Η ΔΕΥΑΡ μοιράζει... πόνο και απόγνωση στους πελάτες της

Χαοτική εξακολουθεί να παραμένει η κατάσταση με τους λογαριασμούς της ΔΕΥΑΡ. Είναι χαρακτηριστικό ότι πριν από λίγες ημέρες έφτασαν με σημαντική καθυστέρηση δύο λογαριασμοί μαζί στους πελάτες της Δημοτικής Επιχείρησης, ιδιοκτήτες κυρίως επιχειρήσεων, με αστρονομικά ποσά που σε πολλές περιπτώσεις δεν ανταποκρίνονται ούτε στο ελάχιστο στην πραγματικότητα.

Κι αυτό γιατί δεν υπάρχουν υπάλληλοι για να μετρήσουν τους υδρομετρητές και στους λογαριασμούς μπαίνουν κατά προσέγγιση ή κατά… βούληση, χρεώσεις που συνήθως είναι δύο και τρεις φορές μεγαλύτερες. Γι’ αυτό τον επόμενο μήνα που θα σας έρθει λογαριασμός του νερού (σ.σ. οφείλουμε να αναγνωρίσουμε ότι διορθώθηκε τουλάχιστον η συχνότητα αποστολής τους), πριν τον ανοίξετε πάρτε καλού κακού μια βαθιά ανάσα, μερικά υπογλώσσια και συμβουλές από τον γιατρό σας.

Στη συνέχεια διαβάστε τα μικρά γράμματα που αναφέρουν ότι δεν αναγνώστηκε ο μετρητής σας και μπορεί να προκύπτουν σημαντικές αποκλίσεις στις χρεώσεις και έπειτα πράξτε τα δέοντα και επικοινωνήστε με την ΔΕΥΑΡ, προσπαθώντας να βρείτε άκρη!

Μπ.Μ.