Τα πιο υγιεινά σνακ  για το σχολείο

Η διατροφή των παιδιών μας είναι ό,τι πιο σημαντικό, και τώρα που αρχίζει πάλι η σχολική χρονιά, πρέπει να φροντίζουμε να του προσφέρουμε τις πιο υγιεινές επιλογές.

Τα σνακ που μπορεί να καταναλώσει ένα παιδί στο σχολείο δεν είναι ιδιαίτερα θρεπτικά, με τα περισσότερα να είναι σφολιάτες, γλυκά ή επεξεργασμένες τροφές. Ποια είναι, λοιπόν, τα κατάλληλα σνακ για το παιδί μας; Εμείς βρήκαμε μερικές τέλειες συνταγές και σας τις παρουσιάζουμε…

Τσιπς γλυκοπατάτας
Τα παιδιά λατρεύουν τα τσιπς, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι χρειάζονται τα επεξεργασμένα και ανθυγιεινά πατατάκια του εμπορίου. Κόψτε μια γλυκοπατάτα σε πολύ λεπτές φετούλες, αλείψτε με πολύ λίγο λάδι, ρίξτε από πάνω τα αγαπημένα μπαχαρικά του παιδιού σας, και ψήστε μέχρι να γίνουν τραγανά. Έτοιμα και υγιεινά τσιπς σε λίγη ώρα, και θα κρατήσουν για αρκετές μέρες!

Χούμους και λαχανικά
Το χούμους είναι ένας τέλειος και διασκεδαστικός για το παιδί τρόπος να μάθει να τρώει περισσότερα λαχανικά. Είναι φτιαγμένο από ρεβίθια, συνεπώς περιέχει σημαντικές ποσότητες φυτικών ινών και φυτικής πρωτεΐνης. Κόψτε λαχανικά όπως το σέλερι και το καρότο σε μπαστουνάκια, βουτήξτε τα στο dip και έχετε ένα σούπερ γρήγορο και υγιεινό σνακ.

Σάντουιτς… μήλου
Κόψτε ένα μήλο σε όχι και τόσο λεπτές, στρόγγυλες φέτες, και αφαιρέστε τον πυρήνα με τα κουκούτσια. Απλώστε πάνω σε μία φέτα λίγο φιστικοβούτυρο, και ρίξτε κανέλα, σταφίδες και ξηρούς καρπούς, όπως καρύδι ή αμύγδαλο. Σκεπάστε με την άλλη φέτα μήλου, και έχετε ένα γλυκό σάντουιτς που θα προσφέρει στο παιδί σας φυτικές ίνες, πρωτεΐνη και μερικά καλά λιπαρά. Κανονικό (και μίνι) πλήρες γεύμα!

Cottage cheese με φρούτα
Το cottage cheese είναι μια εξαιρετική πηγή πρωτεΐνης, και συνδυάζεται υπέροχα με φρούτα, καθώς η γεύση του είναι σχετικά ουδέτερη. Επιλέξτε φρούτα χαμηλά σε θερμίδες, αλλά με εντυπωσιακό διατροφικό προφίλ, όπως μούρα και φράουλες. Λίγος λιναρόσπορος από πάνω, για μια δόση λιπαρών ω-3, και είμαστε έτοιμοι.

Τόνος
Ναι, το ξέρουμε πως η γεύση του είναι ιδιαίτερη (όπως και των περισσότερων ψαριών) και τα παιδιά χρειάζονται λίγο χρόνο για να συνηθίσουν. Αλλά μια μικρή κονσέρβα τόνου έχει μόλις 111 θερμίδες, και αν δεν τον συνδυάσουμε με μαγιονέζα, αλλά με αρκετό μαρούλι, φρέσκα ντοματίνια και ίσως μία ελαφριά βινεγκρέτ, αποτελεί ένα εκπληκτικό και πάρα πολύ θρεπτικό μικρό γεύμα.

Πηγή: iatronet.gr