Μια Θεσσαλονικιώτικη startup  προσφέρει δωρεάν αρχιτεκτονική μελέτη στους πληγέντες της Κω

Μια Θεσσαλονικιώτικη startup αποφάσισε να βοηθήσει τους πληγέντες της Κω, προσφέροντας δωρεάν αρχιτεκτονική μελέτη και διακόσμηση εσωτερικού χώρου στις επιχειρήσεις που έχουν υποστεί ζημιές.

Η κοινωνική προσφορά μπορεί να πάρει πολλές μορφές: δωρεές, έρανοι, φιλανθρωπίες και συσσίτια. Οπωσδήποτε, η σημασία της είναι μεγάλη, καθώς συμβάλλει στην επίλυση σοβαρών κοινωνικών προβλημάτων, όπως η φτώχια, και συγχρόνως δημιουργεί στενούς δεσμούς συνεργασίας και αλληλεγύης μεταξύ των πολιτών.

Το HomeBody, λοιπόν, μια νεοσύστατη επιχείρηση της Θεσσαλονίκης, αποφάσισε να στηρίξει το νησί που πρόσφατα έπληξε ο εγκέλαδος, την Κω, με έναν ιδιαίτερο τρόπο.

Συγκεκριμένα, σε επιχειρήσεις του νησιού οι οποίες έχουν υποστεί ζημιές, θα προσφέρεται δωρεάν μελέτη αρχιτεκτονικής εσωτερικού χώρου και διακόσμησης, ως μια προσπάθεια που αποσκοπεί στην επανεκκίνηση του τουρισμού και την ενίσχυση των επαγγελματιών στο νησί.

Έτσι, το κόστος επισκευής των επιχειρήσεων μπορεί να ελαχιστοποιηθεί, ενώ δίνονται επιπλέον κίνητρα για αναβάθμιση τους, με λιγότερα έξοδα, ώστε να ανταποκρίνονται στις ανάγκες όλων των πολιτών και των τουριστών.

Η ομάδα μάλιστα πρόσφατα ξεκίνησε και την ανάπτυξη ενός μηχανισμού που εντοπίζει τον σεισμό προτού γίνει ισχυρός και ειδοποιεί το χρήστη ώστε να εγκαταλείψει έγκαιρα το χώρο και να οδηγηθεί σε ασφαλές μέρος. Η συσκευή είναι εξοπλισμένη με αισθητήρα κίνησης και πομπό για σύνδεση στο διαδίκτυο. Μόλις μια συσκευή ανιχνεύσει δόνηση, την καταγράφει και διαβάζει τα δεδομένα από ίδιες συσκευές που είναι τοποθετημένες σε κοντινό μέρος (π.χ. ίδια πόλη), ώστε να επιβεβαιώσει το σεισμό και να ειδοποιήσει τον κάτοικο.

Πίσω από το brand Homebody βρίσκεται μια νέα Startup εταιρεία με στόχο να αλλάξει τον τρόπο που βλέπουμε τη διακόσμηση.

Συγκεκριμένα, επιθυμούν να την καταστήσουν προσιτή στο ευρύ κοινό, τονίζοντας, παράλληλα, τη σημασία της για το ευ ζην.

Η αρχική ιδέα, όπως και η οργάνωση της προσπάθειας αυτής, είναι έργο του Μηνά Μάριου Κόντη (17), ο οποίος επιστράτευσε τη βοήθεια της Ζώγιας Καλούδη (18) και της Μαρίας Γαλανοπούλου (18), προκειμένου να υλοποιήσει την πρωτότυπη ιδέα του. Τα μέλη της ομάδας λόγω της νεαρής τους ηλικίας δηλώνουν ικανά και πρόθυμα να εισηγηθούν καινοτομίες στο χώρο της διακόσμησης.