Η ΔΕΥΑΡ μοιράζει... πόνο και απόγνωση στους πελάτες της

Η ΔΕΥΑΡ μοιράζει... πόνο και απόγνωση στους πελάτες της

Η ΔΕΥΑΡ μοιράζει... πόνο και απόγνωση στους πελάτες της

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1778 ΦΟΡΕΣ

Χαοτική εξακολουθεί να παραμένει η κατάσταση με τους λογαριασμούς της ΔΕΥΑΡ. Είναι χαρακτηριστικό ότι πριν από λίγες ημέρες έφτασαν με σημαντική καθυστέρηση δύο λογαριασμοί μαζί στους πελάτες της Δημοτικής Επιχείρησης, ιδιοκτήτες κυρίως επιχειρήσεων, με αστρονομικά ποσά που σε πολλές περιπτώσεις δεν ανταποκρίνονται ούτε στο ελάχιστο στην πραγματικότητα.

Κι αυτό γιατί δεν υπάρχουν υπάλληλοι για να μετρήσουν τους υδρομετρητές και στους λογαριασμούς μπαίνουν κατά προσέγγιση ή κατά… βούληση, χρεώσεις που συνήθως είναι δύο και τρεις φορές μεγαλύτερες. Γι’ αυτό τον επόμενο μήνα που θα σας έρθει λογαριασμός του νερού (σ.σ. οφείλουμε να αναγνωρίσουμε ότι διορθώθηκε τουλάχιστον η συχνότητα αποστολής τους), πριν τον ανοίξετε πάρτε καλού κακού μια βαθιά ανάσα, μερικά υπογλώσσια και συμβουλές από τον γιατρό σας.

Στη συνέχεια διαβάστε τα μικρά γράμματα που αναφέρουν ότι δεν αναγνώστηκε ο μετρητής σας και μπορεί να προκύπτουν σημαντικές αποκλίσεις στις χρεώσεις και έπειτα πράξτε τα δέοντα και επικοινωνήστε με την ΔΕΥΑΡ, προσπαθώντας να βρείτε άκρη!

Μπ.Μ.

Διαβάστε ακόμη

Τη νότια Ρόδο επισκέφθηκε το σαββατοκύριακο ο Πύρρος Δήμας

Η προσφορά του συλλόγου «Αγία Μαρίνα»

Οφείλουμε να συμπεριφερόμαστε στη Ρόδο μας όπως της αρμόζει

Την Τρίτη στη Ρόδο ο Στεφανος Κασσελάκης

Δράση «Προμηθεύς» από τις Ένοπλες Δυνάμεις σε Ανάφη, Αμοργό και Αστυπάλαια

Άμεση επισκευή χρειάζεται και ο Αστυνομικός Σταθμός της Σύμης

Μ. Ιατρίδη: Στις Ευρωεκλογές πρέπει να δώσουμε μήνυμα σταθερότητας

Ένας Καρπάθιος στο μεγαλύτερο ετήσιο συνέδριο μεταφορών και κινητικότητας στο Δουβλίνο της Ιρλανδίας!