Workshop στην Ρόδο  για τον αθλητικό τουρισμό

Η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου διοργανώνει με το FVW, την Ένωση Ξενοδόχων Ρόδου και την ευγενική υποστήριξη του ΕΟΤ, το FVW workshop από 27/10-01/11/17. Στόχος είναι οι μεγάλες αθλητικές εκδηλώσεις που έχουν γίνει θεσμός τα τελευταία έτη, να αναπτύξουν αντίστοιχα το ενδιαφέρον και την τουριστική κίνηση στα άκρα της σαιζόν.

Οι αθλητικές διοργανώσεις αξιοποιούνται όλο και περισσότερο για να χτίσουν το brand του προορισμού. Έτσι, οι μεγάλες αθλητικές εκδηλώσεις ενισχύουν το προϊοντικό χαρτοφυλάκιο και αναπτύσσουν νέες ευκαιρίες και εναλλακτικές προτάσεις για την αγορά. Από την πλευρά του ο προορισμός ακολουθεί ένα σχεδιασμό μάρκετινγκ στους στόχους που θέτει.  

Όλα αυτά καθώς και σχετικά θέματα με μεγάλο ενδιαφέρον για τους εμπλεκόμενους στον τουρισμό, θα συζητηθούν στη διάρκεια του workshop. Τον στρατηγικό σχεδιασμό της χώρας στον τομέα αυτό, θα παρουσιάσει ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ κ. Κωνσταντίνος Τσέγας.

Συντονιστής θα είναι ο αρχισυντάκτης του fvw, κ. Klaus Hildebrandt ο οποίος θα έχει την ευκαιρία να αναπτύξει τις επιδόσεις – fact & figures- της Γερμανικής αγοράς. Εκ μέρους των tour operators θα αναπτύξουν τις προοπτικές για τη Ρόδο, το Νότιο Αιγαίο, την Ελλάδα, οι:

• Mrs Barbara Kirchner, Head of Destinations Greece and Italy, TUI Germany
• Mr Lothar Münzenthaler, Director Mediterranean East, DER Touristik
• Mr Oliver Grosse Kleimann, Director Contracting & Produkt Greece and Longhaul, Alltours Flugreisen
• Mr Mario Krug, Chief Commercial Officer, LMX Touristik

 


Η ομιλήτρια κα Ina Siegel θα παρουσιάσει τρόπους προβολής των διακοπών σε συνδυασμό με τις αθλητικές διοργανώσεις και ειδικότερα τον μαραθώνιο. Ο κ. Chrysostomos Antoniadis, από το Trevo Trend θα παρουσιάσει μέσα από την έρευνα αγοράς, Booking-Trends, Prices, Quality

Στα πλαίσια της προετοιμασίας του fvw workshop, με τίτλο “Sport event tourism in the Region of South Aegean (Aegean islands). Rhodes, as a destination brand”, η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού, Πολιτισμού, Αθλητισμού, κα Μαριέτα Παπαβασιλείου, δήλωσε:  

«Στο πλαίσιο της εφαρμογής του τριετούς στρατηγικού πλάνου τουριστικής προβολής που έχει εκπονήσει η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου σε συνεργασία με τον ΣΕΤΕ και τη Marketing Greece, εμβαθύνουμε στην παρουσίαση της Ρόδου ως προορισμού που προσφέρει μία σειρά εναλλακτικών εμπειριών και δραστηριοτήτων.

Είναι επιτακτική ανάγκη να αναδείξουμε στις αγορές στόχους το πολύπλευρο τουριστικό προϊόν που διαθέτει το νησί και να προσεγγίσουμε ένα κοινό με εξειδικευμένα ενδιαφέροντα.

Τα τελευταία χρόνια γίνεται από την Περιφέρεια μία πολύ συγκροτημένη δουλειά για την καθιέρωση της Ρόδου ως προορισμού μεγάλων αθλητικών διοργανώσεων. Υπάρχουν αγώνες που πραγματοποιούνται στη χαμηλή τουριστική περίοδο, αποτελούν πλέον θεσμό και προσελκύουν αθλητές, συμμετέχοντες κι επισκέπτες απ’ όλο τον κόσμο.

Αυτό το γεγονός ερχόμαστε τώρα να αναδείξουμε, αξιοποιώντας  την τεχνογνωσία και τα σύγχρονα μέσα που διαθέτουμε. Είμαι βέβαιη ότι πιο κοντά στον επιθυμητό στόχο θα μας φέρει το Workshop του FVW, προβάλλοντας αυτή την εξειδικευμένη εικόνα του νησιού στη Γερμανία, μία από τις σημαντικότερες τουριστικές αγορές!»
Χορηγός μεταφοράς των συμμετεχόντων από Γερμανία είναι η Aegean, χορηγός συνεδρίου είναι το ξενοδοχείο Olympic Resort Hotel & Convention Center.

Στην προσπάθεια της προβολής των νησιών του Ν. Αιγαίου με προσέγγιση εναλλακτική και ειδικότερα της Ρόδου ως brand μεγάλων αθλητικών εκδηλώσεων στα άκρα της σαιζόν, συμμετέχουν φορείς, ξενοδοχεία, τουριστικά γραφεία, επιχειρήσεις εστίασης και εμπορικές προσφέροντας τι καλύτερες υπηρεσίες για αξέχαστες αυθεντικές εμπειρίες στους συμμετέχοντες πράκτορες και δημοσιογραφική ομάδα του fvw. (pp)