Τρεις λόγοι για να  επενδύσεις στο digital

Του
Τάσου Βελιάδη*
Business Unit Director
της socialab

Tα τελευταία 10 χρόνια περίπου όλο και περισσότερα brands αρχίζουν και χτίζουν την επικοινωνία τους και στο digital περιβάλλον,  προκειμένου να δημιουργήσουν μεγαλύτερο  engagement με το κοινό τους αλλά και να δημιουργήσουν καμπάνιες οι οποίες μπορούν να αυξήσουν γρήγορα και αποδοτικά τον κόσμο που θα έρθει σε επαφή με το δικό τους προϊόν.

Πάμε όμως να δούμε τρεις βασικούς λόγους που αξίζει να επενδύσουμε στα social media και στο digital γενικότερα.
Ο πρώτος και σημαντικότερος είναι οτι το κοινό μας (target audience) βρίσκεται πλέον εκεί, οι χρήστες καθημερινά σερφάρουν, τσατάρουν και ξοδεύουν ένα μεγάλο μέρος του χρόνου τους στο internet.

Έχοντας πάνω από 5,5 εκατομμύρια Έλληνες χρήστες στο Facebook και 2.000.000 στο instagram σίγουρα αξίζει να βρούμε τρόπους να τους κεντρίσουμε το ενδιαφέρον και να μοιραστούν μηνύματα για τα προϊόντα μας.
Ο δεύτερος λόγος είναι οτι μπορούμε να χαρακτηριστούμε ως conneced consumers  ή connected generation (είμαστε σχεδόν όλη μέρα οnline).

Σερφάρουμε τόσο στο δρόμο όσο και σε οτιδήποτε κάνουμε στη ζωή μας. Ακόμα και όταν βλέπουμε τηλεόραση έχουμε ανοιχτό το κινητό μας ή το tablet μας α και αναζητάμε πληροφορίες ή σερφάρουμε σε κάποιο social network.
Τέλος( ο τρίτος λόγος) τα social μας δίνουν μια μοναδική ευκαιρία να μιλήσουμε με τους καταναλωτές μας και να δημιουργήσουμε καμπάνιες πάνω στα δικά τους θέλω. Είναι πολύ σημαντικό να ακούσουμε πρώτα και μετά  δημιουργήσουμε μια καμπάνια η οποία πατάει πάνω στις δικές τους ανάγκες.

Μπορούμε μέσα από τη γνώση που αποκτάμε από το digital να βοηθήσουμε τους καταναλωτές μας να λύσουν προβλήματα της καθημερινότητας τους ή να τους κάνουμε να νιώσουν, να συγκινηθούν και να χαμογελάσουν μέσω του περιεχομένου που δημιουργούμε.