Οργή και αγανάκτηση των ιδιοκτητών φορτηγών δημοσίας χρήσης στη Ρόδο

Εξοργισμένα είναι τα μέλη του συλλόγου ιδιοκτητών φορτηγών αυτοκινήτων δημοσίας χρήσης, με όλα αυτά που δρομολογούνται σε βάρος τους.

Ο πρόεδρος του Συλλόγου στη Ρόδο κος Κώστας Στυλιανού, με επιστολή του προς τα μέλη του, κρούει για μια ακόμα φορά τον κώδωνα του κινδύνου και τους καλεί  σε κλιμάκωση κινητοποιήσεων.

Στην επιστολή του επισημαίνει συγκεκριμένα:
« Αγαπητοί συνάδελφοι είναι το τελευταίο χαρτί που παίζουμε απέναντι στις Κυβερνήσεις, για να διεκδικήσουμε αυτό που μάθαμε να κάνουμε, να υπηρετούμε των συμπολίτη μας μέσα από την μεταφορά.

Συνάδελφοι όποιες αντιπαλότητες υπάρχουν στο Δ.Σ η με συναδέλφους θα πρέπει να μείνουν απέξω για τον αγώνα που θα πρέπει να δώσουμε για να διεκδικήσουμε το αυτονόητα, και να περάσουμε το μήνυμα ότι η απαξίωση του κλάδου δεν μπορεί να συνεχιστεί.

Συνάδελφοι η ανησυχία όλων κορυφώθηκε με την πρόσφατη ψήφιση του περίφημου άρθρου 104 που οδηγεί στην πλήρη απελευθέρωση του επαγγέλματος και στον αφανισμό του Έλληνα αυτοκινητιστή Δ.Χ για δύο λόγους:

1. Ξένες μεταφορικές εταιρείες μπαίνουν στην αγορά είτε αγοράζοντας ελληνικές μεταφορικές που έχουν οικονομικά προβλήματα και πωλούνται εύκολα και φθηνά, είτε ιδρύοντας ελληνικές εταιρείες στις οποίες. όμως έχουν την πλειοψηφία των μετοχών.

2. Πλέον και τα φορτηγά Ι.Χ μπορούν με το τρικ της ενοικίασης να κάνουν μεταφορικό έργο φορτηγών Δ.Χ, δηλαδή χωρίς να έχουν σχετική άδεια θα είναι "καμουφλαρισμένα" οχήματα Δ.Χ.

"Ο κλάδος των φορτηγών Μεταφορών, θέλει πίσω την αίγλη που του αξίζει. Τίποτε δεν κινείται στην ανθρωπότητα χωρίς τις μεταφορές, έναν κλάδο που πλέον απαιτεί υψηλή εξειδίκευση γιατί συνδυάζει χρόνο, χρήμα, οργάνωση, ασφάλεια, σύγχρονες μεθόδους φόρτωσης εκφόρτωσης και πολλά άλλα.
Παράλληλα είμαστε ο μόνος κλάδος που του έχουν σε μόνιμη επιστράτευση τα περιουσιακά του στοιχεία για την αντιμετώπιση θεομηνιών και καταστάσεων έκτακτης ανάγκης".

ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΕΞΟΝΤΩΣΗ
Θέλουμε ίση φορολογική μεταχείριση που ισχύει στη Ευρώπη και όχι στην Ελλάδα με το ΦΠΑ 24% και στην Βουλγαρία 11% όχι στον φόρο προκαταβολής 100% ποιος μου λέει ότι θα ζούμε μέχρι αύριο.

Θεωρεί ότι το φορολογικό σύστημα εξοντώνει, τον κλάδο ξεκινώντας από τους μοναχικούς επαγγελματίες που λόγω των χαμηλών πια κομίστρων και το μικρό περιθώριο κέρδους τους, εύκολα αποβάλλονται από την αγορά, καταχρεωμένοι και άνεργοι.

"Μοιάζει αδιανόητο αλλά ισχύει: Δεν μας δικαιολογούν τα έξοδα  τις Οικογένειας μας, φορολογικά ούτε το φαγητό, τον καφέ ή το ξενοδοχείο σε μια μεταφορά εκατοντάδων χιλιομέτρων. Οι πρωτοφανείς εισφορές, είναι πια το μεγαλύτερο πρόβλημα μας γιατί δεν αντέχεται".

ΜΟΝΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΔΙΩΓΜΟΙ
Ακόμη σχεδόν μηδενίζεται η αξία του φορτηγού ως επιχείρηση που επί δεκαετίες ήταν το εφάπαξ του οδηγού - ιδιοκτήτη. Τώρα η άδεια συν το όχημα δεν έχουν κάποια αξία και τι θα μένει στον απόστρατο του κλάδου; Μια σύνταξη φασολάδας. Και τους ζητούσαμε να βάλουν ένα πλαφόν για την αγορά τις Άδειας μας.

ΣΤΟΧΟΣ: Η ΓΕΝΙΚΗ ΑΦΥΠΝΙΣΗ
Η Γενική Συνέλευση είχε προγραμματιστεί για χθες το βράδυ  στο Εργατικό κέντρο Ρόδου και καλούνταν να πάρουν μέρος σε αυτή όλοι οι μεταφορείς του κλάδου.

Πρέπει όλοι να καταλάβουν ότι η Ρόδος είναι ενωμένοι και πλέον θα πρέπει να μας υπολογίζουν.
Και πάλι η Κυβέρνηση θεώρησε όπως και οι Προηγούμενες Κυβερνήσεις το 2010 να ψηφίσει έναν νόμο μέσα στο ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ του 2017 για να στρέψει για μια ακόμα φορά τους Συμπολίτες μας, και τον Ελληνικό λαό εναντίο μας.

Το μήνυμα είναι ότι οι Μεταφορείς θα ενωθούν και θα απαιτήσουν δίκαιη μεταχείριση.»

Με Εκτίμηση
Ο Πρόεδρος
Στυλιανού Κωνσταντίνος