Προβολή της Ρόδου σε αραβικό περιοδικό

Η Ρόδος και ολόκληρη η Ελλάδα προβάλλονται μέσα από το νέο τεύχος του περιοδικού “Alam Arrajol” που κυκλοφορεί σε όλες τις χώρες του Κόλπου, τη Μέση Ανατολή, τη Βόρεια Αφρική και την Ευρώπη και θεωρείται ως ένα από τα πιο σημαντικά life style έντυπα για τον άνδρα.

Στο περιοδικό γίνεται εκτενής αναφορά στη Ρόδο, τη μεσαιωνική πόλη και τη Λίνδο. Μέσα από τις σελίδες του παρουσιάζονται στοιχεία της ιστορίας του νησιού, ο τουρισμός και οι δυνατότητες για μικρές αποδράσεις προς τα κοντινά νησιά. Ολόκληρο το τεύχος που κυκλοφορεί είναι αφιερωμένο στην Ελλάδα, γι’ αυτό και στην πρώτη του σελίδα κυριαρχεί το πρόσωπο της Υπουργού Τουρισμού Έλενας Κουντουρά και της συνέντευξης που έχει παραχωρήσει προς τους Άραβες δημοσιογράφους.

Το κορυφαίο διεθνές Αραβόφωνο Lifestyle περιοδικό "Alam Arrajol" (O κόσμος του άνδρα) αναδεικνύει τον ελληνικό χώρο και πρόκειται να εκδώσει την δεύτερη ελληνική ετήσια έκδοση (Greece Annual Edition 2018) που θα κυκλοφορήσει τον Φεβρουάριο του 2018 όπου θα υπάρχει επίσης ξεχωριστή αναφορά στη Ρόδο, με περισσότερες λεπτομέρειες για το τοπικό τουριστικό προϊόν, τις υποδομές και την αναψυχή.

Αποκλειστικός αντιπρόσωπος του «Alam Arrajol» για τη Δωδεκάνησο είναι η διαφημιστική εταιρεία Beyond Group, η οποία και έχει αναλάβει το marketing και τη διαχείριση των επιχειρήσεων που θα θελήσουν να προβληθούν στο μεγάλο αυτό περιοδικό.

Το ελληνικό αφιέρωμα του Alam Arrajol, σκοπεύει να προσελκύσει στην Ελλάδα τον Άραβα επισκέπτη, προβάλλοντας τα βασικά και σημαντικότερα συστατικά του προϊόντος Ελληνικός τουρισμός που αποτελείται εκτός των άλλων από τον ήλιο και τη θάλασσα, τον πολιτισμό, την υγεία και τις πολυτελείς υποδομές.

Το περιοδικό Αlam Arrajol, είναι ένα σύγχρονο lifestyle μηνιαίο αραβικό περιοδικό που εκτυπώνεται (σε πολυτελές εξώφυλλο και σε 128 πολύχρωμες illustration σελίδες) στη Σαουδική Αραβία και διανέμεται: στη Σαουδική Αραβία και τις χώρες του Συμβουλίου του Κόλπου (GCC: Bahrain, Kuwait, Oman, Qatar, Saudi Arabia), τη Μέση Ανατολή, τη Βόρεια Αφρική και την Ευρώπη.

Το κοινό του εν λόγω περιοδικού εντάσσεται σε ηλικιακό εύρος 25+, είναι υψηλού μορφωτικού επιπέδου (decision makers), ανήκει στους καταναλωτές υψηλού βιοτικού επιπέδου, αποτελείται από Άραβες άνδρες αναγνώστες κατά 80 % και έχει υψηλό – μεσαίο εισόδημα κατά 85 %.
Για πληροφορίες επικοινωνήστε με την εταιρεία Beyond group.gr / 2241020600