Ηλίας Καματερός: «Έρχονται ανατροπές»

Σε θέματα της τρέχουσας πολιτικής επικαιρότητας αναφέρθηκε ο βουλευτής Δωδεκανήσου Ηλίας Καματερός κατά τη διάρκεια της συνέντευξής του στο ραδιοφωνικό σταθμό Κανάλι Ένα 90,4 FM και στους δημοσιογράφους Νίκο Μπαρδούνια και Πέτρο Κασιμάτη.

Ο Ηλίας Καματερός αρχικά αναφέρθηκε στην άμεση κινητοποίηση της Κυβέρνησης, Τοπικής Αυτοδιοίκησης και υπηρεσιών για την αντιμετώπιση των συνεπειών του σεισμού της 21ης Ιουλίου στην Κω, γεγονός που συντέλεσε στην ομαλοποίηση της ζωής στο νησί.

Ταυτόχρονα επισήμανε τις γραφειοκρατικές δυσκολίες που χρειάζεται να ξεπεραστούν, «όταν σβήσουν τα φώτα της δημοσιότητας», όπως είπε χαρακτηριστικά.

Αναφορικά με τις εξαγγελίες του πρωθυπουργού στη ΔΕΘ τόνισε πως οι στόχοι που έχουν τεθεί είναι ρεαλιστικοί και αυτό προκύπτει από τα Νομοσχέδια που ήδη έχουν κατατεθεί και κατατίθενται τις προσεχείς ημέρες και αφορούν ζητήματα υγείας, παιδείας, ασφαλιστικό – εργασιακό κ.α.

Σε αυτό το σημείο ο Δωδεκανήσιος βουλευτής υπογράμμισε τις δυσκολίες που προκύπτουν όχι μόνο από τους εταίρους αλλά και από την «εσωτερική τρόικα», η οποία με τις εκ των υστέρων παρεμβάσεις της προσπαθεί να δημιουργεί προβλήματα, ζητώντας την ανατροπή των ήδη συμφωνηθέντων.

Σχετικά με την Δημόσια Διοίκηση τόνισε πως το δημόσιο χρειάζεται συθέμελα αλλαγές και σ΄αυτό στοχεύουν οι πρωτοβουλίες της κυβέρνησης και οι μεγάλες ανατροπές που ήδη έχουν γίνει όπως οι μονάδες εσωτερικού ελέγχου για την πάταξη της διαφθοράς, η ψηφιοποίηση του ΚΕΠ, η δημιουργία μητρώου διαδικασιών για την ενίσχυση της διαφάνειας, η απλούστευση διαδικασιών για την αδειοδότηση κ.α.

Όσον αφορά την προστασία της πρώτης κατοικίας επισήμανε πως γίνονται προσπάθειες εκ μέρους του Υπουργείου Δικαιοσύνης για παραπέρα προστασία.

Τέλος σχετικά με το νομοσχέδιο για την παιδεία δήλωσε πως αναβαθμίζει το δημόσιο σχολείο, «αποδραματοποιεί» τις τελικές εξετάσεις  και διευκολύνει τους μαθητές γιατί τους δίνει την δυνατότητα να αξιολογούνται όχι μόνο από τις τρίωρες πανελλαδικές εξετάσεις, αλλά και από τον βαθμό πρόσβασής τους που θα προκύπτει καθ΄όλη τη διάρκεια του σχολικού έτους.