Η ιστορία του αυτοκινήτου στη Ρόδο

Η ιστορία του αυτοκινήτου στη Ρόδο

Η ιστορία του αυτοκινήτου στη Ρόδο

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 320 ΦΟΡΕΣ

Σήμερα και αύριο θα γίνει το 2ο Κλασικό Ράλλυ Ρόδου με οχήματα εποχής, ξανά μετά από 21 χρόνια

Ο Σύλλογος Ιστορικού και Παλαιού Αυτοκινήτου (Σ.ΙΣ.Π.Α), μέλος της Ελληνικής Ομοσπονδίας Οχημάτων Εποχής (Ε.Ο.Ο.Ε), σε συνεργασία με τον Δήμο Ρόδου και τον Δημοτικό Οργανισμό Πολιτισμού & Αθλητισμού Ρόδου, διοργανώνει το "2ο Κλασικό Ράλλυ Ρόδου" σήμερα και αύριο.

Η εκδήλωση αφορά την αναβίωση της regularity διαδρομής που πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά στις 30 Ιουνίου 1996 και αφορούσε την περιφερειακή διαδρομή του νησιού προς Καλαβάρδα, Μονόλιθο, Απολακκιά, Καταβία, Λίνδο, Μασσάρι, Μαλώνα, Αφάντου, Φαληράκι με τερματισμό στην πλατεία Δημαρχείου Ρόδου.

Για την ιστορία, την πρώτη θέση της γενικής κατάταξης του 1ου Ράλλυ Ρόδου κέρδισε ο Χρήστος Αποστολίδης με συνοδηγό τη Βάσω Κυριαζή με Alfa Romeo Spider, τη δεύτερη θέση κατέλαβε το πλήρωμα Γιώργου-Σοφίας Ζαλμά με Austin Cooper S και την τρίτη θέση οι Γιώργος-Αλεξάνδρα Καραπαναγιώτη με Alfa Romeo Spider 1300J.

Συμμετέχοντες υπήρξαν πολλά ακόμα γνωστά ονόματα όπως ο Αντώνης Τζεν με το Saab 96 Sport με το οποίο είχε λάβει μέρος στο Ράλι Μόντε Κάρλο, στο ράλι Ακρόπολις της δεκαετίας του εξήντα αλλά και στο σιρκουί Ρόδου, ο γνωστός μας "Στρατισίνο" με Alfa Romeo Spider κ.α.

Από το νησί της Ρόδου συμμετείχαν τα πληρώματα Δημητρίου-Ρούλας Ράπτη, Μιχαήλ Παλαιολόγου-Εμμανουήλ Ελευθερίου, Βασιλείου Κασάπη-Χρήστου Αθανασιάδη, Αντωνίου-Ελένης Μαυρομάτη, Γεωργίου Αθανασιάδη-Αγγελικής Στάγκα, Βασιλείου Παραπονιάρη-Θεολόγου Σχοινά, Μιχαήλ Μοντιάδη-Δημητρίου Σουλάκη, Αναστασίου Αρνά-Ανδρέα Χαλκιόπουλου και Πανταζή Χούλη-Νίκου Πουζουκάκη.

Η εκκίνηση του 2ου Κλασικού Ράλλυ Ρόδου - Σ.ΙΣ.Π.Α θα δοθεί αύριο από την πλατεία Δημαρχείου. Τα οχήματα αφού ολοκληρώσουν το γύρο της Ρόδου θα τερματίσουν ξανά στο ίδιο σημείο κατά τις 6 μ.μ. ενώ δύο ώρες μετά θα γίνει η απονομή των επάθλων στους νικητές του αγώνα.

Ο αγώνας της Κυριακής δεν θα είναι το μόνο γεγονός που θα μπορούν να παρακολουθήσουν οι φίλοι των οχημάτων εποχής. Σήμερα, θα διεξαχθεί η αναβίωση της διαδρομής του ιστορικού σιρκουί της Ρόδου σε συνεργασία με την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου και αμέσως μετά θα πραγματοποιηθεί ο διοικητικός και τεχνικός έλεγχος των οχημάτων του αγώνα στην πλατεία Δημαρχείου.

Στο 2ο Κλασικό Ράλλυ Ρόδου - Σ.ΙΣ.Π.Α μπορούν να πάρουν μέρος πιστοποιημένα ιστορικά οχήματα κατασκευής μέχρι την 31/12/1987 καθώς και οχήματα “youngtimer” κατασκευής από 1/1/1988 έως 31/12/1997.

Υποστηρικτές: Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, Rodos Palace Hotel, Blue Star Ferries, Q Brokers, Qube Energy Drink, Carpe Diem, Lindos ICEBAR, Fotis Graphics, Colorado, Παραδεισένιες Λιχουδιές Catering, Kanakis Sound & Lighting, ΒΑΠ, SILK OIL Αφοί Τσαγγαράκη και Tatakis Wines.

Η διοργάνωση του 2ου Κλασικού Ράλλυ Ρόδου πραγματοποιείται σε αποκλειστική συνεργασία με τον Σύλλογο Ιστορικού και Παλαιού Αυτοκινήτου (Σ.ΙΣ.Π.Α), τον Δήμο Ρόδου και τον Δ.Ο.Π.Α.Ρ ως χορηγός και αθλοθέτης της εκδήλωσης και οποιοδήποτε δημοσίευμα στο οποίο αναφέρονται και άλλοι συνδιοργανωτές δεν ευσταθεί.
Για πληροφορίες και δηλώσεις συμμετοχής στα τηλέφωνα του Συλλόγου Ιστορικού και Παλαιού Αυτοκινήτου (Σ.ΙΣ.Π.Α) τηλ 6972267800 κ. Θεοχάρης Αντώνης, της Ελληνικής Ομοσπονδίας Οχημάτων Εποχής (Ε.Ο.Ο.Ε) στο 2102116583 και για την Ρόδο με τον κ. Κώστα (Χ) Χατζηχριστοδούλου στο τηλ 6947002417 έως την Τρίτη 20 Ιουνίου 2017.

Διαβάστε ακόμη

Διαγόρας: Ψάχνει για ένα σημαντικό «διπλό»

Δημήτρης Γκαίδας: «Είναι κομβικό παιχνίδι, θέλουμε τη νίκη»

Συνέχεια δράσης στην Basket League, ανακοινώθηκαν οι διαιτητές

Στην Τουρκία για φιλικά παιχνίδια οι Παίδες του Κολοσσού!

Αύριο στην Καλλιθέα το Γ.Σ. Δωδεκάνησος-Άτλας Αθηνών

Νίκος Καραβασίλης και Κωνσταντίνα Ρεντοπούλου στο “Hereya Open”

Ετοιμάζεται πυρετωδώς ο Άγιος Γεώργιος

Η παρουσία στη Μαδέρα δεν επέτρεψε στον Νικόλαο Κοντού να είναι ένας από τους λαμπαδηδρόμους