Εμπλουτίστε  την διατροφή σας  με τροφές ασπίδα

Μπορεί η τροφή να γίνει το αντηλιακό μας; Κι όμως, υπάρχουν τροφές που καταναλώνοντάς τες καθημερινά τους καλοκαιρινούς μήνες δρουν ως ασπίδα προστασίας στην ακτινοβολία του ήλιου.

Επιλέξτε καθημερινά μεγάλες πολύχρωμες σαλάτες, πίνετε άφθονο νερό, επιλέξτε τροφές πλούσιες σε νερό και πλούσιες σε αντιοξειδωτικές ουσίες, που προστατεύουν τον οργανισμό από τη δράση των ελευθέρων ριζών (οι ελεύθερες ρίζες καταστρέφουν τα κύτταρά μας!).

Συγκεκριμένα για επιπλέον προστασία από τον ήλιο καταναλώστε καθημερινά : ντομάτα ( ωμή αλλά και μαγειρεμένη) που περιέχει το πολύτιμο λυκοπένιο, βερίκοκα πηγή λυκοπενίου επίσης, σπανάκι ωμό σε σαλάτα που περιέχει λουτείνη και κουερσετίνη, θαλασσινά που περιέχουν ψευδάργυρο και σελήνιο τα οποία διατηρούν το κολλαγόνο και την ελαστινη του δέρματος, ξηρούς καρπούς για τα Ω3 και τις βιταμίνες που περιέχουν, καρπούζι-πεπόνι-αγγούρι προσφέρουν ενυδάτωση από μέσα προς τα έξω για τα κύτταρα του δέρματος, πιπεριές πολύχρωμες – λεμόνι για τη βιταμίνη C που περιέχουν σε μεγάλη δόση και βοηθά στη επιδιόρθωση των ιστών του δέρματος.

Τροφές με πολύ νερό
• Να πίνετε πολύ νερό, αλλά επίσης να καταναλώνετε τροφές που έχουν από τη φύση τους πολύ νερό, για περισσότερη ενυδάτωση. Τέτοιες τροφές είναι : αγγούρι, ντομάτα, καρπούζι, πεπόνι, πιπεριές, ροδάκινο, καρότο, γιαούρτι, κ.α.

Tips για να μην παχύνετε το καλοκαίρι
• Αντικαταστήστε το πρωινό σας με ένα smoothie από φρέσκα φρούτα
• Το μεσημέρι εκμεταλλευτείτε τη ζέστη και χορτάστε με δροσερές σαλάτες που περιέχουν μια πηγή πρωτεΐνης π.χ άπαχο τυρί, τόνος, αυγό, γαλοπούλα
• Μην ξεχνάτε τα ενδιάμεσα γεύματα να είναι φρούτα

• Αν τρώτε συχνά παγωτό επιλέξτε τα χαμηλά σε λιπαρά και ζάχαρη π.χ παγωτό γιαούρτι ή γρανίτα
• Αν μια μέρα πιείτε πολύ αλκοόλ την επόμενη μέρα φάτε μόνο σαλάτες και φρούτα
• Στις καλοκαιρινές βραδινές εξόδους αποφύγετε το ψωμί και προτιμήστε ψητά ( όχι τηγανητά) θαλασσινά με πολλές σαλάτες

•  Ένα μυστικό από τη φύση που ακολουθώ κάθε καλοκαίρι είναι το κρύο τσάι της σημύδας ενδιάμεσα από τα γεύματα. Ξεπρήζει και βοηθάει στην κυτταρίτιδα και την κατακράτηση.
•  Οι πολυφαινόλες είναι ουσίες με αντιοξειδωτική δράση που προστατεύουν τα κύτταρα μας από την πρόωρη γήρανση. Υπάρχουν στα σταφύλια, στo κρεμμύδι, στο κόκκινο κρασί, στα κόκκινα φρούτα και στη ντομάτα. Εμπλουτίστε τη διατροφή σας με αυτά τα τρόφιμα ειδικά τώρα το καλοκαίρι!

•  Το νερό είναι πολύτιμο και βασικό για την υγεία μας και ενώ είναι τόσο απλό πολλές φορές το ξεχνάμε! Φροντίστε να πίνετε οπωσδήποτε 6 με 8 ποτήρια την ημέρα και αν θέλετε να βελτιώσετε τη γεύση του ρίξτε σε μία κανάτα με παγωμένο νερό φρέσκα φύλλα βασιλικού.
•  Στις διακοπές σίγουρα θα φάτε περισσότερο έξω και οπωσδήποτε θα πιείτε περισσότερο αλκοόλ. Φροντίστε τουλάχιστον να αποφύγετε τα γλυκά ώστε να μην πάρετε επιπλέον θερμίδες και λίπος και να μην πάρετε κιλά.
ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!

Πηγή:iator.gr