Σημαντικά κομμάτια της Aegean Regatta

Πολύτιμα στοιχεία μέσω των οδηγιών πλου της Aegean Regatta δίνουν γι’ άλλη μια φορά το… στίγμα της διοργάνωσης για το πώς πρόκειται να κινηθούν τα σκάφη με τα συμμετέχοντας πληρώματα.

Σημαντικό σίγουρα κομμάτι είναι η βαθμολογία όπως επίσης τα χρονικά όρια τερματισμού από τους διοργανωτές. Το ταξίδι θα ξεκινήσει για τα 70 περίπου σκάφη στις 20 Αυγούστου από την Πάτμο με προορισμό τη Ρόδο, αφού δέσουν πρώτα σε Αστυπάλαια και Νίσυρο.

Αναλυτικά:

Βαθμολογία
Ο αγώνας είναι έγκυρος αν ολοκληρωθούν τουλάχιστον δύο (2) ιστιοδρομίες.

Για τα σκάφη της κλάσης ORCi: a. Τα αποτελέσματα των ιστιοδρομιών Ελεγχόμενου Στίβου ή των Παράκτιων ιστιοδρομιών θα υπολογιστούν με την χρήση του συστήματος «Performance Curve Scoring». b. Τα αποτελέσματα των ιστιοδρομιών Ανοικτής Θαλάσσης θα υπολογιστούν με την χρήση του συστήματος “Time on Time Offshore Scoring”.

 Για τα σκάφη της κλάσης ORC Club: a. Τα αποτελέσματα των ιστιοδρομιών Ελεγχόμενου Στίβου ή των Παράκτιων ιστιοδρομιών θα υπολογιστούν με την χρήση του συστήματος “Time on Time Inshore Scoring”. b. Τα αποτελέσματα των ιστιοδρομιών Ανοικτής Θαλάσσης θα υπολογιστούν με την χρήση του συστήματος “Time on Time Offshore Scoring”.

Για τα σκάφη της κλάσης IRC: Τα αποτελέσματα των όλων των ιστιοδρομιών θα υπολογιστούν με την χρήση του συστήματος “Time on Time Scoring”.

Το μήκος της διαδρομής, η διεύθυνση του αέρα και των σκελών της διαδρομής, θα καθοριστεί από την Επιτροπή Αγώνων και δεν δίνει δικαίωμα για Αίτηση για Αποκατάσταση. Αυτό αλλάζει τον RRS 60.1(b)

Θα ισχύσει το σύστημα χαμηλής βαθμολογίας (Low Point) του Παραρτήματος Α των RRS. Οι βαθμοί ποινής θα πολλαπλασιάζονται με τον αντίστοιχο συντελεστή βαρύτητας. Ο Συντελεστής Βαρύτητας για όλες τις ιστιοδρομίες θα είναι 1,0.

 Οι νικητές της "Aegean Regatta 2017" θα προκύψουν από το άθροισμα των βαθμολογιών σε όλες τις ιστιοδρομίες χωρίς να απορρίψουν καμία. Αυτό αλλάζει τον RRS A2.1.

 Θα υπάρχει ξεχωριστή βαθμολογία για τις κατηγορίες κάθε κλάσης

 Κανόνες Ασφαλείας
Σκάφη που, για οποιοδήποτε λόγο και σε οποιαδήποτε ιστιοδρομία, εγκαταλείπουν τον αγώνα είναι υποχρεωμένα να ειδοποιήσουν το ταχύτερο δυνατόν την Επιτροπή Αγώνων. Κάθε χρήση μηχανής για πρόωση του σκάφους κατά τη διάρκεια του αγώνα, για να παρασχεθεί βοήθεια σε άτομο ή/και σκάφος που κινδυνεύει ή για οποιαδήποτε άλλη αιτία θα πρέπει να δηλωθεί προς την Επιτροπή Αγώνων, γραπτά, αμέσως μετά τον τερματισμό του σκάφους, αναφέροντας το λόγο της χρήσης της. Αν ένα σκάφος δεν αποκτήσει πλεονέκτημα στον αγώνα από την χρήση αυτή, η ΔΕΕ μπορεί να αποφασίσει κατά την κρίση της οποιαδήποτε ποινή, συμπεριλαμβανομένης και της απαλλαγής

 Αντικατάσταση Πληρώματος ή Εξοπλισμού
Αλλαγές στη σύνθεση των πληρωμάτων (προσθήκη, αλλαγή ή αποχώρηση μέλους) επιτρέπονται μόνον εφ’ όσον ενημερωθεί γραπτώς και το εγκρίνει η Τεχνική Επιτροπή, σε ειδικό έντυπο που διατίθεται από την γραμματεία της Επιτροπής Αγώνων, το αργότερο δύο (2) ώρες πριν την πρώτη προγραμματισμένη εκκίνηση κάθε ημέρας.

Αντικατάσταση κατεστραμμένου ή απολεσθέντος εξοπλισμού δεν επιτρέπεται, εκτός και αν δοθεί γραπτή έγκριση από την Τεχνική Επιτροπή. Η αίτηση για αντικατάσταση εξοπλισμού θα δοθεί στην Τεχνική Επιτροπή, στην πρώτη δυνατή ευκαιρία.

 Έλεγχος Εξοπλισμού και Μετρήσεων
Κάθε σκάφος ή/και ο εξοπλισμός του μπορεί να επιθεωρηθεί οποιαδήποτε ώρα για συμμόρφωση με τους κανόνες της κλάσης του και των Οδηγιών Πλου. Μπορεί να ζητηθεί εν πλω σε ένα σκάφος, μέσω VHF channel 72, από την Τεχνική Επιτροπή να κατευθυνθεί σε συγκεκριμένη περιοχή άμεσα για έλεγχο.

Σκάφη Επιτροπών
Τα σκάφη της Επιτροπής Αγώνων θα επιδεικνύουν σημαία με το λογότυπο “Aegean Regatta 2017”. Η αποτυχία ενός σκάφους της Επιτροπής Αγώνων να επιδείξει την σημαία με τα διακριτικά του δεν δίνει δικαίωμα για Αίτηση για Αποκατάσταση. Αυτό αλλάζει τον RRS 60.1(b). Σκάφη που χρησιμοποιούνται από δημοσιογράφους, φωτογράφους, κινηματογραφιστές ή επισήμους κ.ά., δεν υπόκεινται στον έλεγχο της Επιτροπής Αγώνων, εκτός από αυτά που χρησιμοποιούνται από την διοργάνωση. Κάθε ενέργεια από αυτά τα σκάφη δεν δίνει δικαίωμα στα αγωνιζόμενα σκάφη για Αίτηση για Αποκατάσταση. Αυτό αλλάζει τους RRS 60.1(b) και 62.1(a). 

Σκάφη συνοδείας
Τα συνοδά σκάφη θα πρέπει να εγγραφούν σε ειδική κατάσταση που θα τηρεί η Επιτροπή Αγώνων και να λάβουν την σχετική σήμανση η οποία θα πρέπει να είναι ευδιάκριτη κάθε στιγμή. Όλα τα συνοδά σκάφη θα πρέπει να βρίσκονται μακριά από την περιοχή της εκκίνησης μετά από πρώτο προειδοποιητικό σήμα της ημέρας και να μην πλησιάζουν σε απόσταση 100μ οποιοδήποτε αγωνιζόμενο σκάφος. Κάθε παράβαση αυτής της οδηγίας μπορεί να έχει σαν αποτέλεσμα βαθμολογική ποινή εναντίον του σκάφους με το οποίο συνδέεται ή/και να του αφαιρεθεί η δυνατότητα να βρίσκεται στους χώρους του αγώνα για μια ή περισσότερες ημέρες. 

Απαγόρευση Ανέλκυσης
Από ώρα 20:00 της 19ης Αυγούστου 2017, τα σκάφη δεν επιτρέπεται να ανελκυστούν, εκτός από την περίπτωση αποκατάστασης ζημιών και μόνο με την έγγραφη άδεια της Τεχνικής Επιτροπής. Κατά την διάρκεια που το σκάφος είναι εκτός θαλάσσης, δεν επιτρέπεται καμία εργασία καθαρισμού ή γυαλίσματος κάτω από την ίσαλο γραμμή.

Επικοινωνία
Κατά την διάρκεια των ιστιοδρομιών η επικοινωνία με την Επιτροπή Αγώνων θα γίνεται στο κανάλι 72. Η Επιτροπή Αγώνων μπορεί να δίνει προφορική επιβεβαίωση των σημάτων αγώνων στο κανάλι 72. Αποτυχία μετάδοσης ή έγκαιρης ανακοίνωσης κάποιου σήματος αγώνα, δεν δίνει δικαίωμα σε Αίτηση για Αποκατάσταση. Αυτό αλλάζει τον RRS 60.1(b).  Ένα σκάφος δεν επιτρέπεται κατά την διάρκεια του αγώνα, να εκπέμπει ή να δέχεται ραδιοσήματα,]DP[19.2  εκτός αν επικοινωνεί με την Επιτροπή Αγώνων, που δεν είναι προσπελάσιμα από όλα τα άλλα σκάφη. Αυτό αλλάζει τον RRS 41.

 Έπαθλα
Έπαθλα θα απονεμηθούν στους τρείς πρώτους νικητές της συνολικής βαθμολογίας κάθε κλάσης. Έπαθλα θα απονεμηθούν στους τρείς πρώτους νικητές της συνολικής βαθμολογίας κάθε κατηγορίας κλάσης (αν είναι περισσότερες από μια). Έπαθλα θα απονεμηθούν στον πρώτο νικητή κάθε ιστιοδρομίας για κάθε κατηγορία κλάσης.

 Αποποίηση Ευθύνης
Όλοι οι συμμετέχοντες στον αγώνα "AEGEAN REGATTA", αγωνίζονται αποκλειστικά με δική τους ευθύνη. Προσοχή από τους συμμετέχοντες θα πρέπει να δοθεί στον θεμελιώδη κανόνα R.R.S. 4 «Η απόφαση για την συμμετοχή ή όχι σε μια ιστιοδρομία ανήκει αποκλειστικά στην ευθύνη του κάθε σκάφους». Η Διοργανώτρια Αρχή, η Ελληνική Ιστιοπλοϊκή Ομοσπονδία, η Επιτροπή Αγώνων, η Διεθνής Επιτροπή Ενστάσεων, η Τεχνική Επιτροπή όσοι σχετίζονται με την διοργάνωση του αγώνα, δεν φέρουν καμία ευθύνη για σωματική ή υλική ζημιά, τραυματισμό ή θάνατο ή ότι άλλο ήθελε συμβεί, πριν, κατά την διάρκεια ή μετά τον αγώνα. Κάθε ιδιοκτήτης σκάφους ή ο αντιπρόσωπός του αποδέχεται αυτούς του όρους υπογράφοντας την Δήλωση Συμμετοχής στον αγώνα. 

Τερματίζοντας την νύκτα
Σκάφη που τερματίζουν την νύκτα θα πρέπει να φωτίζουν τα διακριτικά τους πλησιάζοντας για τερματισμό και θα πρέπει να επιβεβαιώσουν στην Επιτροπή Αγώνων τα στοιχεία τους (αριθμός πλώρης και όνομα σκάφους) αμέσως μετά τον τερματισμό τους, μέσω του VHF channel 72.

 Χρονικό Όριο Τερματισμού
Τα χρονικά όρια τερματισμού για κάθε ιστιοδρομία, εκφραζόμενα σε ώρες – λεπτά – δευτερόλεπτα πλεύσης, είναι διαφορετικά για κάθε συμμετέχον σκάφος και θα ανακοινωθούν με την κατάσταση συμμετοχής σκαφών. «Κάθε σκάφος που αποτυχαίνει να τερματίσει μέσα στο χρονικό όριο τερματισμού μιας ιστιοδρομίας, όπως αυτό έχει καθοριστεί, θα βαθμολογείται σαν Did Not Finish». Αυτό αλλάζει τον RRS 35 και A4. Τα χρονικά όρια τερματισμού παραμένουν αναλλοίωτα σε περίπτωση επιβράχυνσης της διαδρομής.