Ανοικτή σύσκεψη για τα  προβλήματα του αεροδρομίου της Ρόδου

Ευρεία σύσκεψη στην οποία θα κληθούν να πάρουν μέρος εκπρόσωποι όλων των τοπικών φορέων, θα πραγματοποιηθεί με πρωτοβουλία της Fraport, αναφορικά με το αεροδρόμιο «Διαγόρας».

Η σύσκεψη προγραμματίζεται συγκεκριμένα για τις 20 Ιουλίου, και θα παραστεί σ’ αυτήν η διοικητική ομάδα της Fraport η οποία θα συζητήσει με τους τοπικούς παράγοντες θέματα που αφορούν την προοπτική του αεροδρομίου και τον προγραμματισμό της εταιρείας.

Η πραγματοποίηση της σύσκεψης έγινε γνωστή από δημοσίευμα του money-tourism στο πλαίσιο ρεπορτάζ που αφορούσε τα κακώς κείμενα στο αεροδρόμιο.

Το ρεπορτάζ αφορούσε ζητήματα, όπως η έλλειψη κλιματισμού, οι τουαλέτες, η μη λειτουργία των θυρών εσόδων, ο έλεγχος των αποσκευών κ.ά.

Για τα ζητήματα αυτή, στα οποία πράγματι υπάρχουν έντονες διαμαρτυρίες των επιβατών, εκπρόσωπος της Fraport έδωσε στο money-tourism.gr, τις εξής απαντήσεις:

ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟΣ: Το σύστημα κλιματισμού του παλαιού τέρμιναλ, παρουσιάζει εξαιρετικά σημαντικά τεχνικά προβλήματα και χρειάζεται εκτεταμένες επισκευές. Προς το παρόν, δεδομένου ότι βρισκόμαστε στην υψηλή περίοδο και το αεροδρόμιο παραλήφθηκε από την Fraport στις 11 Απριλίου, θα γίνει ότι είναι ανθρωπίνως και τεχνικά δυνατό, για να βελτιωθεί η υφιστάμενη κατάσταση.

ΤΟΥΑΛΕΤΕΣ: Η φωτογραφία με τα ουρητήρια που είναι εκτός λειτουργίας, οφείλεται στην παλαιότητα του σχετικού εξοπλισμού και στην έλλειψη ανταλλακτικών, αφού η ισραηλινή εταιρία, που τα παρήγαγε, έχει κλείσει. Αυτή τη στιγμή βρέθηκαν τα ανταλλακτικά και στο αμέσως προσεχές διάστημα, θα τοποθετηθούν και θα λειτουργήσουν.

ΘΥΡΕΣ ΕΙΣΟΔΟΥ: Τα φωτοκύτταρα δεν λειτουργούσαν λόγω παλαιότητας και έλλειψης ανταλλακτικών, και σήμερα, αφού βρέθηκαν τα ανταλλακτικά, ξεκίνησε η επισκευή τους, με χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης στην ερχόμενη εβδομάδα. Η κανονική λειτουργία των θυρών, θα συμβάλλει σημαντικά στην βελτίωση των συνθηκών κλιματισμού του κτιρίου.

ΕΛΕΓΧΟΣ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ: Το θέμα εξετάζεται από την εταιρία και εντός των αμέσως προσεχών ημερών θα δοθούν απαντήσεις. Ωστόσο, θα πρέπει να σημειωθεί ότι τόσο οι έλεγχοι της ΥΠΑ, όσο και άλλοι έλεγχοι, δεν κατέδειξαν κάποιο πρόβλημα.

Τέλος, όσον αφορά την επικοινωνία με τις εταιρίες που δραστηριοποιούνται στο αεροδρόμιο, ο εκπρόσωπος της Fraport, τόνισε ότι ήταν πρωτοβουλία συγκεκριμένου στελέχους, εκτός της πολιτικής που ακολουθεί η εταιρία, την αποδοκίμασε και υπήρξε εκ νέου επικοινωνία με τις εταιρίες, διευκρινίζοντας ότι σε καμία περίπτωση το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που εστάλη, δεν απηχεί τις απόψεις της Fraport.

Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι από τον προσεχή Οκτώβριο, με την ολοκλήρωση της τουριστικής περιόδου, θα γίνουν εκτεταμένες ανακατασκευές, και στα 14 αεροδρόμια που έχει αναλάβει η Fraport, ώστε σε ορίζοντα 48 μηνών, όπως προβλέπει η σύμβαση με το ελληνικό Δημόσιο, να αναβαθμιστούν σοβαρά και να συμβάλλουν στην ανέλιξη του ελληνικού Τουρισμού και στην προσφορά υψηλού επιπέδου υπηρεσιών.

ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ
Στο πλαίσιο του ίδιου ρεπορτάζ έγινε γνωστό ότι το μήνυμα που στάλθηκε στις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στο αεροδρόμιο αναφέρει τα εξής:
Με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, στις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στο αεροδρόμιο και απασχολούν προσωπικό, στέλεχος της Fraport, απέστειλε το ακόλουθο μήνυμα:

«Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως έχει πέσει στην αντίληψη μας, πως οι εργαζόμενοι του αεροδρομίου παρέχουν πληροφορίες, σε κόσμο εκτός της κοινότητας μας, οι οποίες είναι αβάσιμες και αναληθείς.

Ακόμη υπάρχουν συνεχείς αναφορές ότι οι εργαζόμενοι για να αποφύγουν ενδεχόμενο διαπληκτισμό με τους επιβάτες ή τους Tour Operators, κατηγορούν την Fraport για υπαιτιότητα σε όλες τις καταστάσεις που προκύπτουν.

Θα σας παρακαλούσαμε θερμά, όπως ενημερώσετε το προσωπικό σας, ότι εφόσον υποπέσει στην αντίληψη μας ξανά, θα είμαστε αναγκασμένοι να προβούμε στις απαραίτητες ενέργειες, που ειλικρινά το απευχόμαστε.
Παρακαλούμε για τις περεταίρω ενέργειές σας».