Οι αγανακτισμένοι καταναλωτές της ΔΕΥΑΡ και ο... φύλακας για τις βλάβες

02/08/2017 και ώρα 00:30 μετά από τη δουλειά διαπιστώνω ότι δεν έχουμε νερό για να κάνουμε μπάνιο.

Παίρνουμε τηλέφωνο στον αριθμό βλαβών της ΔΕΥΑΡ και απαντά ένας κύριος, ο οποίος μου λέει με απόλυτη φυσικότητα ότι το νερό κόβεται από της 00:00 έως τις 06:00 καθημερινά σαν να είναι το πιο φυσιολογικό πράγμα στον κόσμο. Ρωτώ γιατί. Και η απάντηση του, έτσι γίνεται κάθε βράδυ.

Ζητώντας επίμονα το όνομα του υπαλλήλου με τον οποίο μιλώ παίρνω απάντηση «δεν είμαι υποχρεωμένος να δώσω το όνομά. μου» και πως πρέπει να πάρω το πρωί τηλέφωνο ώστε να ζητήσω εξηγήσεις. Αφού με επέπληξε που πήρα τέτοια ώρα μου είπε ότι είναι ο φύλακας (στις βλάβες;)...

Πληρώνω κανονικά τους λογαριασμούς της ΔΕΥΑΡ ώστε εύλογα να έχω τις αντίστοιχες υπηρεσίες από την συγκεκριμένη εταιρεία. Για να μην αναφέρω ότι το νερό είναι κοινωνικό αγαθό.

Σας ευχαριστώ
Α.Β.