Το... κυκλοφοριακό στα καλύτερά του

Το... κυκλοφοριακό στα  καλύτερά του

Το... κυκλοφοριακό στα καλύτερά του

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 873 ΦΟΡΕΣ

Δεν υπάρχει... ράμπα και διάβαση που να μην έχει σταθμευμένο όχημα

Γράφει ο Οικονομολόγος
Ιάκωβος Κολαϊνής

Να ληφθούν άμεσα μέτρα έτσι ώστε να αντιμετωπιστεί και να περιοριστεί το ζήτημα της ανεξέλεγκτης στάθμευσης και του κυκλοφοριακού, ζητά με σχετική πρόταση που κατέθεσε, ο συμπολίτης μας οικονομολόγος κος Ιάκωβος Κολαϊνής.

Στην επιστολή του προς τη «Ρ» αναφέρει συγκεκριμένα:
«Κύριε Διευθυντά
απ' ότι φαίνεται, οι προσπάθειες των τοπικών παραγόντων αλλά και η διεθνής συγκυρία στη Νοτιοανατολική Μεσόγειο, έχουν θετικό αντίκτυπο για τον τουρισμό της Ρόδου.

Όμως οι προσπάθειες και τα όποια οφέλη από το κλείσιμο ανταγωνιστικών τουριστικών αγορών της Ρόδου, κινδυνεύουν να ακυρωθούν από διάφορους παράγοντες -μεταξύ των οποίων- καίριο ρόλο παίζει το κυκλοφοριακό πρόβλημα στην πόλη της Ρόδου, και ιδιαίτερα η παράνομη στάθμευση των οχημάτων.

Δεν υπάρχει διάβαση πεζών, ράμπα αναπήρων που να μην έχουν καταληφθεί από παράνομα παρκαρισμένα αυτοκίνητα ιδιαίτερα δε κατά τις βραδινές ώρες.

Στην Ακτή Μιαούλη τα αυτοκίνητα παρκάρουν ανενόχλητα δεξιά και αριστερά, με αποτέλεσμα τα διερχόμενα αυτοκίνητα, κινούμενα σε διπλή κατεύθυνση να αναγκάζονται να σταματούν για περάσουν αυτά που έρχονται από την απέναντι κατεύθυνση.

Στην οδό Αλεξάνδρου Διάκου αλλά και στην Πλατεία Σύμης τα Ταξί, όπου υπάρχουν θέσεις αναμονής, είναι υπερβολικά υπεράριθμα με αποτέλεσμα την κυκλοφοριακή συμφόρηση στις εν λόγω περιοχές.

Τα πάρκα της Ρόδου μετατρέπονται σε χώρους στάθμευσης, όπως συμβαίνει καθημερινά στο πάρκο της Ροδιακής Έπαυλης και μάλιστα από οχήματα που ανήκουν σε υπηρεσίες του Δήμου.
Αυτά και τόσα άλλα αμαυρώνουν την τουριστική εικόνα της Ρόδου και ζημιώνουν το συλλογικό συμφέρον.

Για να εξαλειφθεί η κακή εικόνα της πόλης θα πρέπει όλοι ανεξαιρέτως να τηρούμε τον Κ.Ο.Κ. Όσοι δε τον παραβιάζουν θα πρέπει να υφίστανται τις συνέπειες σε καθημερινή βάση και όχι αποσπασματικά.
Τα δε οχήματα που παρακωλύουν την κίνηση των οχημάτων και τη διέλευση των πεζών θα πρέπει άμεσα να απομακρύνονται με μηχανικά μέσα διότι:

το ζητούμενο δεν είναι η επιβολή διοικητικού προστίμου αλλά η άρση του εμποδίου.
Ίσως έτσι βελτιωθεί η εικόνα της πόλης και υπηρετηθεί το Συλλογικό συμφέρον.
Επιτέλους ας δράσουν συντονισμένα και αποτελεσματικά οι έχοντες αρμοδιότητα και εξουσία επί του θέματος.»

Διαβάστε ακόμη

Ηλίας Καραβόλιας: Οι νέοι μεγάλοι πόλεμοι

Κυριάκος Μιχ. Χονδρός: 109 χρόνια από ένα μεγάλο έγκλημα κατά της ανθρωπότητας και του πολιτισμού

Χρήστος Γιαννούτσος: Ψηφίζουμε στις Ευρωεκλογές επειδή δεν υπάρχει Planet B

Πάνος Δρακόπουλος: «Καρέ της ζωής - Καρέ της μη ζωής και το ανάμεσό τους»

Ιωάννης Βολανάκης: Χαμαικέρασος η λεπτή (Fragaria vesca),κοινώς φράουλα

Φίλιππος Ζάχαρης: Εισβολή στην Ουκρανία: Η δοκιμασμένη σοβιετική προπαγάνδα ως «καταστροφική επιρροή στα μυαλά των ανθρώπων»

Γεώργιος Παπαγεωργίου: Ο αριθμός των ελαφιών μπορεί να υπολογισθεί μόνο με αυτοψίες στα καταφύγιά τους

Mαρία Kαρίκη: Όταν νιώθεις ότι δεν σε καταλαβαίνουν...