Λύσεις για το κυκλοφοριακό αναζητά ο δήμαρχος Ρόδου

Η αντιμετώπιση του ολοένα και επιδεινούμενου τα τελευταία χρόνια κυκλοφοριακού προβλήματος της Ρόδου, φαίνεται ότι είναι το «μεγάλο στοίχημα» της Δημοτικής Αρχής και προσωπικά του Δημάρχου κ. Φώτη Χατζηδιάκου ο οποίος, πάντως, δήλωσε χθες ότι, αυτό, δεν πρόκειται να λυθεί με αποσπασματικές κινήσεις αλλά μόνο με τη δημιουργία θέσεων στάθμευσης.

Όπως είπε, λοιπόν, είναι γνωστό ότι η υπηρεσία επεξεργάζεται μελέτες μονοδρόμησης κάποιων δρόμων, ωστόσο θεωρεί ότι το μόνιμο πρόβλημα που απασχολεί  τη Ρόδο εδώ και είκοσι χρόνια είναι το θέμα της δημιουργίας χώρων στάθμευσης.

«Όσες μονοδρομήσεις και αν κάνουμε, όσες πεζοδρομήσεις, όσα αυστηρά μέτρα και αν πάρουμε, και αν πούμε 8:00-10:00 δεν παρκάρουμε ή παρκάρουμε μετά τις 10:00, είναι ημίμετρα», είπε χαρακτηριστικά ο κ. Χατζηδιάκος.

Μάλιστα, ανέπτυξε το θέμα αυτό με τον ειδικό γραμματέα του ΣΔΥΤ, κατά τη μετάβασήτ ου στην Αθήνα τις προηγούμενες ημέρες, και γίνεται μία μελέτη ώστε με αυτή τη διαδικασία να μπορέσει ο Δήμος να προχωρήσει στη δημιουργία δύο-τριών περιφερειακών πάρκινγκ, δίχως να χαθούν βέβαια οι 1500 θέσεις στάθμευσης που υπάρχουν.

Παράλληλα, ανέφερε ότι θα πρέπει να μπούμε σε μία άλλη διαδικασία όσο αφορά στη Μεσαιωνική Πόλη. Όπως είπε, παλεύει εδώ και δύο χρόνια, να απαγορευτεί τελείως η κυκλοφορία οχημάτων στο εσωτερικό του Μνημείου  και να δρομολογηθούν ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα που να μεταφέρουν τους επισκέπτες μέσα στη Μεσαιωνική Πόλη. Ο επισκέπτης μπορεί να πληρώνει ένα τίμημα αλλά ο μόνιμος κάτοικος θα δικαιούται δωρεάν μεταφορά. Ο γραμματέας το βρήκε πολύ ενδιαφέρον αυτό, το θεώρησε καινοτόμο και μπορεί να δρομολογηθεί μέσα από κάποια προγράμματα για τις λεγόμενες smart cities.

Όσο για το τι θα γίνει μέχρι τότε, όπως είπε, με το νόμο 4412 καθυστέρησε η χωροθέτηση του πάρκινγκ στο παραλιακό μέτωπο ενώ αναφέρθηκε στον καθαρισμό που έγινε στην πλατεία μπροστά από τους αλευρόμυλους. Σύμφωνα με τον Δήμαρχο, είναι ένα τεράστιο θέμα η αξιοποίηση εκείνης της πλατείας που θα μπορούσε, όπως και δύο-τριών άλλων ακινήτων που είτε από την αρχαιολογία είτε από άλλους ιδιωτικούς φορείς τα διεκδικεί ο Δήμος.

Ανέφερε, τέλος, ότι ζήτησε να διαμορφώσουν τις αλάνες και στις γειτονιές και για τον λόγο αυτό έχει εγγράψει στον προϋπολογισμό 50 χιλιάδες ευρώ για τις εντός πόλης και άλλα τόσα σε άλλα δ.δ. όπως στη Λίνδο, τις Πεταλούδες κτλ., για να τις διαμορφώσουν έτσι ώστε να γίνουν χώροι στάθμευσης, ελεγχόμενης ή μη, με στόχο να αποσυμφορηθεί η πόλη.