Γιατί δεν έχει pos ο Δήμος Ρόδου;

Ιδιαιτέρως εύστοχη είναι η επισήμανση συμπολίτη μας του κ. Βασ. Βλαγκόπουλου, που αναφέρει τα εξής:

“Έχοντας την ατυχία να μπω στη διαδικασία να κάνω επανασύνδεση ρεύματος και να μετατρέψω επαγγελματικό ρεύμα σε οικιακό, μετά από απερίγραπτη ταλαιπωρία 2 εβδομάδων , η ΔΕΗ, εκτός των άπειρων δαπανηρών πιστοποιητικών,  εζήτησε και   ένα  έγγραφο  από το Δήμο Ρόδου.  

Για να πάρω όμως αυτό το περιπόθητο  έγγραφο, μου επεβλήθη   πρόστιμο 200%  επί του τέλους ακίνητης περιουσίας  (είχα τη «γκαντεμιά»  να μην  είμαι δικηγόρος ειδικευμένος στους  κανονισμούς  της Δημοτικής αρχής της Ρόδου).  

Αν και παντελώς άδικο, το «κατάπια» αυτό και δέχτηκα να πληρώσω  όλο το ποσό, που με κάποιες άλλες χρεώσεις  ανερχόταν στο σύνολο των 380 ευρώ, ποσό ουδόλως  αμελητέο.

Ζήτησα να πληρώσω  με κάρτα , όπως κάνω σε όλες μου τις συναλλαγές (εφορία, μπακάλικο, φούρνο, ακόμη και στο περίπτερο της γειτονιάς , όταν αγοράζω τη Ροδιακή). Μου απάντησαν ότι δεν διαθέτουν  τέτοιο μηχάνημα πληρωμών  και ότι πρέπει να καταβάλω όλο το ποσό μετρητά (cash).  

Μήπως είναι λίγο γελοίο  και παράλογο να απαιτείται από τον κάθε επαγγελματία να χρησιμοποιεί μηχάνημα πληρωμών όταν το ίδιο το κράτος δεν παρέχει αυτή την δυνατότητα στον πολίτη;

Κατόπιν των ανωτέρω εξάγεται το εξής εύλογο συμπέρασμα: Ή η Δημοτική αρχή γράφει τον κάθε πολίτη στα…… ας πούμε στα παλιά της  τα  παπούτσια, ή  ολόκληρη  η ομάδα που ασχολείται με τα έσοδα του Δήμου είναι παντελώς ανίκανη, με άλλα λόγια δεν μπορεί να μοιράσει δύο  γαϊδουριών  άχυρα. Το αποτέλεσμα είναι το ίδιο. Ταλαιπωρείται ο πολίτης. Ξυπνήστε!!!!!!!!!!!.

Βασίλειος Βλαγκόπουλος
Παιδίατρος
Ηρώων Πολυτεχνείου 11, Ρόδος”