάσισαν να προμηθευτούν συνολικά 10.600 κιλά φιλέτων σολωμού και αρχές Φεβρουαρίου 2017, έδωσαν εντολή στον διαχειριστή της εταιρείας των Αθηνών να προχωρήσει τις σχετικές διαδικασίες.

Έτσι και έγινε και στις 6 Φεβρουαρίου 2017, ο διαχειριστής της εταιρείας των Αθηνών επικοινώνησε με την Ροδίτικη εταιρεία μέσω e- mail και πάλι και τους είπε πως θα πρέπει να καταβάλλουν ολόκληρο το ποσό της αγοράς των σολωμών προκειμένου να τους αποσταλεί η ποσότητα.

Μάλιστα τους απέστειλε και σχετικό λογαριασμό και έτσι οι υπεύθυνοι της Ροδίτικης εταιρείας στις 13 Φεβρουαρίου κατέθεσαν το συνολικό ποσό των 117.960 ευρώ στον τραπεζικό λογαριασμό που τους είχε υποδείξει ο διαχειριστής της εταιρείας των Αθηνών. Ωστόσο ένα μήνα αργότερα οι σολωμοί δεν είχαν φθάσει στη Ρόδο και έτσι οι υπεύθυνοι της εταιρείας του νησιού μας, απευθύνθηκαν σε Ολλανδική εταιρεία μέσω της οποίας – όπως τους είχαν ενημερώσει- επρόκειτο να γίνει η μεταφορά των προϊόντων.

Η Ολλανδική μεταφορική τους ενημέρωσε γραπτώς ότι η συγκεκριμένη αγγλική εταιρεία τους ήταν άγνωστη και πως ουδέποτε είχαν συνεργαστεί μαζί της. Τότε οι υπεύθυνοι της Ροδίτικης εταιρείας απευθύνθηκαν και πάλι στο διαχειριστή της εταιρείας των Αθηνών και του ζήτησαν να τους αποστείλει τα αποδεικτικά των ενεργειών που είχε κάνει για την αγορά των κατεψυγμένων σολωμών.

Πράγματι, ο διαχειριστής της Αθηναϊκής εταιρείας τους απέστειλε αντίγραφο φορτωτικής της μεταφορικής εταιρείας, το οποίο όμως όπως διαπιστώθηκε στη συνέχεια ήταν πλαστό.

Οι υπεύθυνοι της Ροδίτικης εταιρείας έφθασαν μέχρι και τον Βρετανό εκπρόσωπο της εταιρείας για την οποία δούλευε ο Αθηναίος, τον οποίο και ενημέρωσαν σχετικά. Όμως και εκείνος τους ξεκαθάρισε ότι δεν επρόκειτο ούτε τα χρήματα τους να πάρουν πίσω ούτε βέβαια και τους σολωμούς, καθώς όπως τους είπε η εταιρεία του εξαπατήθηκε από τον προμηθευτή της, ο οποίος εισέπραξε μεν το τίμημα αλλά δεν τους το κατέβαλλε.

Ωστόσο, ο Βρετανός εκπρόσωπος τους υποσχέθηκε ότι θα τους έστελνε όλα τα απαραίτητα παραστατικά, κάτι που μέχρι σήμερα όμως δεν έχει γίνει.

Έτσι πλέον η υπεύθυνοι της Ροδίτικης εταιρείας, ζητούν τόσο από τις ελληνικές όσο και τις Αγγλικές διωκτικές αρχές να διερευνηθεί αν έχουν διαπραχθεί ποινικά αδικήματα όπως αυτά της απάτης και της υπεξαίρεσης.
Η συνέχεια … επί τω δικαστηρίω!