Στα My Market ο εργαζόμενος είναι στο επίκεντρο

Δεν είναι πολλές οι εταιρείες που κατανοούν την βασική ανάγκη των εργαζομένων για γνώση και ευκαιρίες εκπαίδευσης. Άλλωστε, καθημερινά τα δεδομένα του επιχειρείν αλλάζουν και χρειάζεται μια συνεχή επαφή με νέες πρακτικές και γνωστικά αντικείμενα.

Στα My Market, και μετά την εξαγορά της Βερόπουλος, αφού προσδιορίστηκαν τα  εκπαιδευτικά κενά και οι βασικές ανάγκες των εργαζομένων καταρτίστηκε ένα αναλυτικό πρόγραμμα για να καλυφθεί όλο το εύρος των εκπαιδευτικών αναγκών των εργαζομένων.

Η μεγάλη βαρύτητα που δόθηκε στην εκπαίδευση των εργαζόμενων αποδεικνύεται ξεκάθαρα από το γεγονός ότι η εταιρεία προχώρησε εντατικά στην κατάρτιση και υλοποίηση ένος στοχευμένου πλάνου εκπαιδευτικών ημερίδων/σεμιναρίων. Συνολικά εντός του 2016 υλοποιήθηκαν 124 σεμινάρια και εκπαιδεύτηκαν 2.103 εργαζόμενοι, ενώ σε επίπεδο καταστημάτων περισσότεροι από 3.100 εργαζόμενοι παρακολούθησαν και πέρασαν επιτυχώς τα ψηφιακά προγράμματα εκπαίδευσης που έχει δημιουργήσει η εταιρεία.

Έτσι, οι νέοι εργαζόμενοι από την Βερόπουλος – που κράτησαν όλοι τις θεσεις μετά την συγχώνευση - κατανόησαν τη θέληση της εταιρείας να τους βοηθήσει να βελτιώσουν τις όποιες αδυναμίες τους και να αισθανθούν μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση για τις δυνατότητες που έχουν, να αποκτήσουν δεξιότητες και εργαλεία στο αντικείμενό τους.

Με άξονα τις αρχές του ηθικού επιχειρείν που θέτει τον εργαζόμενο στο προσκήνιο, τα My Market στήριξαν όλους τους εργαζόμενους δημιουργώντας μια ενιαία κουλτούρα για όλους τους εργαζόμενους, που καλλιεργεί το αίσθημα ιδιοκτησίας και υπευθυνότητας, με γνώμονα τα καλύτερα αποτελέσματα, τόσο για τους ίδιους, όσο και για τους πελάτες του οργανισμού, αλλά κατ’ επέκταση και για την ισχυρή θέση του Ομίλου στην αγορά.

 

Η κάθε θέση εργασίας στα My Market, σε όλες τις βαθμίδες, και σε όλες τις διευθύνσεις αποκτά ένα κομβικό ρολό καθώς, ο κάθε εργαζόμενος αποτελεί το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για μία από τις δυναμικότερες αλυσίδας στην ελληνική αγορά.