Επίσκεψη μαθητών του Λυκείου «Centre d’ Ensignement Libre S2» της Λιέγης στο Δήμο Ρόδου

Τους  24 μαθητές  τμημάτων της Γ΄ τάξης του Λυκείου “Centre d’ Ensignement Libre S2”, από τη Λιέγη του Βελγίου και τους  4 καθηγητές τους, καλωσόρισαν η αντιδήμαρχος Τουρισμού, Διεθνούς Προβολής και Αποδήμων Ροδίων κα Μαρίζα Χατζηλαζάρου και στελέχη  της Διεύθυνσης Τουρισμού του Δήμου Ρόδου, σε μία ξεχωριστή εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε χθες το πρωί,  στην αίθουσα εθιμοτυπίας του Δημαρχιακού Μεγάρου.

Επί έξι συναπτά έτη μαθητές του συγκεκριμένου σχολείου της Λιέγης επισκέπτονται τη Ρόδο, στο πλαίσιο εκπαιδευτικού ταξιδιού τους, καθώς όπως οι υπογραμμίζουν οι εκπρόσωποι του σχολείου, «περιβάλλον, ιστορία και πολιτισμός συνδυάζονται ιδανικά σε αυτόν τον τόπο».

 

 

Τους μαθητές υποδέχθηκαν εκτός από την αντιδήμαρχο κα Χατζηλαζάρου, η διευθύντρια της Διεύθυνσης Τουρισμού κα Βεατρίκη Σέρβου , ο προϊστάμενος του Τμήματος Προβολής, Προώθησης και Πληροφόρησης κος Κώστας Χατζίκος και η  προϊστάμενη του Τμήματος Στρατηγικού Σχεδιασμού και Ανάπτυξης Τουρισμού κα Ειρήνη Χατζηνικολάου.

Στους μαθητές δόθηκαν τιμητικοί έπαινοι, μοιράσθηκε έντυπο ενημερωτικό υλικό και προσφέρθηκαν μελεκούνια και κεράσματα από τη Διεύθυνση Τουρισμού του Δήμου Ρόδου.

 

 

Ικανοποιημένη από την επιλογή της Ρόδου ως τόπου διεξαγωγής της εκπαιδευτικής τους εκδρομής, εμφανίσθηκε η αντιδήμαρχος Τουρισμού κα Μαρίζα Χατζηλαζάρου που υπογράμμισε: «Η Ρόδος με το ιστορικό και αρχαιολογικό ενδιαφέρον, τα μοναδικής κληρονομιάς πολιτιστικά μνημεία που διαθέτει και τις  περιοχές ιδιαίτερου φυσικού κάλλους,  αποτελεί ιδανικό προορισμό για εκπαιδευτικό ταξίδι σε μαθητές και φοιτητές».

 

 

Παράλληλα εστίασε  στη σπουδαιότητα του να ανακαλύπτει κανείς έναν τόπο μέσα από τον πολιτισμό, το περιβάλλον και τους κατοίκους του.

Η αντιδήμαρχος, τέλος, αντάλλαξε δώρα και βιβλία με τους μαθητές και καθηγητές, τους ευχήθηκε καλή διαμονή και ό,τι καλύτερο για το μέλλον τους.

Εξέφρασε δε την  ελπίδα μετά την επιστροφή στην πατρίδα τους να γίνουν οι καλύτεροι πρεσβευτές της Ρόδου.