Βραβεύονται όλοι  ξενοδοχεία-ξενοδόχοι εκτός των εργαζομένων σε αυτά

Του  Γεωργίου Β.  Παπαγεωργίου

Ειλικρινά χαρά και  ικανοποίηση εισπράττουμε όλοι οι πολίτες δημότες κάτοικοι της Ρόδου, από τις συνεχείς διακρίσεις και βραβεύσεις πολλών ξενοδοχείων και ξενοδόχων του νησιού μας, όπως αυτή που έλαβε χώρα πρόσφατα στο ξενοδοχείο Ρόδος Παλάς, όπου η TUI NORDIC στην καθιερωμένη εκδήλωσή της, βράβευσε και απένειμε βραβεία σε 38 ξενοδοχεία, που ξεχώρισαν για τους επισκέπτες τους όσον αφορά στις εγκαταστάσεις, το περιβάλλον που έχουν δημιουργήσει και βέβαια την παροχή υπηρεσιών.

H αναγνώριση της ποιοτικής προσφοράς έργου καθ’ οιονδήποτε τρόπο που είναι ένα σημαντικό στοιχείο, που θα πρέπει να συνοδεύει τον κάθε εργαζόμενο στον τομέα του, και τη συμβολή του στο επιτυχές θετικό αποτέλεσμα, όπως εν προκειμένω, σε γενικές γραμμές το μεγάλο ποσοστό ικανοποίησης των επισκεπτών, τουριστών, πελατών των ξενοδοχείων, από της υψηλής ποιότητας παροχής υπηρεσιών, καθαριότητα, λειτουργία όλων των χώρων υποδειγματικά, μπαρ, εστιατόριο, χώροι υποδοχής και περιβάλλον χώρος πρασίνου και άλλα.

Επιβάλλεται λοιπόν οι ιδιοκτήτες ξενοδόχοι των 38 ξενοδοχείων που έλαβαν τα βραβεία, να αναγνωρίσουν με τη σειρά τους και αυτοί το πολύ σημαντικό ποιοτικό έργο που προσφέρουν στα ξενοδοχεία τους και κατ’ επέκταση στους πελάτες των όλοι οι εργαζόμενοι σε αυτά και μάλιστα όχι μόνο αυτοί αλλά και όσοι άλλοι ξενοδόχοι και ξενοδοχεία -και είναι μετά χαράς πολλά- που βραβεύονται κατά καιρούς, και να τους τιμήσουν, με τον τρόπο που οι ίδιοι γνωρίζουν καλώς.

Φέτος διαπιστώθηκε μερική απροθυμία να εργασθούν οι έχοντες ανάγκη άνεργοι σε ξενοδοχεία, που σημαίνει ότι πιθανόν η εργασία που είναι πραγματικά υπεύθυνη και ενίοτε δύσκολη και σκληρή να τους κουράζει τόσο που να τους αποθαρρύνει να εργασθούν, ή για άλλες αιτίες που γνωρίζουν οι ειδικοί περί των ξενοδοχείων, ιδιοκτήτες και διαχειριστές, που ενίοτε είναι απρόσωπες πολυεθνικές, θέμα το οποίο οφείλουν να διαχειρισθούν με προσοχή όλοι οι εμπλεκόμενοι σε αυτό.

Προσωπικά πιστεύω ότι μεταξύ του συλλόγου Ξενοδόχων και του συλλόγου Ξενοδοχοϋπαλλήλων πρέπει να υπάρχει συνεχής και αγαστή συνεργασία η οποία είναι απαραίτητη για την απρόσκοπτη και ποιοτική λειτουργία των ξενοδοχείων για να υπάρχει συνέπεια και συνέχεια στον πολύ αυτό σημαντικό τομέα του τουρισμού και της αγοράς, όπου ο ανταγωνισμός είναι συνεχής και ενίοτε αμείλικτος γι’ αυτό ενωμένοι όλοι οι τοπικοί παράγοντες του τουρισμού μπορούν και δικαιώνονται να τυγχάνουν τέτοιων σημαντικών διακρίσεων και βραβείων.

Θερμά συγχαρητήρια στους ξενοδόχους ιδιοκτήτες των βραβευμένων ξενοδοχείων.